نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

القلب الحزين....مشكلة صديق فى ......قلب واحد......

بجد ماعرفش انى الاحساس ممكن يتخان كده بس اليى يمثل الحب ويجرح قلب عمره مافرح الا معاه ده يبقى ايه
كل اليى هاقولهحبيبتى انتى الفرحه الوحيده التى فى حياتى ولكن هذه الفرحه طلعت كدبه فماذا افعل
اذا كان العمر يقاس بالفرحه فاكتبوا على قبرى مات قبل ان يولدمن احمد الشبح 0القلب الحزين0الى اغلى حنين وبجد هى حنين.

وبجد المشكله دى تاعبانى وبقول للعضو الجميل عاشق الرومانسيه انه يساعدنى فى مشكلتى ويطرحها فى موضوعه قلب واحد علشان اعرف راى الاعضاء فى مشكلتى او تكتبوها هنا على صفحتى المهم تشوفوا لى حل
القلب الحزين.
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
بكل احساس وبكل حب هنحاول نحل مشاكلنا فى قلب واحد ونوضح حقيقه ممكن تكون غايبه عن عين اليى بيحب لما يكون باصص فى مراية الحب...........................................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
اولا ياحمد انا بارحب بيك فى المنتدى وبؤلك نورت وميرسى على المجامله الجميله دىوبؤلك روق كده وانا اهه نزلت مشكلتك فى قلب واحد وانشاء الله انا هاقول رايى والاعضاء هايقولوا رايهم وانشاء الله تشوف الحل اليى يناسبك علشان ترتاح من مشكلتك..وانا عن نفسى رايى الاتى.....
فى كل لحظه قلب بينجرح من حبيبه....فى كل لحظه قلب بيفرح مع حبيبه
وفى الفرح بتبقى اسعد دنيا الانسان بيعيشها....
ولكن فى الجرح بتبقى صعبه بس معنى كده الحياه مابتوقفش على حد او على حب.........................
اليى عاوز اؤلهاولك اوعى تفتكر انى الناس كلها كده لا انتا بتقول انى دى الفرحه الوحيده اليى فى حياتك واهى راحت لو فكرت هتلاقى انى زى مالفرحه دى جت يبقى هايجى غيرها بس اهم حاجه ماتسلمش قلبك الا لليى يستاهله لانى الجرح فى القلب مش سهل زى مافى الوحش فى الكويس وانتا قابلت الوحش وده نصيبك وباذن الله ربنا هايبعتلك الحلو مادام في نبض جوه قلبك يبقى هاتحب وهاتتحب وهاتعيش وهاتفرح وعايز اقولك انى القلب اليى يخون الاحساس ويجرح قلب حبه واخلصله يبقى مايستاهلش البكى عليه ولا حتى انك تزعل لا ده انتا احمد ربنا انك عرفت حقيقته.........................
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا مش باؤلك كده علشان تتضايق لكن دى حقيقه ولازم تعرفها ياحمد وروق وبجد القلب الطيب الى زيك فى قوب كتير تتمنى تحبه لانه هايخلصلها وهايديها كل حنانه وحبه وعمره يبقى قلبك غالى ولا لا
ماتديهوش الا لما تتاكد من حب اليى قدامك ليك وحبك ليه...........اوكى
وانسى الجرح وابتدى الفرح وعيش لياليك............................................ ......
.................................................. ..................................عاشق الرومانسيه........................................ ..................
.................................................. .............................................خالد. .................................................. .....................

المقال "القلب الحزين....مشكلة صديق فى ......قلب واحد......" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الرومانسيه
انا باؤل لكل الاعضاء الجمال انا مستنى ردودكم على مشكلة صديقنا.....................................
kaki
لو متاكد فعلا انها خانتك ومش غصب عنها يبقى خسارة فيها مشاعرك وحبك .واكيد ان شاء الله تلاقى القلب اللى يحبك ويفرحك. مش يمكن ربنا كاتبلك واحدة احسن منها الف مرة حاول تفكر فى حياتك ومستقبلك وانك تنجح فى حياتك اكتر واكتر .ساعتها هتندم على حبك اللى راح منها وتعرف انها ضيعت حب مش هيتعوض ومتندمش على اللى فات عشان عدى .واللى جاى فى ايدك تخليه احسن واجمل
عاشق الرومانسيه
راى كويس جدا kakiوحل مناسب.....................
وشكرا جدا على مرورك والمفروض ابو حميد يقتنع انها ماتستاهلوش فعلا والموضوع يتحل........
وانشاء الله احمد يبعت رده ويقول انه خلاص المشكله انتهت.............................

.................................................. ...........................................عاشق الرومانسية........................................ ................................
.................................................. .................................................خ الد............................................... .......................................
sendrella
بجد انت انسان حساس جدا واللى انت بتتكلم عنها ديه ماتستهلكش اذا كانت عملت كده فعلا يبقى ما تستاهلش حتى انك تفكر فيها ولو للحظه وتحاول بقدر الامكان انك تنساها هو اينعم النسيان مش سهل بس اللى زى ديه مينفعش انك تفكر فيها تانى وان شاء الله ربنا هيعوضك باللى احسن منها وتستاهلك وزى مافى الوحش فى الحلو والدنيا ماوقفتش على انسانه واحده بس وان شاء الله ربنا يقدرك على نسيانها ويعوضك باللى احسن منها وتقدرك وربنا يوفقك ان شاء الله
عاشق الرومانسيه
شكرا جدا سيندريلا على الراى القيم اليى بجد لازم يشجع احمد على النسيان
وعلى فكره بجد سيندريلا ده اسم جميل................................

.................................................. .....................................عاشق الرومانسيه........................................ ...................................
.................................................. .............................................خالد. .................................................. ...........................................

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
االأمل مثل المطر يروي ضمأ القلب الحزين
دموعى القلب الحزين ::::
القلب الحزين.. احاسيس نثرية