نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مرتضي منصور يكشف سر مقطع فيديو لاحد اعضاء الحزب الوطني يهتك عرض بلطجية لفشلهم في تقريق وقتل الثوار

مرتضي منصور المتهم العاشر في قضية قتل الثوار وموقعة الجمل كشف سر مقطع فيديو لعضو الحزب الوطني مختار رشاد عضو مجلس الشعب عن دائرة المقطم حيث يظهر في الفيديو احد الاشخاص وهو يقوم باصابة مجموعة من الافراد بمطواة قرن غزال في اماكن حساسة من الجسد حيث اكد منصور ان هذا الفيديو تم تسجيلة داخل منزل مختار رشاد وفعل ذلك لانتقامة من البلطجية الذين استاجرهم وذلك علي حد قول مرتضي منصور بعد فشلهم في مهمتهم في تفريق وقتل المتظاهرين من ميدان التحرير وطلب منصور من المحكمة بتحريك دعوي جنائية ضدة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "مرتضي منصور يكشف سر مقطع فيديو لاحد اعضاء الحزب الوطني يهتك عرض بلطجية لفشلهم في تقريق وقتل الثوار" نشر بواسطة: بتاريخ:
منير الخطير
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
جدة مصرية
بالنوبى ياااااااااااااااااااااااا جريستى

يعنى يا فضيحتى

العالم حا يشوف فضيحتنا وآل عاوزين جايزة نوبل

شريط به مأساة صد الانسانية

وعلى رأى السوريين شوية شبيحة ليس بهم ذرة من الانسانية

مش معنى كده ان مرتضى سيفلت من العقاب

واذا فلت بقى يبقى موضوع تانى

اللهم الطف بمصر وأهلها
elmezayen
عاجل السيدي يصل سعره 1000 جنيه نظرا للاقبال الشديد من قبل مرتضى سي دي اقصد مرتضى منصور
زهير ابراهيم
واضحه وممكن قوي كل الناس دي تتجاب
وتسئل عن كل اللي تصور وبالتفصيل
لكن لي تعليق واحد هي البلد سايبه للدرجه دي...؟
ahmed_psp33
الناس دى كانت حاكمة كل شيى بفلسها وتتحكم فى كل شيى حتى اعراض الناس ولسه لغايت دلوقت انزلو الاقاليم وانتو تشوفو الفساد على اصوله
azhar
إيه حكاية مرتضى منصور مع السيديات ؟؟؟؟
جدة مصرية
واضحه وممكن قوي كل الناس دي تتجاب
وتسئل عن كل اللي تصور وبالتفصيل
لكن لي تعليق واحد هي البلد سايبه للدرجه دي...؟
طبعا زهير
انا لو منك تفضل عندك لغاية ما تتعدل ولأنك حا تكتئب لما تيجى
اكتئاب الغربة ارحم من الاكتئاب اللى حا تشوفه
زيزو باشا
ادى صفيحة زبالة من ( الواطى ) مش الوطنى بصراحة الاثنين عرة زى بعض تماما .. دول من ال90 فى ال100 الزبالة بتاعة محبى الحصانة لانى لسه قايل فى تعليق ليه سابق ان نسبة ال10 فى ال100 كويسين و الباقى ال 90 زبالة وواضح جدا من الفيديو قولى مش كده و الا ايه ... و ربنا يهدك يا مرتضى ( سيديهات ) هههههههههههه ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
%u0632%u0627%u0626%u0631
الفديو دة تم مشاهدة بعد موقعة الجمل بثلا ث ايام هل حتى الان لم يتم القبض على هؤلاء السفله

وزى مرتضى بيعترف هيجى غيرة ويعترف عليه
mrmohamed
والله مرتضى منصور ده راجل جامد مبيخافش جرى بحبه ياريت يمسك نادى الزمالك مبيتهدش مبيكلش ههههههه سلام للراجل ده
paradiseman3
شكرا علي ردرودكم يا جماعة علي فكرة انا كنت متردد اني اخدش حياء حد بالفيديو او الخبر بس الحمد للة مفيش ردرود تنقض الخبر
عبد الرحمن 2011

فيديو مقزز ويثير الاشمئزاز المخلوقات دي عايشه فين حسبي الله ونعم الوكيل .
والله العظيم يا جماعه المفروض نتكاتف جميعا ضد هذه المخلوقات المقززه واي واحد يعرف مكان بلطجي او نص بلطجي على طول يبلغ الداخليه او الجيش . خلينا نخلص من الاشكال دي بقى والبلد تنضف
وياريت الاحكام عليهم تتضاعف .
بس عندي سؤال مين الشخص او المخلوق اللي بيعنفهم . وهم مستسلمين ليه بالشكل ده ؟؟؟؟؟؟

مجده
شوف يا مرتضي منصور لو اثبت بالدلائل القاطعه ما يدين هذا الحزب الفاسد الذي يوجد داخل القفص ممكن كثير من الناس تشفع لك لان انت هتريح قلوب ناس كثيره متمرره من هذا الحزب القاتل الذي لا يملك ذره من الضمير وصدقني ممكن تكون في الكفه الراجحه ويمكن لو عملت خير يقعد لك .
جدة مصرية
شكرا علي ردرودكم يا جماعة علي فكرة انا كنت متردد اني اخدش حياء حد بالفيديو او الخبر بس الحمد للة مفيش ردرود تنقض الخبر

يا باراديس ماااان

مفبش حقائق خلاص تخدش الحياء
ان الحقائق عندما نشاهدها بتعمل صدمة كهربائية وبتشل العقل عن التركيز فى مكان العاهة المستديمة وبيبقى المنطق وقت المشاهدة اننا بنشوف بس قتل بنى آدم نفسيا
يعنى البنى آدم كله على بعضه ومش مجزأ

انا باكلمك بكل وضوح وصراحة

وانشر يا ابنى وورينا الفضائح علشان الناس بس تعرف قيمة قانون الطوارىء
القاهر9
اليهود أرحم بكتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير
محمدالتراس
مين اللي صور الفيديو ده رجالة مختار رشاد ولا رجالة مرتضي منصور ويجب وضعهم جميعا في السجون والقيض علي البلطجية والتحقيق معاهم وخاصة ان صورهم في منتهي الوضوح للوصول الي الحقيقة ومعرفة ماذا كان يفعل هؤلاء البلطجية
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللة اللة يا بابا سيدي دي مبصور يابابا
paradiseman3
شكرا علي ردرو\دكم الجميلة واهتمامكم بالموضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو احد اعضاء الحزب الوطني يعرض 50000ج لاحد مسئولي حمله حمدين صباحي لكي يقوم بــ..
فيديو شيخ كبير فى الازهر الزواج من اعضاء الحزب الوطنى المنحل والفلول حرام شرعا
اضحك مع الوطني:بالصور شعرات انتخابية لاحد افراد الحزب الوطني قبل و بعد الثورة
استقاله اعضاء هيئة مكتب الحزب الوطنى الحاكم وتعيين حسام بدراوى امين عام الحزب وامين السياسات