نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

آخر أخبار محاكمة قتلة خالد سعيد

إستمعت أمس المحكمة المهتمة بمحاكمة قتلة خالد سعيد لأقوال ثلاثة من أطباء اللجنة الموكلة بالكشف على جثة خالد سعيد و تحليلها و كانت النتائج كالآتي :
ثبوت القتل العمد على المتهمين مع سبق الإصرار و الترصد .
أثبتت لجنة الأطباء الثلاثة عندما قاموا بتشريح الجثة بإنه من المستحيل تماما أن يقوم إنسان لفافة بانجو و هذا عندما قامو بالشرح على ماكيت لجسم الإنسان مما ينفي أن يكون قد بلع خالد سعيد لفافة بانجو كما ادعى المتهمين .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و ب أثبتت اللجنة أن هناك من وضع لفافة البانجو في فم خالد سعيد و من ثم حشرها إلى جوفه بالعنوة .

المقال "آخر أخبار محاكمة قتلة خالد سعيد" نشر بواسطة: بتاريخ:
الحق ولو على رقبتى
يعنى أعدام أنشاء الله للكلب ظابط القسم السعران الوسخ وللمخبرين الأميين الأوساخ وفى ألف ستين داهية ياكلاب ياسعرانة. أظن مفيش داعى للتأجيل بعد كدة وللا أيه؟ ياســـــــــــــــــــــــلام لو البلد دى تنضف من الوساخة أللى ملياها دى، يامسهل يارب
Yasser Hamad
ان شاء الله
بس هدئ من روعك يا أخي
منفعل أوي ليه كدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
الي جهنم باذن الله .
قتل النفس اصبح ايسر واسهل من بشرب الماء لدى البعض . حسبنا الله ونعم الوكيل
الحق ولو على رقبتى
ان شاء الله
بس هدئ من روعك يا أخي
منفعل أوي ليه كدة
أنا مش منفعل أنا بس بثبتهم علشان يخلصونا بقى من قرف المماطلة والتأجيلات والحجج أللى لا تودى ولا تجيب. كدة خلاص بانت ووضحت فاضل أيه تانى ياترى؟ أصل مصر بلد العجايب والقوانين المطاطية الزئبقية اللولبية والغير مرئية يعنى بالعربى كدة الواحد زهق خلاص. فهمت ياصاحبى؟
Yasser Hamad
يا باشا فاهمك طبعا مين مزهقش يعني
تعرف ان ناس كتير مسكها احباط و الله انا مش حابب اقول كلام من ده
بس فعلا المحاكمات دي ذل
انا ساعات بحس انا محاميين الشهداء دول متواطئين هما كمان
بسبب طلبات التأجيل كل جلسة طلب شكل
حاجة قرف و زفت طبعا
الحق ولو على رقبتى
يا باشا فاهمك طبعا مين مزهقش يعني
تعرف ان ناس كتير مسكها احباط و الله انا مش حابب اقول كلام من ده
بس فعلا المحاكمات دي ذل
انا ساعات بحس انا محاميين الشهداء دول متواطئين هما كمان
بسبب طلبات التأجيل كل جلسة طلب شكل
حاجة قرف و زفت طبعا
أخى ياسر علشان كدة لازم يبتوا وبسرعة فى كل قضية كملت أركانها علشان نخلص بقى. وهذه القضية كملت أركانها ولذلك وجب الحكم فيها علشان نخلص أللى بعدها وأللى بعد أللى بعدها والبعد بعد بعدها وهكذا يا ياسر لغاية ماتنضف مصر من شوية الرابش دول. ونهارك زى الفل يا ياسر.
Yasser Hamad
متفق معاك في كلامك طبعا
لآنه لا يجب أن يختلف عليه احد
%u0632%u0627%u0626%u0631
عندما شاهدت صوره خالد سعيد بالجريده بعد قتله شعرت بحزن شديد لازمنى لفتره طويله ولن يذهب عنى هذا الحزن الذى ينتابنى كلما تذكرت المساه التى تعيشها اسرة خالد سعيد الا بالقصاص العالدل وهو القتل امام الناس كما قتلوه امام الناس
محمدالتراس
انا متابع هذا الحادث من يوم ما تم الاعلان عنه والشهود قالوا ان المخبرين ضربوه وقاموا بضرب رأسه في سلم احد العمارات وعندما قارب علي الموت نقلوه في عربية للقسم وعادوا به وألقوه في الشارع وفي فمه لفافة البانجو
أين هؤلاء الشهود
وبأذن الله لن يضيع حق خالد سعيد لأن الله سبحنه وتعالي لا يرضي بالظلم ومهما طال الوقت سينتصر الحق في النهاية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اليوم استكمال محاكمة قتلة خالد سعيد| موضوع متجدد