نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالمستندات والصور: عضو سابق بالحزب الوطني في قائمة حزب الحرية والعدالة

ابراهيم طلحة فرج, عضو سابق في الحزب الوطني المنحل يترشح للانتخابات البرلمانية القادمة في قائمة حزب الحرية والعدالة التابع للاخوان المسلمين عن دائرة كفر الشيخ,

العضو المرشح يأتي في القائمة برقم 4 , بمعني انه من المحتمل دخوله لمجلس الشعب اذا فاز الحزب بنسبة معقولة من المقاعد في الانتخابات البرلمانية المقبلة والتي من المنتظر ان تتم في نهاية شهر نوفمبر الجاري,

في انتظار تأكيد او نفي الحزب او الجماعة وتوضيحهم لهذا الامر لما له من مردود سلبي عند القاعدة العريضة من الشعب المصري:

اليكم الصور والتي حصلت عليها حركة 6 ابريل السياسية:
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالمستندات والصور: عضو سابق بالحزب الوطني في قائمة حزب الحرية والعدالة" نشر بواسطة: بتاريخ:
Nile Son
وماله بتحصل ف احسن الاحزاب :d

عشان اما اقول الواحد مش عاجبة ولا قائمة يبقا عنده حق
karam fox
عندك حق فعلا يا احمد, انا كمان مش مقتنع بالقوائم الموجودة ولا الاحزاب لحد دلوقتي,

شكرا علي ردك ياريس نورت الموضوع
REBEL
عادى

وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم

واهو كلة بالحب بيجى
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا دورت على الاسم ده في قوائم الحزب الوطني لعام 2010 ملاقيتهوش مترشج اصلا في اي دايرة من دوائر كقفر الشيخ ؟!!
كل الي لقيته محمود طلحة وابراهيم سعد .اشمعنى موجود على صفحة حركة 6 ابريل ومش موجود في حتة تانية ؟؟
مع العلم اني دورت عليه في مواقع بتاريخ انتخابات 2010 مش مواقع السنة دي ؟!!!!
ياريت قبل ما تنشروا الخبر تتاكدو منه ..
عيبكبيرقويعلىجريدةالشروق
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكرة ممكن يكون تشابه اسماء فقط
الا اذا كانت صورته معروفة الحقيقة انا ما سمعتش عنه قبل كده و ما عنديش فكرة اذا كان فلول و لا ده مقلب في حزب الحرية و العدالة
على العموم احنا في فترة هتبقى كله اشاعات و الله اعلم فين الحقيقة
و علي اي حال ربنا يولي امرنا للصالحين
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو دة كلام صدق وغير ملفق اثق فى اختيار حزب الحرية والعدالة لان لديها مرجعية وهى الخوف من اللة يعنى اختيارهم امانة سوف يسألون عنه
karam fox
كلامكم سليم يا جماعة, وما انا الا ناقل للخبر من مكانه اليكم, وفي انتظار نفي او اثبات الخبر من حزب الحرية والعدالة,

شكرا علي الردود يا جماعة
كامل شرف
يا جماعة لم يثبت حتى الان هذا الكلام
وانا راسلت الموقع الرسمى للاخوان ومنتظر الرد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
محمود سعد يرد بالمستندات ويكذب ادعاءات صفحة الحرية والعدالة بان والد الطفل متوفى
بالاسماء والصور...شهداء حزب الحرية والعدالة بادكو الذين استشهدوا امس
وفاة نائب سابق بالحزب الوطنى عقب جولة احمد شفيق