نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حقيبة مجهولة فى مطار القاهرة تثير الذعر ومحتوياتها مفاجأة

أثارت حقيبة أمام الصالة رقم واحد فى مطار القاهرة الشك والريبة فى نفوس رجال الأمن فى المطار حيث وجدوا الحقيبة موضوعة أمام الصالة وبدون أن يكون أحد بجوارها فتقدم أحد رجال الأمن نحوها ونادى شنطة مين دى وردد النداء أكثر من مرة ولكن دون جدوى فقام بأخذ الحقيبة وتم اتخاذ الإجراءات الأمنية اللازمة وإستدعاء الكلاب البوليسية لفحصها و تم وضعها داخل جهاز فحص الحقائب بالأشعة ولم يعثر علي شيء مريب بداخلها وبعد تأمين الحقيبة تم فتحها وتبين وجود 4 شباب حمام وثلاثة أحذية وكوتشي وبدون أية بيانات لصاحبها فتم وضعها داخل مخزن المتروكات بشركة ميناء القاهرة لحين تقدم صاحبها لإستلامها

المقال "حقيبة مجهولة فى مطار القاهرة تثير الذعر ومحتوياتها مفاجأة" نشر بواسطة: بتاريخ:
زيزو باشا
الحمد لله ان المطار ما انفجرش من الشباشب ؟؟؟؟ ايه اهمية الخبر ؟؟ الله اعلم و رسوله و المؤمنون ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
زهير ابراهيم
الحمد لله ان المطار ما انفجرش من الشباشب ؟؟؟؟ ايه اهمية الخبر ؟؟ الله اعلم و رسوله و المؤمنون ؟؟؟؟
اكيد منشور بجورنال تافه وهايف زي الخبر
ostaz4u
اكيد منشور بجورنال تافه وهايف زي الخبر
تغيير يعنى هو لو إتنشر خبر سياسى الناس تكدبه وتقول ده لنشر الفتنة ولو إتنشر خبر كوميدى تقولوا ده خبر تافه على العموم أهو خبر زى أى خبر وعلى فكرة الخبر تعبيرى يعنى لو ده فى فترة الأمن والأمان ماكنش حد فى المطار سأل الحقيبة بتاعة مين أو على الأقل ماكنش حصل الإهتمام الكبير ده بيها
جدة مصرية
شكرررررررررااااااا مشرفنا العام استاذ على الخبر
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا عم زيزو ارحمنا بقى من انتقداتك واعتراضاتك الزيادة اوى دى بصراحة خليت شكل التعليقات ملل ويسد النفس يا راجل دا الواحد بقى يخاف يفتح اى خبر لحسن يلاقى ليك تعليق يضايقك او يحرق الدم وانت عامل زى عبده المعترض وياريت تعليقى ميتلغيش علشان الاخ زيزو مش عاتق بصراحة مرشحين عبده مشتاق وائل غنيم لهوى ومستهوى وشغل مصاطب مش كده بجد كم واحد انتقد تعليقاتك ارحم شوية ربنايرحمك
وياريت تعليقى ميتلغيش الله يخليكم يارب ويرضى عنكم ويهدى زيزو الكبير
وخير الختام ذكر النبى عليه الصلاة والسلام ...... ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
زيزو باشا
يا عم زيزو ارحمنا بقى من انتقداتك واعتراضاتك الزيادة اوى دى بصراحة خليت شكل التعليقات ملل ويسد النفس يا راجل دا الواحد بقى يخاف يفتح اى خبر لحسن يلاقى ليك تعليق يضايقك او يحرق الدم وانت عامل زى عبده المعترض وياريت تعليقى ميتلغيش علشان الاخ زيزو مش عاتق بصراحة مرشحين عبده مشتاق وائل غنيم لهوى ومستهوى وشغل مصاطب مش كده بجد كم واحد انتقد تعليقاتك ارحم شوية ربنايرحمك
والله يا زائرنا العزيز الفاضل .. الواحد بيغلى من الاخبار اللى مالهاش لازمة و بتعمل ازمة .. يقوم بيطلع الغلب اللى فيه و بينفس عن نفسه فى منتدانا لانه المكان الوحيد اللى الواحد يفك فيه عن نفسه .. و عمر المنتدى بمشرفينه المحترمين ما يلغوا تعليقك ؟؟ لان الغاؤه ليس له اى مبرر لانه لم يتجاوز اى حدود و تعليق عادى جدا .. و مرحبا بحضرتك و ياريت تسجل معانا و تبقى زميل فاضل و عزيز علينا كلنا .. مش كده و الا ايه ؟؟؟
Hazem555
والله يا زائرنا العزيز الفاضل .. الواحد بيغلى من الاخبار اللى مالهاش لازمة و بتعمل ازمة .. يقوم بيطلع الغلب اللى فيه و بينفس عن نفسه فى منتدانا لانه المكان الوحيد اللى الواحد يفك فيه عن نفسه .. و عمر المنتدى بمشرفينه المحترمين ما يلغوا تعليقك ؟؟ لان الغاؤه ليس له اى مبرر لانه لم يتجاوز اى حدود و تعليق عادى جدا .. و مرحبا بحضرتك و ياريت تسجل معانا و تبقى زميل فاضل و عزيز علينا كلنا .. مش كده و الا ايه ؟؟؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعزك الله وفضلك الله يا زيزو يا كبير كلنا هذا الرجل يا سيدى الفاضل بس النقد عمال على بطال بيجيب سأم وملل واحباط .. كن لين سهل ترى الدنيا من منظور التقائل واخونا الفاضل قال ان الخبر على سبيل التغير خبر خفيف يا اخى دا كان فى برنامج اسمه اخبار خفيفة علشان يخفف عن الناس اللى قولت عليه غليان وفوران وانا عملت بالنصيحة بتاعتك وسجلت وظبط الاكونت بتاعى بس خلى بالك لو انقدت خبر تانى انا وانت بقى وان شاء الله تكون معرفة خير يا كبير ومتزعلش منى ويارب تخف نقدك عن الاخبار يا زيزو واشوفك وزير اعلام علشان تطلع عين الصحافة والصحفيين
تفبل احترامتى اخى الفاضل وشكرا على دعوتك للتسجيل واتمنى الا اكون سبب ضيق لاى احد فى منتداكم الرائع

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " لَيْسَ الْمُؤْمِنُ بِالطَّعَّانِ وَلا بِاللَّعَّانِ وَلا الْفَاحِشِ وَلا الْبَذِيءِ " ، رَوَاهُ الإِمَامُ أَحْمَدُ
زهير ابراهيم
يا اخي مستغرب قوي من كلامك
لاحد جبرك على حاجه ولا الزمك بان تقراء كل حاجه
الاخ زيزو رغم اني لي خلافات كتيره معاه بالراي
لكن له حق يقول رائيه بكل حاجه وله الحريه الكاملة
وخصوصا انه انسان محترم ومقدر من كل اعضاء المنتدى
عمري ماشفت واحد مشترك ولكن لما عايز يتكلم عن واحد بيكتب باسم زائر
خليك شجاع واكتب باسمك
والا ليك صفه مش حلوه اوصف بها اي انسان مادام ماعرفوش
على العموم انا كنت رايح انام ولما فتحت عن موضوع سبق وان علقت عليه رجعت لاني شفت اسم زيزو عشان اعرف كتب ايه
بصراحه الواحد مش عارف انت راجل (ودي بشك بيه) او ست عشان الواحد يعرف طريقة الرد عليه او عليها
Hazem555
يا اخي مستغرب قوي من كلامك
لاحد جبرك على حاجه ولا الزمك بان تقراء كل حاجه
الاخ زيزو رغم اني لي خلافات كتيره معاه بالراي
لكن له حق يقول رائيه بكل حاجه وله الحريه الكاملة
وخصوصا انه انسان محترم مقدر من كل اعضاء المنتدى
عمري ماشفت واحد مشترك ولكن لما عايز يتكلم عن واحد بيكتب باسم زائر
خليك شجاع واكتب باسمك
والا ليك صفه مش حلوه اوصف بها اي انسان مادام ماعرفوش
الاخ الفاضل زهير نفس الكلام اقوله لك لا حد جابرك على حاجة ولا لازمك بحاجة انا علقت على الاخ زيزو وهو قبل تعليقى ورد باللى هو شايفه مناسب للرد وانا رديت عليه ولو كنت صبرت شوية كنت شوفت ردى عليه وبقولها والله انا لا مشترك وليا اى مساهمات فى المنتدى لا مواضيع ولا تعليقان بأى اسم الا زائر وانا مقللتش من احترام الاخ زيزو والا يبقى انت لما بتنتقد حد يبقى بتقلل من احترامه النقد يا اخى والتعليقات لازم تكون بنائه وفى مضمون الموضوع مش هجوم فقط لاغير وده اللى كنت بوضحه لان كتير من التعليقات كده وانت قولت هو له الحق يقول رأيه ومكنش لازم تنقصنى الحق ده علشان زائر لان انا كمان ليا الحق اقول رأى وهى مش حرب ارجو اننا نتقبل بعض بصدر رحب وعموما الاختلاف فى الرأى يا اخى العزيز لا يفسد للود قضية واعتقد ان خيالك واسع وخصب كمان فى حكاية شجاع واكتب بأسمك يبدو انك مجرب الموضوع ده والسطر الاخير ده انا مفهمتوش بصراحة حاسس انه جملة مش مفيدة بس ان كان كلام غير لائق فانا اقولك الله يسامحك يا اخى وهقول انك اخ محترم فى منتدى محترم ومكنتش تقصد طبعا الاساءة وشكرا لتواصلك معانا

لك وافر الاحترام والتقدير من كايرو الى تورنتو
زهير ابراهيم
"وانت قولت هو له الحق يقول رأيه ومكنش لازم تنقصنى الحق"
ومازلت على نفس الراي
انت تدي رائيك زي مانت عايز
بس مالكش حق انك تنقد شخص اي واحد
حقك محفوظ مادام ردك عن الموضوع او رايئك عن راي مخالف لرائيك
ولكن مايخص الموضوع نفسه
"النقد يا اخى والتعليقات لازم تكون بنائه وفى مضمون الموضوع مش هجوم فقط"
وده كلامك وانا بحترمك عليه
لكن ردي كان على
"يا عم زيزو ارحمنا بقى من انتقداتك واعتراضاتك الزيادة اوى دى بصراحة خليت شكل التعليقات ملل ويسد النفس"
متهيالي ده كلامك ومتهيالي ده بعيد عن الموضوع وحتى عن راي الاخ زيزو عن الموضوع
ولا كلامي غلط...؟
الباشا احمد
لو فيه حاجه مقاس 43 احجزوهالي

هههههههههه
Hazem555
"وانت قولت هو له الحق يقول رأيه ومكنش لازم تنقصنى الحق"
ومازلت على نفس الراي
انت تدي رائيك زي مانت عايز
بس مالكش حق انك تنقد شخص اي واحد
حقك محفوظ مادام ردك عن الموضوع او رايئك عن راي مخالف لرائيك
ولكن مايخص الموضوع نفسه
"النقد يا اخى والتعليقات لازم تكون بنائه وفى مضمون الموضوع مش هجوم فقط"
وده كلامك وانا بحترمك عليه
لكن ردي كان على
"يا عم زيزو ارحمنا بقى من انتقداتك واعتراضاتك الزيادة اوى دى بصراحة خليت شكل التعليقات ملل ويسد النفس"
متهيالي ده كلامك ومتهيالي ده بعيد عن الموضوع وحتى عن راي الاخ زيزو عن الموضوع
ولا كلامي غلط...؟
الاخ الفاضل المحترم المبجل زهير انا هتعفف عن الرد عن كلامك اللى قبل كده لان اعتقد انك قولته ونت مش واخد بالك او هعتبره كده واذكرك انك تراجع ردودك على موضوع الاخ كرم فوكس بتاع فيديو وائل عباس ده
وكان احرى بك يا اخى بعد ما شوفت ردى على الفاضل زيزو وردى على حضرتك لو احسنت لقولت حصل خير وكلنا اخوة بما انك داخل فى النص بينى وبين الاخ زيزو تهدى مش تنفخ فى نار ربنا يهدى
واقولها انا حصل خير يا اخونا واعتذارى ليكم وكلنا اخوة والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
واخيرا اذكر نفسى واذكركم بقول الله تعالى
قال تعالى: (مّا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ)
واذكر نفسى واذكركم بأحاديث رسول الله صلى الله عليه وسلم
عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " لَيْسَ الْمُؤْمِنُ بِالطَّعَّانِ وَلا بِاللَّعَّانِ وَلا الْفَاحِشِ وَلا الْبَذِيءِ " ، رَوَاهُ الإِمَامُ أَحْمَدُ
ومن حديث معاذ بن جبل رضى الله عنه قال رسول الله صلى الله عليه وسلم(قال ألا أخبرك برأس الأمر وعموده وذروة سنامه الجهاد ثم قال ألا أخبرك بملاك ذلك كله قلت بلى فأخذ بلسانه فقال تكف عليك هذا قلت يا نبي الله وإنا لمؤاخذون بما نتكلم به قال ثكلتك أمك يا معاذ وهل يكب الناس على وجوههم في النار إلا حصائد ألسنتهم )
وقال الله صلى الله عليه وسلم: (لا يستقيمُ إيمان عبد حتى يستقيمَ قلبه، ولا يستقيم قلبه حتى يستقيم لسانه) [أحمد].
عن أبي هريرة رضي الله عنه : أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال : ( من كان يؤمن بالله واليوم الآخر ، فليقل خيرا أو ليصمت) رواه البخاري و مسلم .
ومش محاضرة فى الدين بس من حقكم جميعا عليا ومن حقى عليكم ان ذكر بعضنا بعض وان نتأخى فى الله ونحب يعضنا فى الله
قال تعالى: (وَالّذِينَ جَآءُوا مِن بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلإِخْوَانِنَا الّذِينَ سَبَقُونَا بِالإِيمَانِ وَلاَ تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلاّ لّلّذِينَ آمَنُواْ رَبّنَآ إِنّكَ رَءُوفٌ رّحِيمٌ)
تقبلوا وافر احترامتى جميعا
والاخ زهير تقبل احترامى من كايرو الى تورنتو اعتقد كده يبقى وافر اوى
زيزو باشا
اهلا اهلا اهلا .. بك يا حازم باشا .. فى منتدانا المحترم الجميل ...... اللى اتشرف بيك 100% و كل الزملاء اتشرفوا بيك و بردودك الجميلة الواثقة ..منورنا يا حازم ( و اظاهر انك كتبت فى التسجيل 555 علشان الحسد ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟
ههههههههههههه .. محدش حايحسدك بل كلنا نقدرك كزميل عزيز فاضل ادامك الله علينا صديقا و اخا عزيزا بمنتدانا الجميل المحترم ......
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******
Hazem555
اهلا اهلا اهلا .. بك يا حازم باشا .. فى منتدانا المحترم الجميل ...... اللى اتشرف بيك 100% و كل الزملاء اتشرفوا بيك و بردودك الجميلة الواثقة ..منورنا يا حازم ( و اظاهر انك كتبت فى التسجيل 555 علشان الحسد ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟
ههههههههههههه .. محدش حايحسدك بل كلنا نقدرك كزميل عزيز فاضل ادامك الله علينا صديقا و اخا عزيزا بمنتدانا الجميل المحترم ......
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******

زادك الله شرفاً وعزاً يا زيزو يا كبير الشرف ليا انا وربنا يجلعنا خيراً مما تظنون ويغفر لنا ما لا تعلمون
مش علشان الحسد والله ولا حاجة هى جت كده جربت 5 و55 ماجتش الا 3 خمسات قولت فرصة
علشان نفتكر الماضى ودكتور شبراويشى ...
وانا اللى اتشرفت بيكم يا كبير
ولك وللجميع وافر الاحترام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قنبلة فى مترو الانفاق تثير الذعر فى محطة جامعة القاهرة
نانا تثير مشكلة في مطار القاهرة
طائرة تثير الذعر في أجواء واشنطن