نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صلاح ابو اسماعيل يعلن مؤازرتة للمتظاهرين ويقول انا نازل الميدان دلوقتى

اعلن الشيخ حازم صلاح ابو اسماعيل انة نازل للميدان لمؤازرة المتظاهرين في التحرير ويطالب الجميع بالنزول
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وخصوصا بعد اعتداء قوات الامن علي المتظاهرين في محاولة منهم لفض الاعتصامات

ويستنكر الشيخ هذا الاعتداء ويقول انة اعتداء غير مقبول مهما كانت اسبابة ودوافعة فهو غير مبرر

ومن المعلوم ان الشيخ حازم صلاح ابو اسماعيل هو احد المرشحين المحتملين

لرئاسة الجمهورية ولة برنامج سياسي خاص ذو طابع ديني

المقال "صلاح ابو اسماعيل يعلن مؤازرتة للمتظاهرين ويقول انا نازل الميدان دلوقتى" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الشيخ ابو اسماعيل ... له اراء سياسية مميزة ولكن اعتقد ان كلامة دا في التوقيت الحرج اللى احنا فيه سيزيد الطين بلة وخصوصا مع اقتراب موعد الانتخابات
مجده
بعض الاعلام مازال فاسد ومنحاز للحكومه وبعضهم مش عايز يقول الحقيقه ويعطي الفرصه لفلول النظام عن طريق التلفاز بتعليقاتهم المضاده للثوره
a_hagag
ولا علمانية ولا مدنية .. عايزينها دولة اسلامية

{وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ ۖ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ ۗ وَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ ﴿49﴾ أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ ۚ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ} [المائدة:49-50]

اللهم ولى امورنا خيارنا
mohamed mmm
الشيخ حازم صلاح ابو اسماعيل راجل محترم ويستهل اكثر من رئيس جمهورية
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياعم ما تقعد كده بقى كفايه حتخربها اكتر ماهى خربانه السراع على السلطه والنفوز تذكر قوله صلى الله عليه وسلم انها امانه وانها يوم القيامه لخزى وندامه اتقى الله فى الارزقيه اللى حالهم وقف بسببتلك التظاهرات انا عارف ايه اللى هايعود على من السراعات دى اتقوا الله واعلم ان الفتنه نائمه لعن الله من ايقظها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الكبير لا يهان علشان كده نازل الميدان