نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المصرية للاتصالات ...مصر بدون انترنت الاسبوع القادم

اتفق جميع موظفى شركة المصريه للاتصالات على قطع خدمه الانترنت فى مصر الاسبوع القادم اذا لم يتم تنفيذ طلباتهم وتم تجاهلها من الحكومه مثلما تم تجاهلها من بدأ اعتصامهم وحتى اليوم والتى تكمن فى إقالة مجلس الإدارة، والإفراج عن زملائهم الخمسة المقبوض عليهم بتهمة الشروع فى قتل الرئيس التنفيذى للشركة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ورفض المهندس محمد أبوكريشة مطالب العاملين قائلا ان مرتب العامل بخدمة الدليل 1800 جنيه والأقصى 4 آلاف وبهذا المرتب فهو يزيد عن كلا من بشركتى «فودافون» و«أكسيد»

المقال "المصرية للاتصالات ...مصر بدون انترنت الاسبوع القادم" نشر بواسطة: بتاريخ:
زيزو باشا
يبقوا يورونا و يبقوا رجالة فعلا لو عملوها .. السجون فاضية و الطوارىء موجودة .... لانها خدمة عامة و حيوية و تعتبر فى هذا الوقت جناية امن دولة طوارىء و اقل حكم فيها خمسه عشرة عاما فى العنبوكة ؟؟؟ نشوف بقى الرجالة قوى دول حايعملوا ايه ؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
زيزو باشا
يبقوا يورونا و يبقوا رجالة فعلا لو عملوها .. السجون فاضية و الطوارىء موجودة .... لانها خدمة عامة و حيوية و تعتبر فى هذا الوقت جناية امن دولة طوارىء و اقل حكم فيها خمسه عشرة عاما فى العنبوكة ؟؟؟ نشوف بقى الرجالة قوى دول حايعملوا ايه ؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام عليكوا لما مرتب ظابط الجيش او الشرطة او مرتب الدكتور يعني الناس الي بتحمي البلد ما يجيش نص مرتبات ناس بترد على التليفون او ناس قاعدة على مكاتب في البنوك و مش عاجبهم حرام
شمس الاسكندرية
يقطعوه ما هى ناقصاهم اصلها
دى مبقتش بلد دى
gehad sayed
مش عاجبهم الملايين اللى بيخدوها عاوزين زياده
%u0632%u0627%u0626%u0631
قطع اجلهم
والله والله ثم والله ان انا لو فى ايدى سلطة كنت رميت الاشكال دى فى السجن ورفدتهم وشغلت الشباب اللى بتبهدل كورسات وهم اصلا لا كفاءة ولا يستاهلوا اللى هم فيه
الاتصالات والبترول اكبر مرتبات فى مصر بالمقارنة بنفس الدرجة الوظيفية بالقطاعات الاخرى
عاوزين ايه تانى
الحكومة تعملكم سندوتشات حلاوة بالقشطة وتنيمكم فى سرايركم

جتكم الهم...وعلى فكره الافتراء والبطر اخرته محشه

منار
gehad sayed
مش عارفه عاوزين مرتبات ايه اكتر من كده دول بياخدوا ملايين
%u0632%u0627%u0626%u0631
يقطعوها من هنا وانتم اخربوا بتهم وارفدوهم من هنا واحنامش فارقة معنا
Ashraf_xplod
انا الكلام دة بقالى 6 شهور بشوفة و مفيش حاجة حصلت
د.عصام
تعرفوا انا طبيب ومعايا ماجستير ومعايا زماله ومبخدش مرتب من الحكومه زى موظف عندهم بدبلوم وراضى وموش زعلان انهم بياخدوا مرتب اكتر منى بس يعملوا اضراب يبقى يستاهلوا الرفت. جايز مرتباتهم مبتكفيش مطالبهم بس هما يقدروا يصبروا لما الاحوال تتصلح اكتر من اى موظف تانى هما وبعض المصالح اللى زيهم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
المصرية للاتصالات تقدم خط التليفون الأرضي بدون مصاريف.. حتي آخر يناير
عاجل: مصر بدون انترنت الاسبوع القادم..
عاجل للغاية الشركة المصرية للاتصالات : قطع الانترنت عن مصر من الاسبوع القادم
بالمستندات : الشركة المصرية للاتصالات تهدار مئات الملايين بدون اى عائد
فاتورة التليفون المصرية للاتصالات | المصرية للاتصالات الفاتورة |معرفة فاتورة التليفون