نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شحاتة لـ عمرو أديب : قرفتونا الله يخرب بيوتكم !!

بسم الله الرحمن الرحيم

شهد برنامج القاهرة اليوم وصلة شتائم من نوع جديد وجهها لاعبى المنتخب الوطنى ومدربهم الكابتن حسن شحاتة الى عمرو اديب بعد ان كشف تفاصيل فضيحة بنات الليل بعد الهزيمة ..
بدأ محمد زيدان بقوله : انتوا كده بتخلونا نحبط ، وانا اول مرة اسمع الكلام ده منك ..انا ماشفتش اللى اتكتب فى الجرايد ، والكلام ده غير صحيح وحادث السرقة يعد فضيحة لجنوب افريقيا وهم لازم يدافعوا لأننا عاملين محضر فيهم ، احنا رجعنا من مباراة ايطايا لقينا فلوسنا اتسرقت واحنا ماشيين متأخر من الفندق بسبب المحضر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اضاف زيدان : انا مصدوم من اللى باسمعه منك ، وده بمناسبة ايه ؟
رد عمرو : انت مش هتعلمنى واجبى وروحوا ردوا على اتنشر وانا واجبى اقول للناس اللى حصل ..

أكمل احمد حسن وقال : معظم الجهاز الفنى فى دور واحد واحنا ماعندناش ستات طلعت الفندق ..
رد عمرو : انا مش جايب الكلام ده من عندى واقرا الصحف فى كل العالم بتقول ايه ، ده تقرير شرطة جنوب افريقيا ، روح كلمهم وخليهم هم يقدمولك اعتذار ، مصر كلها مقلوبة بسبب اللى حصل فى المباراة ..
رد احمد حسن : ماتلعبش على مشاعر الناس ياعمرو ، ولعيبة مصر دى هى اللى بتفرح مصر ..
قال عمرو : يوم الجزاير فرحتوا مصر ؟ !!
رد حسن : كل اللعيبة محترمة واحنا اللى مارضيناش نتكلم فى المؤتمر الصحفى علشان مانجرحش فى جنوب افريقيا !!
قال عمرو : هم اللى جرحوا فيكم ومادافعتوش ليه عن نفسكم فى المؤتمر ؟!!

أما محمد ابوتريكة فقال لعمرو : انت بتتكلم عن ناس متجوزة وده شرف ناس وشرف لعيبة ، علشان مباراة كل ده يحصل ؟!!
قال عمرو : انا مش هنطق خالص معاك

دخل حسن شحاتة على الخط مهاجماً ايضاً وقال : هو ده كلام يتقال على لعيبة مصر ؟ انت كمان دخلت فى الموجه ياعمرو ؟ احنا لعيبة محترمة اكتر من اى حد فيكم !!شرفنا محدش يقدر يمسه
اضاف شحاتة غاضباً : لا عايزين نلعب كورة ولا عايزين نشوفكم ، قرفتونا الله يخرب بيوتكم ...!!
واغلق الخط فى وجه عمرو أديب الذى علق قائلاً : انا ماجبتش حاجة من عندى ومواقع النت مليانة بالكلام ده وصحف كتيرة والبى بى سي بتقول :لا خلع او اقتحام لغرف اللعيبة ، والكاميرات الخاصة بالفندق صورت عدد من بنات الهوى يتجولن بين غرف اللاعبين بحرية وكأنها حفلة
اضاف عمرو: جنوب افريقيا بتشجعنا من اول المباريات ولايوجد بيننا وبينهم منافسة علشان يتبلوا علينا وعرفنا ان اللعيبة ماكانتش هتبلغ عن السرقة لولا ان فيه واحد راح بلغ !! ليه ناس تتسرق وماتبلغش ؟!!
رئيس البوليس الوطنى لجنوب افريقيا قال انهم فور تلقيهم بلاغ سرقة 5 لاعبين مصريين قمنا بتفتيش كافة الموظفين بالفندق ولم نجد معهم شي

المقال "شحاتة لـ عمرو أديب : قرفتونا الله يخرب بيوتكم !!" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أسماء صحابة رسول الله ( صلي الله عليه وسلم ) والصحابيات ........ رضي الله عنهم ..
متصل مصرى من الدوحة يهزأ عمرو أديب ويداع عن الرئيس وشاهد رد عمرو أديب
عماد أديب يتبرأ من شقيقه عمرو أديب : يقول لقينا عمرو على باب جامع..!!