نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الجاليات العربية خارج الوطن منتدى المصريين المقيمين خارج مصر

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج

كلنا بنقول نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج

لو كنا فعلا عرب وايد واحده الحكومة عمرها ما تقدر تفرقنا عمر ما شخص واحد او عدة اشخاص يتعدوا على الايد يقدروا يمشوا اكتر من 200 مليون على مزاجهم كلنا نقدر نقول بصوت واحد والاخوة السعودين صوتهم هيكون مسموع اكتر من اي حد لو قالوا في صوت واحد نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج اكبر عمالة عربية مضرورة من الكفيل هي الي في السعودية يمكن نظام الكفيل اتلغى في البحرين بس لسه اكبر هم منه في السعودية وانا شخصيا اتاذيت جدا وخسرت كتير بسبب نظام الكفيل ضاع مني مرتب سنة على الكفيل علشان يسبني انزل الموضوع لا يستهان به في اي مكان مهما كان الخسائر احنا لحد دلوقتي بنعتبر من الشعوب المتخلفة والغرب ليه الحق يقول علينا كده لاننا الي بنعمل كده في نفسنا فين زمان لما كانت مصر بتساعد العرب كلهم من غير ما تستنى مساعده منهم ولما بقوا اغنية بقت مصر دي بلد الكلاب والخادمين الي يداس فوق رقابيهم انا بقول وبأعلى صوت ليا نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج مصر هتفضل طول عمرها المرشد الاول للعرب والمنطقة العربية وكل الملوك والامراء عارفين الكلام ده كويس والمصري هيفضل رافع راسه مهما كانت الظروف او المعاناه.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس يا ترى مين هيقول معايا ويكون جنبي ويقول نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج

أنا أشك اني اقدر اجمع مش هقول مليون صوت ولا مائة الف صوت انا بقول الف صوت بس وده طبعا لان احنا بقينا خلاص بنحب نبهل في اخواننا وخلاص انما الاجنبي الغربي نشيله على راسنا

اللهم بلغت اللهم فاشهد

المقال "نعم لإلغاء الكفيل بين مصر والخليج" نشر بواسطة: بتاريخ:
ابو رفعت
اضم صوتى لصوتك واقول نعم لالغاء الكفيل بين مصر والخليج
hemahays
انا قولت اني اشك اني اقدر اجمع 1000 صوت بس وواضح اني كلامي في مكانة
Zid@Noo
اضم صوتى لصوتك
واقول واتمنى الغاء الكفيل بين مصر والخليج
hemahays
نعم لالغاء الكفيل فى السعوديه وجميع الدول

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
دليل شركات التوظيف فى مصر والخليج العربى
إلغاء الكفيل بين مصر والخليج
منسف بالحم والجميد (الاكله الاردنيه الشعبيه)