نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل...قوات الشرطة تقتحم سجن العقرب المشدد بالقوة

اقتحمت قوات الشرطة الخاصة بمصلحة السجون سجن العقرب "شديد الحراسة" بالقوة و بالكلاب البوليسية و اغلقت جميع أبواب السجن و قامت بأخراج جميع المرضى من مستشفى الحبس الأنفرادي و قاموا بمنع الزيارات لأجل غير مسمى و قاموا بتفتيش جميع الزانزين بسجن العقرب و الأخبار الحالية تفيد بأنهم كانوا يبحثون عن شئ ما داخل السجن نتيجة لأخبارية.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يذكر ان سجن العقرب هو سجن غالبا ما يكون لمسجونين سياسيا.

و نتيجة لهذا قام المحامي "فرحات عبد الرازق" بيتقديم بلاغ للنائب العام يتهم فيه قوات مصلحة السجون بأهانة المسجونين و الضرر بصحتهم لانهم مرضى شبه عاجزين و كلهم مصاببن بامراض خطيرة.

بصوت أحمد عبدالكريم

المقال "عاجل...قوات الشرطة تقتحم سجن العقرب المشدد بالقوة" نشر بواسطة: بتاريخ:
زيزو باشا
اخى الغالى .. لو سمحت مصدر حضرتك الخبرى ايه ..؟؟ مع خالص الشكر و التقدير .....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
L!ON HE@RT
طب ليه حصل كدة
شكرا علي الموضووع
abdau2010
( اقتحمت قوات الشرطة الخاصة بمصلحة السجون سجن العقرب ) اظن الخبر بالشكل ده متفبرك لان الشرطة داخلية والسجن برده داخلية ........
%u0632%u0627%u0626%u0631
قوات الشرطة اقتحمت قوات الشرطة اهو يبقى زيتهم فى دقيقهم الرجاء التحقق من الخبر
Rydin
يا جماعة انا ملاحظ ان في ناس كتير بتسأل عن المصدر.تلبية لذلك انا مصدري هو محضر المحامي المذكور "فرحات عبد الرازق" مقدم البلاغ و رأيت البلاغ يوم كتابة الخبر بعيني و لكن نظرا لاحترام المصدر و خوفا عليه احترمت رغبته في عدم تصوير المحضر.انتهى
!XP!
واحنا نضمن منين ان حضرتك مش مفبرك الخبر ؟؟
يا جماعه مصدر الخبر ده ام الترتر
يعنى جت ع الخبر ده ماشو حالكو
زيزو باشا
يا جماعة انا ملاحظ ان في ناس كتير بتسأل عن المصدر.تلبية لذلك انا مصدري هو محضر المحامي المذكور "فرحات عبد الرازق" مقدم البلاغ و رأيت البلاغ يوم كتابة الخبر بعيني و لكن نظرا لاحترام المصدر و خوفا عليه احترمت رغبته في عدم تصوير المحضر.انتهى
ناسف جدا .. كده يبقى الامر غير صحيح .. و ما تزعلش اخونا الفاضل .. لان الاخ المحامى لن يحصل على اى صورة من تحقيقات اثناء استمرارها ( القانون بيقول كده ) عرفت سيدى الفاضل ؟؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
كامل شرف
يا جماعة الخبر منشور فى الدستور
وغالبا الموضوع لة علاقة بتنظيم التكفير والهجرة المتهم بتفجير العريش
خط الغاز الموصل لاسرائيل

ودة رابط الخبر
http://www.dostor.org/crime/11/november/14/61483

عليم
فعلا الخبر موجود
شكرا اخي علي الموضوع
وربنا يستر
زيزو باشا
يا جماعة الخبر منشور فى الدستور
وغالبا الموضوع لة علاقة بتنظيم التكفير والهجرة المتهم بتفجير العريش
خط الغاز الموصل لاسرائيل

ودة رابط الخبر
http://www.dostor.org/crime/11/november/14/61483

كلامك صح يا اخونا الغالى ( الكمال و الشرف ) يبقى العزيز ناشر الخبر ما يقولشى مصدرى محامى و غيره .. اظن منظرها بايخ شوية مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
Rydin
كلامك صح يا اخونا الغالى ( الكمال و الشرف ) يبقى العزيز ناشر الخبر ما يقولشى مصدرى محامى و غيره .. اظن منظرها بايخ شوية مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
انا مش عارف بصراحة انتا مركز معيا انا بذات ليه..انا مش محتاج انتا تقولي اعمل ايه او ماعملش ايه دي حاجة غريبة جدا والله و اقسم اني اول مرة اري الخبر في الدستور..عايز تقرأ الخبر أقرأ مش عايز تقرأ مش تدخل على مواضيعي تاني و ريح نفسك..كأنك واخد توكيل المصادر مش عارف انا و الله.و بعدين شوف محتوى الخبر بتاعي و خبر الدستور., و بعدين ايها العاقل انا قولت المصدر محضر المحامي مش المحامي اقرا الأول و بعدين اتكلم و ريح نفسك مني بقى..ربنا يهدي
زيزو باشا
انا مش عارف بصراحة انتا مركز معيا انا بذات ليه..انا مش محتاج انتا تقولي اعمل ايه او ماعملش ايه دي حاجة غريبة جدا والله و اقسم اني اول مرة اري الخبر في الدستور..عايز تقرأ الخبر أقرأ مش عايز تقرأ مش تدخل على مواضيعي تاني و ريح نفسك..كأنك واخد توكيل المصادر مش عارف انا و الله.و بعدين شوف محتوى الخبر بتاعي و خبر الدستور., و بعدين ايها العاقل انا قولت المصدر محضر المحامي مش المحامي اقرا الأول و بعدين اتكلم و ريح نفسك مني بقى..ربنا يهدي
ياريت يا اخ يكون اسلوبك احسن من كده و انت بتتكلم مع زميل بالمنتدى .. ده اولا .. و ثانيا ( هوه فيه حاجة اسمها محضر المحامى ) حضرتك بتكلم تلاميذ فى kg1 و الا ايه القانون مفهوم و معروف لمتخصصينه .. و بعدين ايه اللى مزعلك قوى كده من المصادر ؟؟؟ لازم المصدر يتنشر مش نفرقع و خلاص .. لو حضرتك تعرف ايه هوه الصالح العام للبلد ما كنتش اتكلمت بالطريقة دى نهائيا .. المرحلة اللى احنا فيها عايزة الصراحة مش الاشاعات و الاخبار المغرضة مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟و اطلبلك الهداية انت الاخر !!!!!!!!!!اه صحيح نسيت .. مواضيع حضرتك ايه هوه سيادتكم مالكا للمنتدى يحدد من يشارك من عدمه ؟؟؟ مش باقولك باطلبلك الهداية مرة اخرى !!!!!

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قوات الاحتلال الإسرائيلي تقتحم المسجد الأقصى