نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور والفيديو : حقيقة الناشط السياسى أحمد سبايدر

بسم الله الرحمن الرحيم

منذ بداية الثورة المصرية العظيمة ثورة 25 يناير ظهرت علينا وجوه كثيرة أصبحوا الأن وفى وقت قليل من مشاهير المجتمع المصرى ومن كبار النشطاء السياسيين فيهم الحقيقى وفيهم المزيف وأظن ان منهم أحمد سبايدر الذين يطلقون عليه لقب ناشط سياسى
حقيقة أحمد سبايدر المتحول قبل وبعد الثورة أحمد سبايدر أحد أعضاء الميتال
والميتال دة نوع من أنواع الموسيقى للشواذ
فاحيانا تجده ثورى فى التحرير لتاييد الثورة واحيانا فى ميدان مصطفى محمود لدعم الاستقرار وسط لافتات احنا اسفين ياريس
دى بعض صور أحمد سبايدر ومش كلها طبعا لأن فيه صور مقدرش أنزلها خالص لأنها عاوزة موقع أباحى تنزل عليه
فكيف لهذا الشخص ان يصبح رمز من رموز الثورة المصرية؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ولكم فى النهاية الحكم والتعليق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور والفيديو : حقيقة الناشط السياسى أحمد سبايدر" نشر بواسطة: بتاريخ:
زهير ابراهيم
هو اصلا الفرفور ده مغني ولا موسيقي
ولا ممثل شغتله ايه اصلا وايه سبب شهرته...؟
لاني بصراحه ماعرفش اي حاجه عنه
%u0632%u0627%u0626%u0631
عيل وسخ وعملتو له حجم وهو اصلا جذمه
زيزو باشا
لا تعليق ... لان الواحد لو علق بكل صراحة .. لن يليق و شكرا !!!!!!!!!
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو دا اللى نزل العلم الاسرائيلى من على السفاره ؟ بس انا اعرف انه من الزقازيق ونقاش!!
عبد الرحمن 2011
هو اصلا الفرفور ده مغني ولا موسيقي
ولا ممثل شغتله ايه اصلا وايه سبب شهرته...؟
لاني بصراحه ماعرفش اي حاجه عنه

ولا ولد ولا بنت ولا ج ث ولا حكاية اهله ايه
اديني كملت شويه يا زهير . لان انا كمان زيك ما اعرفش عنه حاجه بس مفقوع من شكل امه

زهير ابراهيم
"مفقوع من شكل امه"
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا كمان
%u0632%u0627%u0626%u0631
واضح انك واحد محروق من احمد سبايدر. كفاية نفاق وكذب واضح ان الصور متفبركه وحتى لو مش متفبركه روح شوف صور اسماء زفت وبقيت الصعاليك وبعدين ابئا عيب علي سبايدر. ع الاقل ده شخص خايف ع البلد وواحد من القله القليلة جدا الى بيقولو الحق دلوقتى من غير خوف. وبالنسبة لموضوع الثورة فكلنا كنا معاها في بدايتها واغلب المصريين دلوقتى ضدها واتحدى واراهن على كده. انتو مش بتمثلونا كلنا ومش بتمثلو شعب مصر. ومتغاظين من سبايدر عشان كشف وائل غنيم الحقير ولأنه صريح ومش بيخاف من حاجه وبيقول الحق. مهما عملتو هنفضل معاه وعلى فكره له مؤيدين كتير اوى وربنا هينصره وينصر كل واحد خايف على مصر وحسبي الله ونعم الوكيل فى الى خربو البلد. ناسينن ان سباادير ده هو الوحيد الى فتح موضوع الماسونية ونبهنا منها ووقتها قعدتو تقولو انه بيخرف واهو الحفل الماسونى اثبت انه مش بيخرف ولا حاجه عشان كده اتقهرتو لأنه طلع صح وأثبت مصداقيته. لو فعلا ناس كويسه انشرو ردى ده ومش تحذفوه لو فعلا عندكم الجرأة انا فعلا كنت بحب الموقع لكن بدأت افقد ثقتي فيه لأنى كنت فاكراكم بتجيبو الحقيقه وطلعتو ماشيين ورا التيار زى الكل. ياريت ترغاعو ربنا وضميركم وتشوفو الناس الى شغاله في المنتدى بتاعكم بينشرو ايه عشان بجد بدأ يفقد مصادقيته
Dera
هذه هى اشكال توفيق عكاشه والولد زى الى مشغله بيعانوا من الذهان
زهير ابراهيم
"بيعانوا من الذهان "
مش قصدك برضو
بيعانو من الزهقان والا انا فاهم غلط
احمدشعبان رجب
مش هاعل،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،ق
بديعه أحمد على
الدنيا كما تدين تدان يا سبايدر الدوج
و اللى بيته من قزاز يتلم و ما يرميش بالطوب
و انت و توفيق عكاشه بتاعك اخرتهم يتزنقوا فى ماسوره مجارى
لان المجلس مش حيقبض عليكم و لا على اى حد ضد الثوره
لكن النصر فى النهايه لله و لمصر و المصرين الشرفاء
Zid@Noo
وعملى فيه ثورجى وبتهاجم كل الناس
حتى وائل غنيم !!
%u0632%u0627%u0626%u0631
صور مفبركه والدليل شوفوا لبسه والبنات اللى معاه لابس تيشرت واحد والبنات متكرره معاه بلبس مختلف ونفس والوحوه صور مفمبركه ومتركبه لييه ده هناك ايادى خفيه الشواز والمثليه اه بتشوهوا الناس الكويسه--مصر لو تلاحظوا علياء وصديقها صوروا نفسهم عراياومصر طول عمرها دوله متدينه ومحتشمه وهدا غريب وعليه علامه استفهام وتانى يوم طلع واحدتانى ينادى بحريه هناك خطط لكسر مصر لو تشوفوا ترتيب الخطط واخرهم التشكك بجيش مصر العظيم والمطالبه ضده والجيش لو انكسر احت مصر بالسلامه كده لا قدر الله وفتن بين المسلمين والمسحين والبلطجه وغيره كلها خطط بائتبالفشل وافشلها الجيش بمهاره والان حرب اخرى للعرى والشواز وبرضه ان شاء الله هتفشل امسكوا الناس دى دول متاجرين لمصلحه دول اخرى لكسر مصر اقبضوا عليهم هناك ايدى خفيه تحركهم بخطط نتتابعه --اجنات
%u0632%u0627%u0626%u0631
ادي اللي خدناه من الثورة هي دي الاشكال اللي طفحتها بلعات مصر ولسه
الشاطر حسن
واضح انك واحد محروق من احمد سبايدر. كفاية نفاق وكذب واضح ان الصور متفبركه وحتى لو مش متفبركه روح شوف صور اسماء زفت وبقيت الصعاليك وبعدين ابئا عيب علي سبايدر. ع الاقل ده شخص خايف ع البلد وواحد من القله القليلة جدا الى بيقولو الحق دلوقتى من غير خوف. وبالنسبة لموضوع الثورة فكلنا كنا معاها في بدايتها واغلب المصريين دلوقتى ضدها واتحدى واراهن على كده. انتو مش بتمثلونا كلنا ومش بتمثلو شعب مصر. ومتغاظين من سبايدر عشان كشف وائل غنيم الحقير ولأنه صريح ومش بيخاف من حاجه وبيقول الحق. مهما عملتو هنفضل معاه وعلى فكره له مؤيدين كتير اوى وربنا هينصره وينصر كل واحد خايف على مصر وحسبي الله ونعم الوكيل فى الى خربو البلد. ناسينن ان سباادير ده هو الوحيد الى فتح موضوع الماسونية ونبهنا منها ووقتها قعدتو تقولو انه بيخرف واهو الحفل الماسونى اثبت انه مش بيخرف ولا حاجه عشان كده اتقهرتو لأنه طلع صح وأثبت مصداقيته. لو فعلا ناس كويسه انشرو ردى ده ومش تحذفوه لو فعلا عندكم الجرأة انا فعلا كنت بحب الموقع لكن بدأت افقد ثقتي فيه لأنى كنت فاكراكم بتجيبو الحقيقه وطلعتو ماشيين ورا التيار زى الكل. ياريت ترغاعو ربنا وضميركم وتشوفو الناس الى شغاله في المنتدى بتاعكم بينشرو ايه عشان بجد بدأ يفقد مصادقيته
هو خايف صحيح على البلد ولا على النسوان اللي معاه وإذا كنت أنت بتقول الصور متفبركة فلية مصدق إن الصور للناس التانية صحيحة تصدق بالله أنت أرجوز مش أكتر وعلشان كدة بتحب الأرجوزات اللي شبهك بيقولك موعدنا يوم 13/13/2013 أوعى تتأخر
بديعه أحمد على
بالضبط يا شاطر حسن
غريبه ان فى ناس بتقول على الصور دى مفبركه و ما قالوش كده على الصور اللى هو فبركها للثوار و العالم كله
واحد زى ده بيزرع نظريه المؤامره على الثوار اللى اشرف منه المفروض يتحاكم هو و توفيق عكاشه و امن الدوله الساقط اللى وراهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
مين قال ياناس ان هذا الكائن على رأى توك شوذ ثورجى او له علاجة بالثور او بالرجال الى عملوا الثورة او اى رجال هذا الكائن كل كلامه ينتقد الثورة ويحاول ان يقطع
عموما دائما بعد اى عملية يحدث بعض الالتهابات لكى يلتأم الجرح وهذا الاسبيدر نوع من اللالتهابات بعد عملية الثورة لازم ناخذ مضاد 500 ثلاث مرات
emad elsager
اعتقد ان المكان الصحيح لسبايدر هو مظاهرة (1) يناير والحدق يفهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا شاطر حسن روح دور على الاميرة بدل منتا قاعد تألف اخبار تعبانه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وعلى فكره انا بنت مش ولد وماليش اى مصلحة غير انى بحب البلد دى وبحب اى حد بيحبها وبيخاف عليها زى سبايدر اليعل الى مش عاجبكم ده ضفره برقبة عشره منكم لأنه خايف ع البلد مش بيخربها زيكم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم وفي امثالكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الناس اللي بتقول ان الصور مفبركة .. معلش اتعب شوية واكتب في جوجل : "الموقع الرسمي لاحمد سبايدر" هيطلعلك الموقع بتاعه , اول ما تدخل عليه هتلاقي الصور دي في صدارة الموقع يعني فرحان بيها ولا يخجل منها .. للاسف
%u0632%u0627%u0626%u0631
لأ وائل غنيمى هو اللى من الثوار بلا خيبة عليهم كلهم
زيزو الاسكندرانى
ونعم الثوار . . ! ! بس ارجو من الساده الذين اطلقوا عليه لقب ناشط سياسى انا عاوز اعرف هو ثائر على ايه بالضبط ؟
زيزو باشا
يا شاطر حسن روح دور على الاميرة بدل منتا قاعد تألف اخبار تعبانه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وعلى فكره انا بنت مش ولد وماليش اى مصلحة غير انى بحب البلد دى وبحب اى حد بيحبها وبيخاف عليها زى سبايدر اليعل الى مش عاجبكم ده ضفره برقبة عشره منكم لأنه خايف ع البلد مش بيخربها زيكم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم وفي امثالكم
الهانم الزائرة .. اظن عيب قوى انك تتهكمى على الاخ الفاضل / الشاطر حسن بكلامك المايع ده .. ده انسان فاضل و محترم و المنتدى كله يعرف قدره جيدا مش انتى اللى حاتقيميه ياهانم .. و لو انتى صحيح ليكى رأى نبطل شغل الجبن و ندخل و نسجل بالمنتدى مش ناجر ساعة فى السايبر علشان محدش يعرفنا يا كتكوته .. مش كده و الا ايه و اتمنى تردى علشان يبقى فيه تصرف مش حايعجبك نهائيا .. عيب و خليكى انسة محترمة و لا تتعدى على احد بالالفاظ ياماما .. مش كده و الا ايه ؟؟؟ و اظن جميع الاعضاء مازالوا مصرين على فحص تعليقات البهوات الزوار .. و الذى يوجد به اى تعرض للاعضاء تحذف لقلة الادب .. معقول و الا لا؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
بديعه أحمد على
الهانم الزائرة .. اظن عيب قوى انك تتهكمى على الاخ الفاضل / الشاطر حسن بكلامك المايع ده .. ده انسان فاضل و محترم و المنتدى كله يعرف قدره جيدا مش انتى اللى حاتقيميه ياهانم .. و لو انتى صحيح ليكى رأى نبطل شغل الجبن و ندخل و نسجل بالمنتدى مش ناجر ساعة فى السايبر علشان محدش يعرفنا يا كتكوته .. مش كده و الا ايه و اتمنى تردى علشان يبقى فيه تصرف مش حايعجبك نهائيا .. عيب و خليكى انسة محترمة و لا تتعدى على احد بالالفاظ ياماما .. مش كده و الا ايه ؟؟؟ و اظن جميع الاعضاء مازالوا مصرين على فحص تعليقات البهوات الزوار .. و الذى يوجد به اى تعرض للاعضاء تحذف لقلة الادب .. معقول و الا لا؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
عندك حق يا زيزو و الله فى كل كلمه
و لو انك ثورجى و اسلوبك فى الكلام مختلف عنى شويه انا باحاول امسك نفسى لانى ست باحترم نفسى ههههههههههه بس انت زى اخويا و راجل و ممكن تقول الكلام اللى تتكسف ست تقوله
و لوما كنتش انت تحمينا مين اللى حيحمينا

بارك الله فيه و جعلك ذخرا للمنتدى و اعضاءه
و ربنا ياخد اللى زى سبايدر ده و اعوانه
بكره كله حينكشف
لا تقلق اخى زيزو
ان ربك لبلمرصاد
%u0632%u0627%u0626%u0631
اصل الفيديوهات دي فكسانه موووووووووت اصل هو قايل عليها من زمان انوا مغني وبيسرف علي نفسوا ارحموا نفسكم بقي دانتم غلابه موووووووووووووت
الشاطر حسن
أنا أول مرة أدخل على الموضوع بعد ردي الأول وأول مرة أشوف تعليق الأخت اللي سبتني وأنا إن كنت بشكر الأستاذ/ زيزو والأستاذة بديعة على ردهم غيبتي بلفت عناية الأخت الزائرة أني لست واضع الخبر أنت غلطتي في العنوان.
لكن يظهر إن في ناس شايفه الوطنية جل في الشعر وأحضان للأجنبيات وسلسلة في الرقبة واشتغالات في الفضائيات والصور زي ما قال أحد الأخوة موجودة على موقعه شوفيها حضرتك قبل ما تشككي وخلاص والمهم متتأخريش على الميعاد في 13/13/2013 الساعة 13 وربع في مستشفى العباسية ... على فكرة توفيق الثورجي لية ابن من رضا الكردي المذيعة ومش معترف بيه ونفس الثورجي متجوز واحدة من المحلة عرفي في الدرا يعني يعني كل الثورجية زي بعض
بديعه أحمد على
لا شكر على واجب يا ابنى العزيز الشاطر حسن
مهما اختلفنا فى الرأى فنحن كلنا مصرين و كلنا يجمعنا الحب فى الله و فى الوطن
و كلنا اخوه و الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه
لا يؤمن احدكم حتى يحب لاخيه ما يحبه لنفسه
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعب مصر العظيم
كامل شرف
اعتقد ان المكان الصحيح لسبايدر هو مظاهرة (1) يناير والحدق يفهم
مش دى باردو بتاعت الجماعة اللىى. تييييييييييييييييييييييت
استغفر الله
ربنا يشفيهم ويسهل لهم
زهير ابراهيم
والله العيب مش منه العيب من القنوات اللي استضافته وخلته يتكلم
الاعلان بقى للاسف اقول الكلمة دي " وسخ "
ارجو المعذره من الاخوات والاخوة المحترمين لهذا اللفظ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد ماذا قالت الفنانه يسرا اللوزي عن حقيقة صورها بالمايوه مع الناشط السياسي علاء عبد الفتاح ادخل وشوف التفاصيل
أبو إسلام يصنع مراكب ورقية استهزاء وسخرية من الناشط السياسى أحمد دومة