نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو اعترافات مثيرة للمتهمين في حادث اقتحام السفارة..و رجل ثري استاجرهم لاثارة الشغب بمقابل مادي

بناء عن مجاء اليوم في بوابة الاهرام فان الشباب الذي يتم التحقيق معهم في تهمة اقتحام السفارة قد ادلوا بشهادلت مثيرة حيث اكدوا علي تجميعهم مساء الخميس قبل الحادث عند ميدان الرماية بالهرم, علي شكل مجموعات, ولم تكن كل مجموعة تعرف الأخري نظرا لاختلاف المناطق التي تجمعوا منها, موضحا أن الانتقال إلي الميدان تم بواسطة3 أتوبيسات سياحية فاخرة يسع كل واحد منها 50 فردا وتم نقلهم الي مزرعة خاصة برجل ثري لم يتم ذكر اسمة في عربيات نصف نقل واكد المصدر الناقل لبوابة الاهرام أن الأفراد التقي بهم شخصية قالوا إنها يبدو عليها الهيبة حسب تعبيرهم وقال لهم إنه لابد من الثأر لأولادنا الذين قتلوا علي الحدود مع إسرائيل ولابد من طرد السفير الإسرائيلي واكدوا علي انهم اتعشوا ثم تسلموا مظروفات بكل مظروف مبلغ يتراوح من 5 الي 11 الف جنية واتفقوا علي الذهاب الي التحرير الساعة 5 يوم الجمعة

المقال "بالفيديو اعترافات مثيرة للمتهمين في حادث اقتحام السفارة..و رجل ثري استاجرهم لاثارة الشغب بمقابل مادي" نشر بواسطة: بتاريخ:
paradiseman3
علي فكرة يا جماعة الخبر اكيد حيث تناقلتة العديد من الصحف
%u0632%u0627%u0626%u0631
بذمة دة كلام اتقي الله اية الاعلام المصري الفاسد و الكاذب كفانا مهتارات
paradiseman3
الفيديو اهوة يا جماعة علشان اللي مش مصدق
http://www.youtube.com/watch?v=T1yyV...ayer_embedded#!
REBEL
ايوة صح انا كنت معاهم فعلا ورحت المزرعة واتعشيت ودماغى تقلت فرحت معسل شوية ولما صحيت ملقتش الظرف اللى فية الفلوس بس الحمد لله عشان انا لو رحت كنت هتاخد معاهم ورب ضارة نافعة واهو كل حاجة بتروح وتيجى واهم حاجة الصحة وانشاء الله المرة الجاية مش هتقل فى الاكل عشان الفلوس متتسرقش منى زى المرة اللى فاتت وكل احداث سفارة وانتم طيبين

وكل ثورة وانتم طيبين

وكل احداث حدود وانتم طيبين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو من الداخل اقتحام السفارة الاسرائيليه
مطلوب موظفين تعبة مواضيع بمقابل مادي وغير مادي