نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فرحة لقاء حبيبتى

الان وانا بين يديكى حبيبتى بعد ان حلمت بكى طيلة حياتى بعد ان كنت انام نهارا لكى اراكى واستيقظ ليلا لكى اراكى على صفحة القمر البيضاء التى طالما نقلت بيننا جميع مشاعر الحب والرومانسية حقا كنت ارى وجهك الملاكئى على صفحتة البيضاء يزيدة نورا
كنت ارى كلماتا ينبضها قلبك الى وكنت ابعث كلماتا لكى على صفحتة ايضا وكان ينظر اليها العاشقين ويتعلمون منا ونحن كنا فى مجرد حلم وخيال ولكن كان يراودنا سويا احساسنا باننا سوف نلتقى.
واخيرا واللحمد لله التقينا وانا الان امامك انظر فى عينيكى التى كلما انظر بهم اتمنى وان انظر اليهم طيلة عمرى.
الان وانا استمتع بكلماتك التى تخرجيها باحساسا يقتلنى كل لحظة من شدة رومانسيتة وجمالة.
الان وانا ايقنت اننى ساكون بجانبك طيلة حياتى اعيش معكى وستكونيين بجانبى اقول لكى بحبك يارق واجمل ملاك.
حقا ماكنت اظن اننى ملاقى لملاكا مثلك او كنت اظن انكى حلما لن اقابلة ابدا ولكن الان اتنتى بجانبى تكونين معى تتحسسين مشاعرى برومانسيتك العالية وانا الان اتذوق احساسك بشوقى الدائم اليكى لكى يجعلنا تلك الاحساس طائرين الى ابعد سماء ترافقنا سعادتنا التى لم يسعد مثلها مخلوقا على الارض.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حبيبتى الان وانا فرحا بكل لحظة انتى بجانبى فيها فرحة وكاننى كنت ساموت والان احيا من جديد.
حبيبتى انتى من اعطيتها قلبى ووضعت مكانة حبك الذى احيا بة.
حقا لقد انتزعت قلبى واعطيتة لكى لكى اتاكد ان مت اننى ساكون معكى.
ماذا اقول بعد كل هذة الكلمات لكى طال الحديث كثيرا ولكن لايوصف نقطة فى بحر حبى لكى بل حبا كلمة قليلة عن الاحساس الذى بى ولكن ليكن رمزا معبرا عن حبنا.........
حبيبتى لا يتوقف السرد عن فرحتى بحبنا الذى اتولد منم يوم ان ولدنا من اول حلم جمع بيننا من اتول نظرة للقمر جعلتنا نشعر ببعضنا ولكن ساترك الاحساس والقمر ليوصلوا مابنا من احساس وشعور سوف تحسدنا الدنيا علية ولكن اتركينى اقول لكى فى اخر حديثى كلمة واحدة وهى
(بحبك يارق واجمل مارات عينى واخذ قلبى وتملك احساسى)
.................................................. ..................................عاشق الرومانسية........................................ .........................................
.................................................. ..........................................خالد.... .................................................. ..................................:rolle yes::rolle yes:

.................................................. ..................
انا متاسف جدا ياجماعة على التاخير المستمر فى تنزيل المواضيع وانى مش مواظب ولا منتظم بالدخول المستمر او المشاركة بس اعذرونى والله مشغول ولكم اطيب تحياتى ويارب الموضوع يحوذ على اعجابكم.......شكرا................

المقال "فرحة لقاء حبيبتى" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشقة البحر
بصراحة موضوع وكلمات رقيقة
شكلك بتحب اوى
ربنا يوفقك فى كتابات وفى حبك
&عاشق الرومانسية&
بصراحة موضوع وكلمات رقيقة
شكلك بتحب اوى
ربنا يوفقك فى كتابات وفى حبك
ههههههههههههههههههه
متشكر جدا ياسراء
&عاشق الرومانسية&
اية ياجماعة مفيش حد تانى عايز يرد عالموضوع
شكلة ماعجبش غير عاشقة البحر (بجد بشكرك عاشقة البحر على احساسك الرائع)
مستنى ردودكم ياجمل اعضاء
ellama
فعلا كلمات رقيقة وناعمة جدا

تسلم ايديك ياخالد

وامتعنا دايما بموضوعاتك
&عاشق الرومانسية&
فعلا كلمات رقيقة وناعمة جدا

تسلم ايديك ياخالد

وامتعنا دايما بموضوعاتك
متشكر جدا جدا الاما على مرورك والله انا سعيد بمرورك وتعليقك الجميل ياجميل
admin
بصراحه موضوع جااااااااامد موت