نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور...أضحك مع الحملة الانتخابية لحزب النور السلفي!!

قالوا لن نشرح نساء ثم قالوا سنرشح بعض النساء على "غضاضة منا" و لما رشحوا نساء لك يضعوا صورهم على الحملات الانتخابية.في واقعة غريبة بل "مضحطة" و ضع حزب النور السلفي حملته الانتخابية بقائمته بالدائرة الثالثة بمحافظة الدقهلية صورة أحد المرشحات من النساء و سط سبع رجال على شكل "وردة"!!و أثارت هذه الواقعة العديد من التعليقات الساخرة على بكات التواصل الاجتماعي أمثال "فيسبوك و تويتر" و أنا أقول صحيح كما قالوا زمان "هم يضحك و هم يبكي" " آه من امة ضحك من جهلها الأمم" ربنا يهدي و يشفي.و السلام ختام.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور...أضحك مع الحملة الانتخابية لحزب النور السلفي!!" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانت هتفرق معاك ف ايه ولا انتا بتنتخب حسب الشكل شوفلك حاجة مهمة اتكلم فيها
REBEL
هيتحكموا فينا شوية جهلة

ارحمنا يا رب
safwen
ههههههههههههههههههههههههه الجهل مصيبة
%u0632%u0627%u0626%u0631
حابب اقول للكاتب الموضوع موضوعك اتفه من انه يترد عليه عملنا ايه بالاشكال والحلوه والبدل تلاتين سنه ولاانت مش عجباك سنه النبي روح يبني ربنا يهديك ويغفرلك.اما اللي كاتب انهم جهله فحسبي الله ونعم الوكيل في افترائكم الشيخ محمد حسان حل مشكله اطفيح بجهله؟ صح؟ جاوبوني والناس دي ماشيه علي نفس المنهج الناس مشفتشي النور طول عمرها عشان تقدملك نفسها الناس دي اقل حاجه هيراعي ربنا فيك الناس دي كان فيها كوادر سياسيه جباره انداس عليها.عايزكم بس تشوفوا حوار حازم صلاح ابوسماعيل وهو مع الكوادر الاعلاميه العلمانيه راجل حتي مش بيتهته الراجل عارف معلومات اللي قدامه مش عارفه الراجل بحمته وصدقه ووضوحه بيحرج اللي قدامه. ووجدي غنيم اللي بعلو صوته كان بيشتم الريس وينتقد كل حاجه لحد مخفوه من مصر. ارحونا انتم بجهلكم يرحمك الله.بالله عليك انشر
Rydin
حابب اقول للكاتب الموضوع موضوعك اتفه من انه يترد عليه عملنا ايه بالاشكال والحلوه والبدل تلاتين سنه ولاانت مش عجباك سنه النبي روح يبني ربنا يهديك ويغفرلك.اما اللي كاتب انهم جهله فحسبي الله ونعم الوكيل في افترائكم الشيخ محمد حسان حل مشكله اطفيح بجهله؟ صح؟ جاوبوني والناس دي ماشيه علي نفس المنهج الناس مشفتشي النور طول عمرها عشان تقدملك نفسها الناس دي اقل حاجه هيراعي ربنا فيك الناس دي كان فيها كوادر سياسيه جباره انداس عليها.عايزكم بس تشوفوا حوار حازم صلاح ابوسماعيل وهو مع الكوادر الاعلاميه العلمانيه راجل حتي مش بيتهته الراجل عارف معلومات اللي قدامه مش عارفه الراجل بحمته وصدقه ووضوحه بيحرج اللي قدامه. ووجدي غنيم اللي بعلو صوته كان بيشتم الريس وينتقد كل حاجه لحد مخفوه من مصر. ارحونا انتم بجهلكم يرحمك الله.بالله عليك انشر
هذا هو عيب التيار الأسلامي "الغرور" عندما يقترب من السلطة الأسلام من الغرور برئ
زهير ابراهيم
قالوا لن نشرح نساء ثم قالوا سنرشح بعض النساء على "غضاضة منا" و لما رشحوا نساء لك يضعوا صورهم على الحملات الانتخابية.في واقعة غريبة بل "مضحكة" و ضع حزب النور السلفي حملته الانتخابية بقائمته بالدائرة الثالثة بمحافظة الدقهلية صورة أحد المرشحات من النساء و سط سبع رجال على شكل "وردة"!!و أثارت هذه الواقعة العديد من التعليقات الساخرة على بكات التواصل الاجتماعي أمثال "فيسبوك و تويتر" و أنا أقول صحيح كما قالوا زمان "هم يضحك و هم يبكي" " آه من امة ضحك من جهلها الأمم" ربنا يهدي و يشفي.و السلام ختام.

صدقت يا اخي هم يبكي وهم يضحك
المراة هتخدم البلد وهي في بيته
يعني مش ضروري تظهر للناس
لاتنسى المراة عورة
فكيف تظهر للناس
mohammed attya
من التفاهه ان ننظر للمرشح بصورته
لن نتقدم و نعيش الديموقراطية الا اذا كان اختيارنا صحيح
ابو عمر1
غرور ايه وجهل ايه اللى بتتكلم عليه
انت مش لاقى حاجه تكتبها علشان كده كتبت الموضوع ده
ي ااخى وفيها ايه انهم يرمزوا لصوره السيده بصوره ورده ليه ما نحترمشى رغبه الاخر وليه نحجر على رايه وانت كنت عملت ايه بالصور يعنى
وبعدين من امتى حزب النور قال انه مش هيرشح نساء انا اول مره اسمع المعلومه دى يا ريت نبطل حرب على الاسلام وطالما انكم حاسيي نبالهزيمه يا ريت تدخلوا جحوركم
كامل شرف
هيتحكموا فينا شوية جهلة

ارحمنا يا رب
اتق اللة
هو ايجابى وداخل الانتخابا وبيعبر عن فكرة
عجبك انتخبة مش عاجبك انتخب غيرة هو مفرضش نفسة عليك
والسيدة التى تريد عدم اظهار صورة لها هى من الحريات الشخصية
لانى بنتخب فيها فكرها مش شكلها
وربنا يولى امورنا خيارنا
وهو اعلم بما فى الصدور
ahmedbaker
الحريه الحريه فى كل شىء اهم من اى حاجه انا حر طالما مش بضر حد وزى ماقالو تفاهه كاتب الموضوع تفوق كل الحدود

هو البنت الى تمشى متبرجه مش بتبقى حريه بردو وللما تلبس حجاب بتبقى متخلفه انت شايف ان الى عملو ده متخلف لأنك لاتقبل الرأى الأخر
بنت المنوفية

طيب واللى عايزين ينتخبوا هينتخبوا المرأة دى من غير ما يكونوا عارفينها

ومعتقدش ان حد بينتخب حد عشان شكله او جماله بس لازم تكون معروفه للجميع

ولنفرض ان فيهحد طالب منها طلب هيتعامل معاها ازاى ؟؟ يبقى اكرم ليها القعاد فى البيت وبلاش انتخابات

اللى حابب مشاركة المرأة السياسية فياريت ميتعملش معاها ع انها نكره لانها عضو فعال فى المجتمع

شكرا ع الخبر وربنا يهدى
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا حبب بس اقول للاخوة الفاهمين غلط وبيجوب بمنته الجهل على الناشر الموضوع ان اكبر كارثة حصلت من الهذه الثورة هو علو صوتكم انت ايها الجهلاء والمتخيلين انهم علماء دين وان اذا حصل والناس بمصر انخدعوا فيكم او الجاهيلين الاخرين والملقبون بالعلمانيين سوف تكون نهاية مصر على ايديكم للاسف الشديد ان برغم حقارة الحكم البائت وظلمة الا ان يمكن كان حسناتة والتي بالتاكيد لا تغفر ليه ظلمة وبطشة هو انه كان مسيطر عليكم اذا كنت انتم او العلمنين وانا والله لا مع الفات ولا مع معاكم ولا مع اي حزب لكن مصري بحب مصر بدون تقسيم الغنيمة وبتمنى من ربنا ان ينقظ البلد منكم ايها الجهلاء المعتقدين انكم فقهاء في الدين وانا اكد ان منك ملا يعرف حتى شروط الوضوء اما الجزء المخرب الثاني وما يسمو بالعلمنين والذي انا اعرفهم كويس جدا ومدى حقرتهم فهم نفس الشئ ربنا يكرم مصر براجل معتدل يطبق احكام ربنا والدين الاسلامي بشكل صحيح وطبعا ما يكون منتمي لاي حزب ديني او علماني او فلول ولا من الجيش طبعا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور وقفة ساخرة بالبقدونس والجرجير واللمبة الموفرة على الحملة الانتخابية للسيسى وشاهد سخرية عارمة على الفيس بوك
بالفيديو مفاجاة : تفاصيل اول حوار لحزب النور السلفي والازاعة الاسرائيلية....والنور يتبرا وينكر