نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

براءه الجيش من قتل ضحايا ماسبيرو بعدالقبض على الفاعل بالفيديو

فى مفاجأه لم تكن متوقعه تم القبض على القاتل الحقيقى الذى استولى على الرشاش المتعدد بجهود مكثفه من الشرطه العسكريه التابعه للقوات المسلحه وفى الوقت الذى تشكك فيه الكثيرون فى ان المتهم الاكبر فى ضحايا ماسبيرو هو الجيش وخاصه ان عدد ضحايا الاقباط كان كبيرا بالنسبه لضحايا الجيش واننا منذ ثوره 25 يناير اصبح معظمنا يميل الى تصديق خطه المؤامره من كثر ماأكتشفنا اننا نخدع طوال 30 عاما فأصبحت المؤامره هى ماتبرر لنا مالا نفهمه من حولنا ولكن بقدره الله على اظهار الحق وحتى لاتحدث تلك الفتنه الذى لايتمناها احد فى مصر وبمجهود من الشرطه العسكريه ظهر الحق وتم القبض على المتهم مايكل نجيب سارق الرشاش الذى قتل به الاخوه الاقباط اما ماسبيرو

المتهم من سكان الشرابيه وكانت الفيديوهات يوم الحادث قد اطهرته وهو يحمل الرشاش ملفوفا بمشمع بلاستيك وكان المتهم قد استوقف تاكسى للتوجه للشرابيه ومن هذا الخيط ومع بدئت خيوط التحقيقات تتشابك الى ان وصلوا للمتهم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "براءه الجيش من قتل ضحايا ماسبيرو بعدالقبض على الفاعل بالفيديو" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
وطبعا الكثير سيقول هذا ضحيه ومضغوط عليه
جيشنا العظيم براء من دم ضحايا ماسبيرو ان شاء الله
MIDOMAS
عظيمة يا مصر

و ليه عمل كدة
و مين ده

مختل ده ولا ايه

ولا تمويل اجنبي هههههه
جدة مصرية
معروف ان الجيش لا يمكن حا يقتل فرد واحد من الشعب
والا كان سحق الثوار بعد انسحاب الشرطة بالمظاهرات
نفسى الناس تركز وتفكر بعقل وتبطل تصدق الاشاعات وتنساق وراها

شكرا انج
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله اكبر وربنا يحمى مصر يعنى منهم اللى قتلهم وحسبى الله ونعم الوكيل قتل انفس علشان الفتنة منك لله اعدام زى الكمونى
elhorbety
بجد المجرم دة عاوز الحرق ......... دة يتعدم فى ميدان عام علشان يبقى عبرة لاى حد يفكر كدة تانى وانا بقول ان دة مش هايعمل كدة الا اذا كان له ممول أجنبى
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو اى حاجه تتقال تتصدق ولا ايه
TITO1001
ممكن مصدر للخبر ده لو سمحت تأكيد للموضوع
sheto
نريد مصدر الخبر لو سمحت
وشكرا على هذا النقل
زهير ابراهيم
لم يكن لدي اي شك من الاول
برائة الجيش من الجريمة دي
فقط لانه عندي ثقة
زهير ابراهيم
وهو في مصدر اكبر من الشخص نفسه بالمدفع الرشاش بالفديو .....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللي في المظاهرات كأنة ماسك كلينكس والفيديو المدفع مش قادر يشلة لوحدة واطول منه .... احترمو عقولنا بقي
TITO1001
وهو في مصدر اكبر من الشخص نفسه بالمدفع الرشاش بالفديو .....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
دي ممكن تكون لقطات لمجرم في جريمة تانية خالص الفيديوهات لا تثبت انها متعلقة باحداث ماسبيرو تماماً
omar19-3
نعم رجال مصر يحبون مصر .. ولا يمكنهم زعزعة الآمنين .. ولا قتل أحد بهذا الأسلوب .. جعل الله جيش مصر لرفعة مصر ..
مصراوي بالامارات

الراجل عايز مصدر عادي هاتله مصدر زي اللي بعتهولي

يمكن يتأكد

والحمد لله ربنا اظهر الحق

ربنا ما يرضاش بالظلم ابدا

تحياتي
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعني طلعوا ماتوا من الرشاش المسروق امال الجيش ليه كان بيصرخ مفيش معانا ذخيرة حية وطبعا هو سرق المدفع وبعدين طلع علي كارفور اشتري ذخير ورجع يموت في الناس اللي طالعه معاه المظاهره علشان يحلف برحمتهم
كفاكم استخفافا بالعقول
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا معلمين مش موضوع استخفاف بالعقول ولا ممكن حد يجيبوه كدا وبس يمسكوه رشاش ويقولو دا هو المجرم دا كان زمان وجبر اما المجرم فهو دا عارفين ليه لان وقت الحادثه بيكون عنده قدره علي الانتقام في صورة عكسيه يعني يقتل الي معاه ويلبسها للجيش زدا طبعا اكيد وراه جهه غير معروفه الله اعلم بيها وبعدين دلوقت عارفين ليه مش قادر يمسك الرشاش لان اعصابه بايظه بعد ما مسكوه يعني عراف انه هيتعدم ازاي يقف وماسك الرشاش كانه رايح يحارب وهو ذليل دلوقتي اكيد اعترافه بعد المصدر الحقيقي للخبر هيكون سيد الا دله عليه ومفيش اجبار دلوقت الا جبار كان قبل الثورة اما دلوقتي الي عاوز يقول انا عبله هيقول ويهيس براحته والي شايف نفسه عنتر هيقول انا عنتر غصبن عن اي حد وبمزاجه طول ما مش بياذى حد ويوق الي ف نفسه مش غير اي ضرر للغير وبعدين ليه دايما نقف وراء الا شاعات ونصدق انا الجيش هو السبب طيب هو السبب كان قاعد علي الحدود دلوقت بيحميكم من الدول المعاديه كان حارب ف 73 ورد ارض مصر لينا كلهم اولادنا ليه يعني هيقتولو ناس بلدهم او قرايبهم او جيرانهم ليه بيدافعو عن مصر ليه بيتقتلو كل يوم علي الحدود مع اسرائيل وانت نايمين بتشخرو ف البيت فوقو بقي يا عالم وحسو بالدنيا وفكرو بعقل مين الي ورا دا كله
اكيد مش الجيش لا ن لو الجيش كان زمانكم مقموعين بالجزم زي دول انت عرافينها اهلها كل يوم مدبوحين ومحدش قادر يتكلم ولا رئيسها حد قادر يفهمو ولا رادي يسيب السلطه والجيش ملكه فركز بقي وشوفو ايه الي بيجرا من حواليكم وبلاش شغل العبط بتاعكم دا
amira87
الحمد لله ظهر الحق والناس بقى اللى عماله تشكك لانهم من مصلحتهم ان الكذبه تفضل موجوده وان الجيش اللى يتدبس فيها ويسؤا صوره الجيش لاغراض هم بس اللى يعرفوها لكن هيهات ودا مش كلامى دا كلام اعظم الخلق سيدنا محنمد عليه الصلاه والسلام جيشنا خير جنود الارض واعظم جيش غصب عن كل المشككين وسبحان الله المسيحى هو اللى عملها فى اخواته المسيحيين...الحمد لله ان مايكل دا ماطلعش سلفى هههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
ماشاء الله من مايكل نبيل لمايكل نجيب ............. مش عارفين من اين حنتلقاها
%u0632%u0627%u0626%u0631
ظهر الحق وزهق الباطل
الحمد لله لظهور حق الجيش النبيل الجيش المصرى اللى ميعرفش مسلم من مسيحى كلنا اخوة فى الله
لا اله الا الله محمد رسول الله
ادخلوها بسلام امنين مصر ذكرت فى القران ومهما عملوا الخبثاء ستظل مصر ان شاء الله محروسه
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا فعلا بذوا جهود جبارة لفبركة الفيديو ..ههههههههههه كفاكم استخفافا بالعقول
eng_alasakik
معك كل الحق يااخى خد عندك ياسيدى :
بوابه الاهرام
جريده الفجر
موقع مصراوى
كفايه ولا نقول كمان
Dera
بس منين الذخيره المدفع وعارفين مصدره الذخيره منين ولا هى الحدوته خلصت لحد كده وحنقول بقي حلوه ولاملتوته
%u0632%u0627%u0626%u0631
حتي لو كان سرق الرشاش انتو تصدقوا ان ممكن يقتل اخواته المسيحيين طيب ها يستفاد ايه طيب لو في واحد ولا اتنين اتقتلوا برشاش ما معظم اللي ماتوا ماتو بالهرس والدهس تحت المدراعات ماتشوفوا فيديوهات الشهدا وانتوا تتاكدو ولا الجيش عاوز اي حد يشيلهالو هو اللي في الفيديو ده هو اللي سبب مدبحة ماسبيرو دي كلها واللي عمل كده طيب ما كنش حد من المسيحيين جنبوا ولا شافوا في قلب المظاهرة وهو بيموت في الناس والجيش سابه واللي معاه في المظاهرة كفاية استخفاف بالعقول ارجوكم
eng_alasakik
وده فيديو جديد فى برنامج العاشره مساء

زهير ابراهيم
الراجل عايز مصدر عادي هاتله مصدر زي اللي بعتهولي

يمكن يتأكد

والحمد لله ربنا اظهر الحق

ربنا ما يرضاش بالظلم ابدا

تحياتي
"عايز مصدر عادي هاتله مصدر زي اللي بعتهولي"
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
eng_alasakik
حتي لو كان سرق الرشاش انتو تصدقوا ان ممكن يقتل اخواته المسيحيين طيب ها يستفاد ايه طيب لو في واحد ولا اتنين اتقتلوا برشاش ما معظم اللي ماتوا ماتو بالهرس والدهس تحت المدراعات ماتشوفوا فيديوهات الشهدا وانتوا تتاكدو ولا الجيش عاوز اي حد يشيلهالو هو اللي في الفيديو ده هو اللي سبب مدبحة ماسبيرو دي كلها واللي عمل كده طيب ما كنش حد من المسيحيين جنبوا ولا شافوا في قلب المظاهرة وهو بيموت في الناس والجيش سابه واللي معاه في المظاهرة كفاية استخفاف بالعقول ارجوكم
الاخ الزائر اللى بتشكك اعتقد مافيش حد عايز يستخف بعقول حدكلنا بنبحث على الحقيقه وبنحاول نوصل لها بكل اجتهاد ونتمنى يكون فيه شفافيه لكل شىء ولكن كمان مش لازم نكون مناصرين نظريه المؤامره فى كل ماحولنا واكيد مع الايام ستظهر الحقيقه فحاول ان تكون على الحياد الى ان نصل لذلك اليوم
بديعه أحمد على
يا جماعه مش ممكن نكون بالسذاجه دى
هو الغلبان ده سرق رشاس اكبر منه (ملفوف فى ورق هدايا حتى ما حدش شايف نوعه و لا شكله) و قتل كل المتظاهرين (اقباط و مسلمين و جيش) و اخد سونكى و دبح له شويه و نط على مدرعه و داس بيها اللى ربنا قدره عليه و بالمره كان فى جيبه شويه ميلوتوف على طوب و كمل على الباقى؟؟؟؟

هو فيه ايه؟
مين اللى داقق عصافير اللى حيصدق ان كبش الفدا ده حيشيل كل ده لوحده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طب طلعوا اللى وراه مادام مسكتوه يمكن تكون عصابه خطيره جدا جدا
لكن لسه الخبر بيقول هو ده اللى شال الليله و الجيش برىء
لكن مين اللى وراه؟ اكيد برضه الايدى الخفيه
و ربنا يسهر و نقبض على الايدى الخفيه
بنت المنوفية

هو ايه التشكيك اللى بقى موجود ده مبقيناش نصدق حاجة خالص الشك بيجرى فى دمنا

يعنى بالعقل الجيش هيلبس واحد تهمه وكمان هيصورة بالرشاش هو احنا مافيا ولا ايه

من البداية قلت جيشنا برىء ومستحيل يقتل اهله وناسه وان ده دسيسه لاثارة الفتنه بس الظاهر اننا دماغنا ضربت

ربنا يظهر الحقيقه والمفروض ده ينضغط عليه عشان نعرف مين اللى خلاه يعمل كده ومين اللى كانوا معاه

ويتحاكم علنى عشان يكون عبره ويكون اعدام

شكرا ع الخبر بشمهندس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الإعلامية مني الشاذلي : ضحايا الجيش في ماسبيرو 64 شهيداً
مفاجأة فى مجزرة ماسبيرو : سيدة تقتل زوجها وتضع جثته بين ضحايا ماسبيرو
بلاغ للنائب العام يتهم قوات الجيش بالقاء جثث ضحايا ماسبيرو في النيل بعد دهسها مباشرة
بالفيديو :: شقيقة لإثنين من ضحايا مذبحة ماسبيرو أمس تطالب بحقهما..