نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : عصام شرف يقول ان اتفاقية السلام غير مقدسة وهى مطروحة للنقاش

فى لقاء له على التليفيزيون التركى الناطق باللغة العربية رحب رئيس الوزراء المصرى عصام شرف بزيارة رجب طيب اردوغان رئيس الوزراء التركى الى مصر واعتبرها بداية لتوطيد العلاقات بين مصر وتركيا فى ظل الظروف الحالية التى تمر بها المنطقة العربية كما قام بالتعليق حول سؤال المذيعة عن اتفاقية السلام بين مصر واسرائيل خصوصاً بعد ماحدث من قتل جنود مصريين على الحدود قال شرف : ان اتفاقية كامب ديفيد غير مقدسة وهى ممطروحة دائماً للنقاش بما يفيد المنطقة وقضية السلام ... اليكم اللقاء كاملاً وستجدون الجزء الخاص بمعاهدة كامب ديفيد فى الدقيقة 9.30
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو : عصام شرف يقول ان اتفاقية السلام غير مقدسة وهى مطروحة للنقاش" نشر بواسطة: بتاريخ:
groby
ههههههههههههههههه سبحان الله يعنى مليون جابوك فى رئاسة الوزرا و لما اكتر من 5 مليون يقولوا مش عايزينك لازق بردوا
aleskandrany
انت كداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااب و ضعيف جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
و بارد ههههههههههههههههه سبحان الله يعنى مليون جابوك فى رئاسة الوزرا و لما اكتر من 5 مليون يقولوا مش عايزينك لازق بردوا بصراحة رخم...................
خمسه مليون فين الخمسه مليون دول ؟؟؟؟؟؟؟
x_zero
والله انا حاسس ان الراجل ده مظلوم" وانا بجد بحبه........
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانا كمان حاسة انه متحضر جدا وبعدين شعب مصر فرعون مش عاجبه حاجة
%u0632%u0627%u0626%u0631
هى فعلا مش مقدسة وفيها بند انها تتعرض للنقاش كل 10 سنين وده محصلش من ساعه ما اتوقعت
الراجل ماغلطش فى حاجة
وانا بشفق عليه جدااااااااااااااااااااااااا .. بس هو فعلا مش قد المرحلة اللى البلد بتمر بيها
ده ينفع فى بلد مستقرة واحوالها مترستأه

لكن فى ظروفنا احنا للاسف لا يصلح بس ربنا معاه

منار
azhar
هى فعلا مش مقدسة وفيها بند انها تتعرض للنقاش كل 10 سنين وده محصلش من ساعه ما اتوقعت
الراجل ماغلطش فى حاجة
هو ده الكلام المضبوط
hidihoda
عادي طبعا قابلة للنقاش عقبال منلغيها يارب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الديلي تليجراف :اسرائيل فى ازمة بسبب تصريحات عصام شرف عن اتفاقية السلام
عبدالمنعم ابو الفتوح : لن الغي اتفاقية السلام