نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل بالفيديو : عالم فيزياء مصري يترشح لرئاسة الجمهورية علي الهواء

عالم الفيزياء المصري محمد النشائي اعلن علي الهواء مباشرة ترشحة لمنصب رئاسة جمهورية مصر العربية في لقاؤة مع الاعلامية هالة سرحان في برنامج ناس بوك علي قناة روتانا مصرية والعالم محمد النشائي استاذ الطبيعة النظرية بجامعة كامبريدج سابقا وجامعة الاسكندرية وجامعة فرانكفورد واكد النشائي علي ترشحة للمنصب وذلك لعشقة الشديد لمصر وطنة وذلك علي الرغم من عدم مكوثة في مصر الا مؤخر واكد النشائي علي عدم ميولة للسياسة ولكنة وجد انة يجب ان يتخذ قرار ترشحة لرئاسة الجمهورية لان الاوضاع اضطرتة الي ذلك بحسب قولة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

http://www.youtube.com/watch?v=q4ZmZ...ayer_embedded#!

المقال "عاجل بالفيديو : عالم فيزياء مصري يترشح لرئاسة الجمهورية علي الهواء" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
هو عشان دكتوراه واستاذ بكذا جامعه ممكن يقود بلد
متهيالي دي مش من المؤهلات المطلوبة لرئيس دولة
ممكن رئيس قسم يشرف على ابحاث
اكتر قائده منه كرئيس دوله
subzero000
يالا أنشالله ما عد حوش ......
mero show
انا مش شايف ان موضوع دكتور او غيره او الكلام دا .. ينفع رئيس دوله .............. رئيس دوله المفروض واحد فاهم البلد وعارف الشعب كويس
جدة مصرية
انا مش شايف ان موضوع دكتور او غيره او الكلام دا .. ينفع رئيس دوله .............. رئيس دوله المفروض واحد فاهم البلد وعارف الشعب كويس
فعلا ردك تمام ميروووو ولأنه من فترة قليلة جدا جاء الى مصر وبعدين هو مبرمج خلاص على تخصصه
ومش حا ينفع انه يذوب فى حلول مشاكل الشعب

ورد زهير ايضا بنفس الريتم لردك

اذن هذا لا يصلح رئيس لمصر وممكن يكون استاذ بالجامعة وده اذا استمر بمصر اساسا

شكرا مشرفنا العام سمارت مااااااااااااااان
REBEL
ربنا يكتر من مرشحينا عشان نفتحلهم سكة تصدير ولا حاجة

ممكن يحطوا سؤال المليون فى من سيربح المليون

كم عدد مرشحى الرئاسة المصرية القادمة ؟؟؟

31

32

33

40
Dera
احنا عاوزين واحد مناضل سياسى قريب من الشعب عنده افكار غير اعتياديه وثوريه للنهوض بمصر وتحقيق امال الشعب في العيش الكريم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اول معاق يترشح لرئاسة الجمهورية تحت شعار : أنا مصرى شايل هامك.. وبيأيدنى 10 مليون معاق مصرى
عالم فيزياء نووية مصرى يفوز بجائزة أينشتاين الدولية