نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هام جدا لكل شخص يستخدم أدسنس , سيتم إلغاء الواجهه القديمه قريبا

طبعا كل المسجلين فى جوجل أدسنس بالتأكيد أغلبهم بيتابع الرسائل أول بأول عشان لو فيه مستجدات أو رسائل تحذيرية أو أخباريات عن جوجل أدسنس , و وصلنى إنهاردة رسالة بتقول أنه فى خلال الأسبوع القادم أو الأسابيع القادمه سيتم إلغاء الواجهه القديمه من جوجل ادسنس و العمل على الواجهه الجديده و قالوا أن فيها مميزات أكتر من القديمه و بالأضافة إلى رسوم بيانيه عن الضغطات والأرباح اليوميه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وعشان تجرب الواجهه الجديدة هتلاقى فوق مكتوب جرب واجهه Adsesnse الجديدة و عليها و هتشوف الواجهه V3 الجديده من جوجل أدسنس

من وجهة نظرى أننا كنت برتاح للقديمه لأن كان فيها الأرباح لكل الوقت لكن دى بتحسبلك الأرباح بتاعة الشهور إلى فاتت فقط و مش بتضيف عليهم الشهر الحالى فمحتاجة تركيز شوية و حاسة إنها كانت أبسط بكتير من الجديدة و لكن بالتأكيد بعد فتره هناخد عليها و هتبقى طبيعى بالنسبه لنا و طبعا زى ماتعودنا أن جوجل أدسنس بتحب تطور من نفسها و بالتأكيد مش هتعمل حاجة متوسطة لأنها دايما بتعمل حاجات جامده جدا و مميزة

المقال "هام جدا لكل شخص يستخدم أدسنس , سيتم إلغاء الواجهه القديمه قريبا" نشر بواسطة: بتاريخ:
ahmed hakam
جوجل كل شوية تطلعلنا بحاجة شكل
hema4ever
من وجهة نظرى أننا كنت برتاح للقديمه لأن كان فيها الأرباح لكل الوقت لكن دى بتحسبلك الأرباح بتاعة الشهور إلى فاتت فقط و مش بتضيف عليهم الشهر الحالى فمحتاجة تركيز شوية و حاسة إنها كانت أبسط بكتير من الجديدة و لكن بالتأكيد بعد فتره هناخد عليها و هتبقى طبيعى بالنسبه لنا و طبعا زى ماتعودنا أن جوجل أدسنس بتحب تطور من نفسها و بالتأكيد مش هتعمل حاجة متوسطة لأنها دايما بتعمل حاجات جامده جدا و مميزة[/quote]

الله ينور عليك

انا بفضل الوجهه القديمه عن الهبل الي عملوه ده

بس نقدر نقولهم ايه بقا
subzero000
انا هبقى أكلمهم فى الموضوع ده وأخليهم مايغيروهاش
Mano Crazy
جوجل كل شوية تطلعلنا بحاجة شكل
أنا مش ضد التطور بس ضد التطور السلبى زى الفيس بوك

انا بفضل الوجهه القديمه عن الهبل الي عملوه ده

بس نقدر نقولهم ايه بقا
مانا والله عايزة أقول كدة من الصبح أن أدسنس واجهتها دى مش مسلكة معايا ولا باين فيها النسبه بتاعة الضغطات للظهور و فيه حسابات كتير لما بتعدى 30% أو 50% بتتقفل

انا هبقى أكلمهم فى الموضوع ده وأخليهم مايغيروهاش
أحنا هنكدب بقى هههههههههههههههههههه
طول عمرك جامد يا أبو الصبابيب و متزعلش نفسك أنا هرفدلك المصممين بتوع الأستايل دة
Redeye Ninja
المييزه الاهم هي القنوات انه كان بيظهرلنا كلم مدونه او موقع عامل كام في اليوم لكن الجديده كله علي بعضه بزرميط يعني
Mano Crazy
المييزه الاهم هي القنوات انه كان بيظهرلنا كلم مدونه او موقع عامل كام في اليوم لكن الجديده كله علي بعضه بزرميط يعني
ماهو كدة مش هنعرف الضغطات الغير شرعية و نسبه الضغطات للظهور و دى كارثة
يعنى ممكن قناة أو موقع يقفلنا الحساب بالكامل
zapata
من وجهة نظرى أننا كنت برتاح للقديمه لأن كان فيها الأرباح لكل الوقت لكن دى بتحسبلك الأرباح بتاعة الشهور إلى فاتت فقط و مش بتضيف عليهم الشهر الحالى

خطأ الواجهة الجديدة احسن من القديمة بكثير ويمكنك التعرف على ارباحك وتحديد اي فترة تريدها سواء باليوم او الأسبوع او الشهر ، ويمكن القيام بذلك من خلال التبويب "تقارير الآداء" وأمام هذه الجملة :
"الحساب بالكامل على مدار الشهر" تجد زرا يحتوي على تاريخ دخولك الى الحساب عندما نضغط عليه تظهر رسالة : نطاق التواريخ حبث يمكننا تحديد فترة تقرير الأرباح كما نشاء ثم نضغط على تطبيق فيظهر تقرير الفترة التي حددناها ويمكننا ايضا الإطلاع على ارباح القنوات بالضغط على : قنوات عناوين url
كما يمكننا معرفة مصادر الضغطات من اي بلد واي موقع الخ..............
انني افضل الواجهة الجديدة لأنها مميزة جدا وتحتوي على الكثير من المعلومات .
الخطير جدا
القديمه احلى مليون مرة بجد

الجديده تحس بتوهان واستهبال

ع العموم مابقتش فارقه جوجل

في ستين داهيه ياجوجل
Mano Crazy

خطأ الواجهة الجديدة احسن من القديمة بكثير ويمكنك التعرف على ارباحك وتحديد اي فترة تريدها سواء باليوم او الأسبوع او الشهر ، ويمكن القيام بذلك من خلال التبويب "تقارير الآداء" وأمام هذه الجملة :
"الحساب بالكامل على مدار الشهر" تجد زرا يحتوي على تاريخ دخولك الى الحساب عندما نضغط عليه تظهر رسالة : نطاق التواريخ حبث يمكننا تحديد فترة تقرير الأرباح كما نشاء ثم نضغط على تطبيق فيظهر تقرير الفترة التي حددناها ويمكننا ايضا الإطلاع على ارباح القنوات بالضغط على : قنوات عناوين url
كما يمكننا معرفة مصادر الضغطات من اي بلد واي موقع الخ..............
انني افضل الواجهة الجديدة لأنها مميزة جدا وتحتوي على الكثير من المعلومات .
ممكن برضة عشان أنت جربتها كتير بس أنا كل ماحاول أجربها بحس إنها مكعبله كدة
و إن شاء الله نتعود بقى

القديمه احلى مليون مرة بجد

الجديده تحس بتوهان واستهبال

ع العموم مابقتش فارقه جوجل

في ستين داهيه ياجوجل
أسكت الحيطة ليها ودان هتودينا فى داهيه ههههههههههههههههههههههه
و إن شاء الله ربنا يعوضك فى شركة أختصار الروابط الجديده
Mano Crazy
ميرسى بس دا نفس لينك الموضوع يعنى الهدف أية ؟
lolita
انا عن نفسي بفضل الواجهة القديمة
Mano Crazy
انا عن نفسي بفضل الواجهة القديمة
مانا قولت كدة والله بس محدش صدقنى و حاولت أتعامل مع الجديدة أولا بطيئة و ثانيا ملخبطة شوية بس قدرت أوصل لحل معاها بس برضة كلها كعبله

و ميرسى على الكومنت
sameh_fon2002
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

انا افضل الواجهة الجديدة لانها اسهل وافضل في التعامل

بس هي المشكلة انكم االتعود علي الواجهة القديمة

لكن انا واثق بعد فترة بسيطة من الواجة الجديدة واكتشاف مميزاتها هتبقي عندكم افضل من الواجهة القديمة

واما بالنسبة للاحصئيات في هذة الواجة كل الاحصائيات

وفيها احصئيات ادق

بس المشكلة بس مشكلة وقت وحاول اكتشاف كل مميزات الواجة الجديدة وستجدها افضل

لاني استخدمها من اكتر من شهرين

ووجدت انها افضل من القديمة بكثر في التعامل
Mano Crazy
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

انا افضل الواجهة الجديدة لانها اسهل وافضل في التعامل

بس هي المشكلة انكم االتعود علي الواجهة القديمة

لكن انا واثق بعد فترة بسيطة من الواجة الجديدة واكتشاف مميزاتها هتبقي عندكم افضل من الواجهة القديمة

واما بالنسبة للاحصئيات في هذة الواجة كل الاحصائيات

وفيها احصئيات ادق

بس المشكلة بس مشكلة وقت وحاول اكتشاف كل مميزات الواجة الجديدة وستجدها افضل

لاني استخدمها من اكتر من شهرين

ووجدت انها افضل من القديمة بكثر في التعامل
مانا قولت كدة برضه أن الموضوع ممكن يكون أحنا أتعودنا على القديمه و لو أخدنا على الجديدة هنكتشف مميزات بقى فيهاو أنا بالفعل جربت أستخدمها و لقيت فيها كل الأحصائيات
احمد عبدالكريم
القديمه أفضل لأننا كعرب لان نعرف إستخدام مميزات الشئ كاملة !!!
jack power
القديمه هيا الملطوبه لازم كله يجمع على كدا
Mano Crazy
القديمه أفضل لأننا كعرب لان نعرف إستخدام مميزات الشئ كاملة !!!
يعنى دى وجهه نظرك ولا بتتريق علينا ولا أية مش فاهمه ؟
ماهو لو وجه نظرك يبقى خليك متفائل شوية كدة مينفعش إلى بتقولة دة
و لو بتتريق علينا فأحنا أتكلمنا بأحترام و كانت وجهات نظر مش أكتر بدون تطاول على حد

القديمه هيا الملطوبه لازم كله يجمع على كدا
مش شرط بس حسب راحتك للواجهه أصلا أنا سمعت أن الجديدة فيها مميزات أكتر بس بجربها بصورة متقطعة عشان أعرف بس أماكن الحاجات فيها و قدرت أتوصل لكل حاجة فيها الحمد لله و لما تتلغى و تشتغل الجديدة كدة مش هحتاج لأى حاجة لأنى عرفت كل حاجة عنها
Mano Crazy
جيت تانى أتابع معاكم الموضوع
أنا جربت الواجهه الجديدة فتره طويلة و أتعودت عليها الحمد لله و فيها فعلا مميزات جميله جدا بس محتاجة صبــــــــــر
subzero000
جيت تانى أتابع معاكم الموضوع
أنا جربت الواجهه الجديدة فتره طويلة و أتعودت عليها الحمد لله و فيها فعلا مميزات جميله جدا بس محتاجة صبــــــــــر

وانتى بتجربيها ليه انا مش قولتلك أنها مش هتتغير ولا هو عند وخلاص
Mano Crazy
وانتى بتجربيها ليه انا مش قولتلك أنها مش هتتغير ولا هو عند وخلاص
مش هتتغير ولا هتتغير طيب أنتوا بتحيرونا معاكم ليه بقى ؟
subzero000
مش هتتغير ولا هتتغير طيب أنتوا بتحيرونا معاكم ليه بقى ؟
أوبظ انتى صدقتى ولا ايه

انا مش كنت قايلك قبل كده انى هكلمهم وهخليهم مايغيروهاش ههههههههههههه
Mano Crazy
أوبظ انتى صدقتى ولا ايه

انا مش كنت قايلك قبل كده انى هكلمهم وهخليهم مايغيروهاش ههههههههههههه
أة لما قولتلك يا جاااااااامد
أنا والله بحسبك بتتكلم بجد و أن مفيش حاجة هتتغير و هتفضل الواجهتين كل واحد يختار منهم
بس كويسه برضة أنا جربتها و شغاله معايا كويس جدا بس بطيئة عن القديمه
kymo963
الواجهة القديمة مريحة جدا وبسيط بس الواجهة الجديدة فيها مميزات اكتر من القديمة بس انت تتعود على الواجهة الجديدة وكل هيبقى تمام بإذن الله

تقبل مرورى
chatna
الجديده فيه مميزات اكتر لاكن للاسف ابطئ وقريبه جدا من واجهة ادوردز فى الشبه والبطئ سبحان الله !!
Mano Crazy
الواجهة القديمة مريحة جدا وبسيط بس الواجهة الجديدة فيها مميزات اكتر من القديمة بس انت تتعود على الواجهة الجديدة وكل هيبقى تمام بإذن الله

تقبل مرورى
الحمد لله أتعودت عليها اوى بس برضة دا ميمنعش أن الأقدم كانت فعلا زى ماقولت أريح و أسهل

الجديده فيه مميزات اكتر لاكن للاسف ابطئ وقريبه جدا من واجهة ادوردز فى الشبه والبطئ سبحان الله !!
للأسف حتى الأن مستخدمتش أدورد لكن فعلا هيا فيها مميزات بس بطيئة و الحمد لله أتعودت شوية عليها

و شكرا على ردودكم يا جماعة
احمد عبدالكريم
يعنى دى وجهه نظرك ولا بتتريق علينا ولا أية مش فاهمه ؟
ماهو لو وجه نظرك يبقى خليك متفائل شوية كدة مينفعش إلى بتقولة دة
و لو بتتريق علينا فأحنا أتكلمنا بأحترام و كانت وجهات نظر مش أكتر بدون تطاول على حد
لا مش وجهة نطري ولا بتريق دى حقيقة ,,,,,,
وبعدين ايه العفوية دى !! هو لازم ابدي اتفاقي معك عشان الكلام يبقى مظبوط ؟؟!!!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شرح واجهه ادسنس الجديده بالتفصيل لمعرفة الارباح ؟! + حملة لارجاع الواجهه القديمه