نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

" انا اسف ياريس " مليونية الغد لن تكون سلمية

الوفد فاجئتا بخبر لم نكن نتوقعة علي الاطلاق حيث اكدت جريدة الوفد ان ادمن صفحة " انا اسف يا ريس " قال في حسابة على موقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك" إن مليونية "جمعة استرداد الثورة" غدا لم ولن تكن سلمية وسوف تؤدى إلى أعمال عنف مثل أحداث السفارة الإسرائيلية واضاف ان عمليات التحريض من النشطاء السياسيين ضد المجلس العسكرى على تويتر والفيس بوك ستكون سببا رئيسا فى تفاقم المشكلة وطالب الادمن القوات المسلحة باستخدام الرصاص الحى فى حالة حدوث تطاول أو اعتداء على المنشآت العسكرية والممتلكات العامة وتعريض الامن القومى للخطر

المقال "" انا اسف ياريس " مليونية الغد لن تكون سلمية" نشر بواسطة: بتاريخ:
ام بوسى
بو كلامك صحيح يبقى اول رصاص ان شاء الله هتكون فى صدرك حب لاخيك ماتحبه لنفسك
%u0632%u0627%u0626%u0631
الادمن العبقري جاب الكلام ده منيين يمكن قصده ان اعمال الشغب هتكون بسببهم هما وده اسمه تحريض علي حرب اهلية ووقيعة بين الجيش والشعب وده من رابع المستحيلات انه يحصل شكرا
mohamad ayman
اما صفحة انا اسف يازفت دى بجد والى فيها عايزين الحرق كل مره بيستفزونا بشكل غريب رصاص حى ايه يا انا اسف يازفت
بديعه أحمد على
ده اكبر دليل يا جماعه على انهم مش عايزين يجيبوها لبر و لا يعدوا اليوم على خير
و لو حصل عنف او قتل لا قدر الله او كرسى فى الكلوب زى كل مليونيه
يبقى من الداخليه و المجلس و اسفين يا ريس و الفلول و البلطجيه بتوعهم
مش من الثوره و لا الثوار و لا الناس اللى طالعه بسلميه تطالب بحقوق الشعب كله
ربنا يخلصنا من اسفين يا زفت دول و من الزفت بتاعهم (سورى فى اللفظ بس غصب عنى)
و تحيا مصر
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام والله اللى بيقولوه ده عايزينها حرب مفروض ان يكون اسمهم انا اسف ياريس علشان صبرنا عليك30 سنه
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد حسبى الله ونعم الوكيل ................ أحنا مش هنخلص نفسنا نعيش فى أستقرار وأمان
%u0632%u0627%u0626%u0631
كل شويه اسفين يا خره -- اسفين يا جله ؟؟؟ هو احنا شفنا ايه من الخره على مدار 30 سنه غير سنوات عجاف وايام سوده زى الخره-- عاوزين ايه ؟؟ تولعوها نار اكتر ماهى ؟؟؟ مرينا بمحن كتير وقرف كتير ومش حيكون اللى عاوزين تعملوه اكتر من اللى شفناه-- انا مش آسف يا خره وغير مأسوف عليك ولا على نظامك الخره وعاشت مصر فوق الجميع
civil engineer
ربنا يستر علي مصر والمصريين

وربنا يكفينا شر أ عداء الثورة المصرية
بنت المنوفية

وهو ايه اللى عرفه انها هتكون مش سلميه

ويعنى ايه يستعمل الرصاص الحى هى سايبه ولا انت فاكر ان الجيش اللى حمى الثورة هيستخدم سلاح ضد شعبه تبقى غلطان

مهما ان حاولوا يوقعوا بيننا مش هيحصل

ياريت كل المتظاهرين غدا يتظاهروا سلمى وميدوش فرصه للبلطجية بالدخول وسطهم ومحاوله تخريب اى منشأه عامة او مكان حيوى

ياريت اللى نازلين المظاهرة يأمنوها كويس وربنا يعديها ع خير

واللى يلاقى حد ناوى يعمل شغب يسلمه لاقرب قسم شرطة وبلاش العدوانيه تجاه البوليس لازم نديهم فرصه يصلحوا من نفسهم

وياريت نبقى عقلانيين منحاولش نقتحم اى شىء عشان اللى هيتمسك هيبقى جابه لنفسه ومحدش هيقف معاه

وإلى الاخ ادمن انا اسف ياريس اتعامل بعقلانيه شويه وياريت تعبر عن رأيك من غير اذيه ولا حاجة لان كل كلمة بتقولها هتتحاسب عليها يوم القيامة ومش هتلاقى حد يدافع عنك زى ماانت بتدافع عن مبارك

شكرا ع الخبر
بنت المنوفية
ده اكبر دليل يا جماعه على انهم مش عايزين يجيبوها لبر و لا يعدوا اليوم على خير
و لو حصل عنف او قتل لا قدر الله او كرسى فى الكلوب زى كل مليونيه
يبقى من الداخليه و المجلس و اسفين يا ريس و الفلول و البلطجيه بتوعهم
مش من الثوره و لا الثوار و لا الناس اللى طالعه بسلميه تطالب بحقوق الشعب كله
ربنا يخلصنا من اسفين يا زفت دول و من الزفت بتاعهم (سورى فى اللفظ بس غصب عنى)
و تحيا مصر

فيه فعلا ناس عايزة تولع الدنيا وبتستغل المظاهرات دى فى كده

بس انتى بتظلمى الداخليه والمجلس العسكرى ممكن فلول وممكن بلطجية وممكن اسفين يا ريس انما تقولى على الشرطة والجيش كده يبقى حرام علينا وبنكره الناس فيهم

لوو كان فى كل مكان شخص مش كويس يبقى مش نعمم على ان كل المكان كده

يعنى لما يتهجم ع الاقسام هنقول ان البوليس اللى عايز كده والجيش لا طبعا

ياريت نخرج الشرطة والجيش من الكلام ده لانهم اكتر ناس عايزين الامن لمصر

وياريت تقبلى رأى بصدر رحب
الحق ولو على رقبتى
اما صفحة انا اسف يازفت دى بجد والى فيها عايزين الحرق كل مره بيستفزونا بشكل غريب رصاص حى ايه يا انا اسف يازفت
أصلهم مايعرفوش حاجة تانية غير القتل والبلطجة والنصب ده تعاليم الحزب الواطى القديم فكر نائب الرصاص لما طلع وقال نطلق عليهم (المتظاهرون) الرصاص؟ هما هما التاريخ يعيد نفسه أو الخيانة والوساخة هى هى من حزب الأسف الواطى. يقتلوا القتيل ويمشوا فى جنازته ربنا ياخدهم بدرى. يارب
الحق ولو على رقبتى

وهو ايه اللى عرفه انها هتكون مش سلميه

ويعنى ايه يستعمل الرصاص الحى هى سايبه ولا انت فاكر ان الجيش اللى حمى الثورة هيستخدم سلاح ضد شعبه تبقى غلطان

مهما ان حاولوا يوقعوا بيننا مش هيحصل

ياريت كل المتظاهرين غدا يتظاهروا سلمى وميدوش فرصه للبلطجية بالدخول وسطهم ومحاوله تخريب اى منشأه عامة او مكان حيوى

ياريت اللى نازلين المظاهرة يأمنوها كويس وربنا يعديها ع خير

واللى يلاقى حد ناوى يعمل شغب يسلمه لاقرب قسم شرطة وبلاش العدوانيه تجاه البوليس لازم نديهم فرصه يصلحوا من نفسهم

وياريت نبقى عقلانيين منحاولش نقتحم اى شىء عشان اللى هيتمسك هيبقى جابه لنفسه ومحدش هيقف معاه

وإلى الاخ ادمن انا اسف ياريس اتعامل بعقلانيه شويه وياريت تعبر عن رأيك من غير اذيه ولا حاجة لان كل كلمة بتقولها هتتحاسب عليها يوم القيامة ومش هتلاقى حد يدافع عنك زى ماانت بتدافع عن مبارك

شكرا ع الخبر
سلام يا بنت المنوفية. طبعا تحذيرهم هذا يثير الشك لى. أخاف أن يفعلون شيئا ما بقصد ويقومون بنسبه للثوار على أساس التنكيل بهم أمام الرأى العام. وكل شيئ جايز وما علينا ألا الأنتظار والترقب
زيزو باشا
انا سمعت اشاعة مغرضة و حبيت اتاكد منها قلت اقولهالكم علشان اعرف صحتها ايه لانها خطيرة جدا جدا جدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمعت خير اللهم اجعله خير انه صدرت اوامر بالغاء يوم الجمعة ووضع يوم الثلاثاء بدلا منه ؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههه ...
ربنا يهدكم يا رب ال اسفين يا ريس ال ؟؟؟؟ يللا كله عند العرب صابون طالما بيرغى و يطلع ( فقاقيع ) ؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ******
yahlasah
الجيش المصرى ، لا يحب إستخدام العنف أبداً.
بديعه أحمد على
هاجموا مكتب الجزيره و صادروا الكاميرات علشان ما حدش يصور اللى بيحصل لكن علشان ربنا يرد كيدهم على نحورهم شفناهم و هم مش عايزين يبينوا وشهم و الهجوم مش قانونى و حيحاكموا على اللى بيعملوه فى التعتيم الاعلامى المقصود ده كله و لو الثوره ما نجحتش (لا قدر الله) حيمنعوا الموبايلات بالكاميرا فى البلد هههههههههه
اللى خايف على موبايله ابو كاميرا يروح التحرير
و تحيا مصر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم