نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فضفضة وتجارب خليك مكانهم ارجو التثبيت

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وانا بقرا في القسم دة

شوفت ناس كتير عندهم مشاكل مخبيين جواهم حجات

وقولت ليه مش نفضفض لبعض ونساعد بعض ونخلي نفسنا مكان الناس دي
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

خليك مكانهم واسمعهم وقدم ليهم النصيحة

ايوة انت واحنا كلنا هنعمل دة

طب انتو كلكم عاوزين تفضفضو فضفضي لكن بشرط!!

فضفضو براحتكم ع الاخر بكل ما يهمكم ويشغل بالكم حياتكم,اهلكم, شغلكم, جيرانكم, حتي الشارع بس بشرط

الشرط هو ان اي عضو يدخل ويرد على اي موضوع يرد باحترام ومن غيير تجريح في بعض او نخرج على سياق الموضوع

اتمنى ان الفكرة تعجبكم

وتنال رضاكم

ومستنية تفاعلكم

اختكم في الله miss.karawana

المقال "فضفضة وتجارب خليك مكانهم ارجو التثبيت" نشر بواسطة: بتاريخ:
toty33
انبقة نفسى افضفض اوى بس مش عارفة ااقول اللى جوايا بصراحة
يمكن انا لسة مخطوبة ومش عارفة افهم خطيبى خالص او اللى جرخنى انى مش عارفة لو كان بيحبنى ولا لا وهو بيقولى دايما انة بيتكسف يقول اللى جواة وانا مش عارفة ازاى اعرف ان انا بنسبة ليه حاجة كبيرة ولا لا ياريت تسعدونى
أميرة الورد
بصي انا عندي فكرة لطريقة تخليكي تعرفي ازا كنتي كبيرة عندو ولالا

غيبي عنو مدة كدة وحاولي مش تكلميه انتي سافري او ي حاجة المهم يعرف انك مش هتوفيه ولا تكلميه

فمن هنا هتعرفي انتي تهميه فعلا ولا مجرد واحدة هيجوزها وخلاص

فهمتي حاولي ولو مش نفعت
هقولك على طرق تانية
وربنا يسعدك ياااااااااارب
henry
اولا شكرا علي الفكرة دية لاني محتاج اتكلم اوووي
انا مشكلتي اني عمري ما كلمت بنت في حياتي كلها
وفي يوم اعجبت ببنت في النت ومش عارف اقولها ازاي ان انا معجب بيها
وهي ساعات بتبادلني الاعجاب وساعات لا
اعمل ايةبس......
دقات قلب
يمكن هي معتبراك مجرد صديق
واحيانا البنات بيعجبو بالصدقاء فبيبان كانه حب

فكرة جميلة منك يا مس
أميرة الورد
او ممكن تكون بتحبك يا هنري بس خايفة لتكون مش بتبادلها نفس الشعور

فحاول تعرفها انك مهتم بيها علشان تتاكد هي من حبك وانت تتاكد من حبها

لو كنتو بتحبو بعض فعلا
nor_ellhoda
انا نفسي اوى افضفض بس تقريبا وصلت لمرحلة انى مبقتش قادرة اتكلم عارفين لما تكونو مفيش حاجه قاسيه مشوفتوهاش الواحد وقتها بيحس انه فقد النطق اهو ده بالظبط اللى انا حاساه فاقده النطق ونفسي اوى اروح فى غيبوبه او افقد الذاكره تعبت اوى نفسي اوى حد يحضني ويحس باللي فيا من غير ما اتكلم احساس بشع ياساتر يارب
أميرة الورد
بصي يا نور

هقفولك حل هيريحك لاني تقريبا زيك وبهرب للنوم علشان انسى الي بعيشو

قربي من ربنا

وان شاء الله خير ليا وليكي لاني زيك كدة بالظبط
abo nada
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوعى يا جماعه انا هختصره فى كلمتين ومش هطول ان شاء
الحكايه وما فيها انى ن%
abo nada
والاسم الا هو ابو ندى لان يا جماعه اتزوج من بنت محترمه وانجب منها لطفله واسمها ندى لان ندى اسم جميل
أميرة الورد
مبروك
وميرسي على المرور
قطرة الندا
انا بقى هقولك على النهاردة بس يعنى فضفضة على الى حاسة بية النهاردة بس
حاسة بوجع كبير اوى فى قلبى لانى افتقدت انسانة بحبها اوى يكفى ان اقولك
الوحيدة الى عمرى ما اتكسفت وانا ببكى فى حضنهاوالحاجة الى وجعانى اكتر
انها كانت الصلة الوحيدة الى ممكن كنت اشوف حبى الاول عندها وكان نفسى اروح
احضر الجنازة بس اهلى منعونى وبكدة يمكن ما اشوفهوش تانى لانة حلف لى انة
مش هينزل المكان الى انا ساكنة فية تانى بعد ما سبنا بعض بس هوة واحشنى اوى

يعنى النهاردة فراق الى الابد للاحباب بس انا اطمنت علية ووالدتى قالت انة كويس وبيسلم علية

فية حد حاسس بالوجع دة حاسة انى عايزة اصرخ واقول انى تعبانة وللاسف الكلام عمرة ما هيريح الى بيحكى
أميرة الورد
الله يرحمها

ويفك عنك همك وكربك يا قمرر

طبعا محدش بيحس بحد مية بالمية

بس الفضفضة هي الي بتريح من ان الناس تحس بينا

ربنا معاكي يا قمر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب واحد متجوز وهوكمانبيحبنى بس انا بنت وهوبيقلى ان اهلى مش هيوفقو بية
أميرة الورد
الشرع ادا للراجل يجوز اربعة وانتى لو موافقة تبقي زوجة تانية اكيد هتقدري تقنعى اهلك او حاولي
متخليش كلامو ياثر وكمان قويه وقوليله هيوافقو

دى حياتك الشخصية انتى الى هتعيشيها مش امك او والدك بس الشورى واخد النصيحة منهم واجب علينا

ربنا يوفقك يا قمر ويجيبلك الى فيه الخير
%u0644%u0648%u0644%u0648
انا دلوتى حسه انى فى ضيق كبير لانى بعيدة عن زوجى لسبب انى مكسورة وعند اهلى وعندما عاتبتو بالكلامات انةلم يفكر حتى فى كلمت وحشتينى او يقول انو محتاجنى انى فقط احتاج لدقائق وانى اعرف انهو مشغول ولكن فى نهايت الكلام على الهاتف لم يقول شى بل بالعكس قال انى تفكيرى فاضى الشي المحزن انى اصبحت اتاكد من احساسى انهو لايكن المشاعر التى اكنها له اسعه الية دئما ولكن بدون جدو قررت شى وهو ان ابعد فعلين لا اهتفه ولااسئل لكى يشعر بى حقا بادرينى بالرائى ارجوكى
%u0632%u0627%u0626%u0631
بجد انا ما دلتش هنا علشان اقرا مشاكل الناس بس قولت اكتب مشكلت لعل و عسى الاقى الحل عند حد
انا مشكلتى بيعانى منها كتير انا احمد عندى 15 سنه قاعد مع اهلى فى البيت اللى عمرى ما حسيت بوجدهم
بس حاولت كتير ان انا اللى اقرب لهم مع ان المفروض هما اللى يعملوا كدة بس كل مرة كنت بكتشف ان ما فيش
حدفيهم اهل انى اديهم الامان و الثقة لان كذا مرة احكى لحد فيهم عن مشاكلى و يقولها لغيرى اللى هو ابويا وبعدها
بكتشف ان ابويا بيعاقبنى كانى ارتكبت جريمة بس ما بقاش عندى ثقة فى اى حد فى اهلى لدرجة انى بقيت اتكلم مع نفسى كان فى شخص جوايا بيكلمنى وبعديها بفترة اتفاجئت ان هما اللى عايزين يقربولى ويتكلموا معايا بس كان فات الاوان على دة لانى فقدت الثقة فيهم لدرجة ان اى شى ان كان هو ايه خاص بحياتى بس انا عايش حياتى و بتمتع بسنى الل لو راح مش ها يتعوض و الحمد للة ان ليا اصدقاء اتكم معاهم و يتكلموا معايا ونفضفض لبعض لان اى كانت المشكلة او الموضوع اللى بنتكلم فيه حتى لو كان مصيبة كلنا بنتكلم مع بعض بكل هدوء و بساطة و انا اكتشفت بعد التجربة دى ان لو انت قفدت الثقة فى اهلك و كانت 0% اتاكد ان ليك اصدقاء ها يعوضوك الاحساس ده
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم
مشكلتي اني اتجوزت من سنتين وعندي طفل عمره سنة، من غير ما ادخل في التفاصيل والخلافات انا مصممة على الطلاق ومش هو ده المشكلة ، المشكلة إني لو طلبت الطلاق هياخد ابني،، أعمل ايه، انا قلت له مستعدة اتنازل عن المؤخر والنفقة ومش عايزة كمان حضانة للولد، ده غير إنه اصلا استرد اكتر من تلتين المهر، يعني زي ما تقولو شبه متجوزني ببلاش،،، المصيبة ان الدولة اللي انا فيها القانون بتاعها انه ياخد الولد لو طلب الطلاق من طرفي، وانا ما عدتش قادرة استحمل الحياة معاه بأي شكل،،، وكل اللي عرف حاجة عنا قاللي اطلبي الطلالاق ومن ضمنهم تلات مفتيين شرعيين من دول مختلفة، يعني انا مش طالباه كدا دلع ولا على الفاضي، بس قانون الدولة اعمل فيه ايه واتصرف ازاي؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قصه جميله جد؟؟؟؟ ارجو التثبيت
قصه يجب ان تقراها ارجو التثبيت
نداء هام جدا ارجو التثبيت