نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هاكرز يخترقون صفحة قناة التحرير علي تويتر وفيس بوك ..اعتراضا علي برنامج عمرو الليثي

منذ بضع دقائق قليلة قام مجموعة من الهاكرز باختراق صفحة قناة التحرير الفضائية علي الفيس بوك وتويتر وتركوا رسالة نصية ب "تمت السيطرة علي حساب قناة التحرير لحين انتهاء قعدة التحشيش اللي شغالة دلوقتي" والجملة الاخيرة من " قعدة التحشيش اللي شغالة دلوقتي" تشير الي برنامج عمرو الليثي "في الميدان " والذي يستضيف فيه الكاتب الصحفي مصطفي بكري وأحمد ابو بركة القيادي بجماعة الإخوان المسلمين والكاتب سعد هجرس والخبير الأمني سامح سيف اليزل وجائت الرسالة الاهم علي الصفحة "أحلى تحية للهاكر اللي بيعاقب قناة التحرير على نفاقها ..

المقال "هاكرز يخترقون صفحة قناة التحرير علي تويتر وفيس بوك ..اعتراضا علي برنامج عمرو الليثي" نشر بواسطة: بتاريخ:
qqq111
عمرو الليثى ابن القواد ممدوح الليثى
ياريت الناس
تعرف يعنى ايه ابن ممدوح الليثى
زيزو باشا
مسخرة و قلة ادب مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
و نشكر مشرفنا الفاضل بارااااااااااديس مااااااااان ........
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
بديعه أحمد على
انا ماعرفش كل دول انتوا ادرى بيهم
لكن يا جماعه مصطفى بكرى كويس
و الا ايه؟ حد يقهمنى هو عمل ايه غلط؟
انا باحترم الراجل ده و اللى له رأى تانى يقول لى ليه
و تحيا مصر
%u0632%u0627%u0626%u0631
اعتقد ان مصطفى بكرى مش محترم ولا حاجة ده اكبر منا فق كلهم النهارده بينافقوا الثورة لتضليل الشعب المصرى عن الواقع المر الذى نعيشه
SNV-LMD
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
بديعه أحمد على
بس مصطفى بكرى هو اللى مقدم اغلب البلاغات بتاعه الفساد اللى بيحقق فيها المدعى العام دلوقتى و هو اللى كشف سوزان و عز و ناس كتير و مش بعد الثوره الكلام ده و هم فى عزهم كان واقف لهم و ياما تعبوه و حاربوه
و بعد الثوره لا رشح نفسه لرئاسه و لا طمع فى حاجه يا دوب عمل برنامجه (بمنتهى الصارحه) و استمر فى طريقه اللى كان ماشى فيه قبل الثوره و هو فضح الفساد و الفاسدين فى البلد
و الراجل صعيدى و اصيل و فى ناس كتير قوى شكرولى فيه و محبوب فى دايرته
الكلام ده كله اعرفه من مقربين يبقى ليه فى ناس مش بتحبه؟ مش عارفه
علشان كده سألتكم يمكن تكونوا تعرفوا عنه حاجه انا ماعرفهاش
او يمكن يكون عمل حاجه وحشه انا ماسمعتش عنها
و الله اعلم
و تحيا مصر
REBEL
اخت بديعة انا هقولك على حاجة

انا معدتش احترم اى مذيع او صحفى او اى حد فى البلد دى دلوقتى ولسبب انهم شغالين فى الهيافة دلوقتى وسايبين مواضيع اهم للمناقشة كمصير مصر بعد الثورة والى اين تتجة وغيرة من المواضيع اللى لازم نبصلها واللى انا مبشفوش بتاتا فى البرامج غير الحواديت بتاعة بكرى اللى كترت ورخمت وبقا دمها تقيل اوى والواضح ان موضوع المعارضة قبل النظام كانت معمولة عن قصد سواء لابراهيم عيسى او بكرى او غيرة وبدليل ان النظام محاكمهمش بل افرج عنهم وسابهم يكتبوا ويعارضوا ويتكلموا والا مكانش هيكون دا مصيرهم لو كانوا معارضين بجد

الموضوع طول وبقا رخم والظاهر اننا مش هنتغير ابدا وفى الاخر دا رأيى مش اكتر
بديعه أحمد على
اخت بديعة انا هقولك على حاجة

انا معدتش احترم اى مذيع او صحفى او اى حد فى البلد دى دلوقتى ولسبب انهم شغالين فى الهيافة دلوقتى وسايبين مواضيع اهم للمناقشة كمصير مصر بعد الثورة والى اين تتجة وغيرة من المواضيع اللى لازم نبصلها واللى انا مبشفوش بتاتا فى البرامج غير الحواديت بتاعة بكرى اللى كترت ورخمت وبقا دمها تقيل اوى والواضح ان موضوع المعارضة قبل النظام كانت معمولة عن قصد سواء لابراهيم عيسى او بكرى او غيرة وبدليل ان النظام محاكمهمش بل افرج عنهم وسابهم يكتبوا ويعارضوا ويتكلموا والا مكانش هيكون دا مصيرهم لو كانوا معارضين بجد

الموضوع طول وبقا رخم والظاهر اننا مش هنتغير ابدا وفى الاخر دا رأيى مش اكتر
و الله كلامك منطقى يا ريبيل يابنى الحكايه طالت لكن اتمنى انك ما تفقدش الامل فى بكره
كل اللى لابس قناع حيقع لان ما فيش حد يقدر يمثل و يضحك على كل الناس طول الوقت
لازم الحقايق كلها تنكشف و حتنكشف و قريب و بطريقه مذهله للجميع ان شاء الله
زى ما فاجئتنا الثوره و كشفت حقايق ما كناش نتخيلها و لسه بتكشف
كل واحد من دول حينكشف فى يوم و فى النهايه تفضل مصر
و تحيا مصر
جدة مصرية
لالالالا تقلقوا يا جماعة

الحقائق ستظهر بعد ما يموتوا جميعا

مثلما حدث بكتاب اعتماد خورشيد

بعد الجميع ما ماتوا ظهرت الحقائق كلها

كتب كثيرة ستظهر بالأسواق وبدلا من الترحم عليهم

سندعى عليهم كما فعلنا بصلاح نصر وغيره

وللعلم انا زهقت من البرامج وباتفرج على محطة توم وجيرى وبجانب توم وجيرى بتوع هيما هنا

وبالصدفة البحتة بالأمس شاهدت فقط حديث وزير الداخلية العيسوى وبعد الانتهاء لحديثه

حولت على ما استقريت عليه

رغى ولت وعجن وتمثيل ونفاق بجميع المحطات

وتحياتى وشكرى لك سمارت مان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : هاكرز يخترقون صفحة الأمر بالمعروف ويؤكدون: ارجعوا إلى السعودية فمصر بلد الأزهر
بالصور .. هاكرز شيعة يخترقون موقع عمرو خالد