نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عماد متعب يدفه 300 الف جنيه لفستان زفاف يارا نعوم و يرفض دفع الجمارك على الفستان

قام اليوم لاعب النادى الاهلى عماد متعب من استقبال فستان الزفاف الخاص بزوجته يارا نعوم من مطار القاهره الدولى و الذى احضره له من لبنان اللاعب عبد الله السعيد والفستان الذى صممه اللبنانى ايلى صعب والى يبلغ ثمنه 300 الف جنيه قد قدرت ادارة الجمارك فى مطار القاهرة 20 الف جنيه جمارك على الفستان الا ان عماد متعب رفض دفع ذلك المبلغ الذى قال انه مبالغ فيه جدا وقام بعمل اتصالات هاتفيه لكى يتم تخفيض قيمه الجمارك على قستان الزفاف الخاص بيارا نعوم ونجح فى ذلك حيث تم تخفيض الجمارك لتصبح 6400 جنيه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يذكر ان عماد معب و بارا نعوم سوف يتم زفافهم فى الثانى من ديسمبير القادم وسوف يذاع الزفاف على الهواء على قناة الحياة الفضائية

المقال "عماد متعب يدفه 300 الف جنيه لفستان زفاف يارا نعوم و يرفض دفع الجمارك على الفستان" نشر بواسطة: بتاريخ:
mohamad ayman
اية فايدة الخبر ده دلوقتى فى الوقت ده؟؟؟!!!
احمد عبدالكريم
اية فايدة الخبر ده دلوقتى فى الوقت ده؟؟؟!!!
يعنى ايه فايدة الخبر دا فى الوقت دا ؟؟ لا لا احب اطمنك عماد مايعرفش المشير اطلاقا !!!!!!!!
الخطير جدا
والله حاجه تقرف
مش وقته متعب وزفته بتاعته
وحرام بجد 300 الف جنيه يازفت يامتعب في فستان فرح

الله يلعن كل انسان يستغل زياده المال في البذخ دا

انا نفسي في 30 الف جنيه ابدأ بيهم مشروعي

وانت رايح تدفع 300 الف في فستان

حسبي الله ونعم الوكيل فيك يامتعب انت واللي زيك
%u0632%u0627%u0626%u0631
زي القرع يمد لبره
يدفع 300 الف للبنان ومستخسر 20 الف لمصر . اهو دا البلطجي الحقيقي
واتصلت بمين يا ترى المفروض تدفع غصب عنك يا اريل وما فيش حد فوق القانون الناس بتموت في التحرير من اجل الحريه والديمقراطيه وانت لسا بتتصل . جتكو الارف ارفتونا ومليتو البلد
ارجو نشر التعليق
gago
ناس عايشة فى عالم تانى
يارب ارحمنا وصبرنا
mohamad ayman
يعنى ايه فايدة الخبر دا فى الوقت دا ؟؟ لا لا احب اطمنك عماد مايعرفش المشير اطلاقا !!!!!!!!
حتى لو يعرف المشير دول ناس عايشين فى عالم تانية على رأى gago
tota_hoda
هما مش حاسين اللي بيحصل في البلد ولا عايشين في بلد تانيه مع ان هما من ضمن المستفادين من خير البلد من نهب الملاين من رزق الشعب علشان الهبل ولعب الكوره المفروض يحسو شويه

وعلى العموم ربنا يتمهلمه على خير هما واللي زيهم
ميدو التراس
انتم زعلانين ليه هو خد الفلوس من جيوبكم اللي بيعطيه هو الله وح يحاسبه علي الفلوس دي فيما انفقها
%u0632%u0627%u0626%u0631
الناس دى من عالم تانى يابااااااااااااااااااااا

منار
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا نهار اسود فستان 3مليون جنيه روح ادبح حاجه لله علشان ربنا يباركلك فى الجوازه السوده دى وحتى علشان تكفر عن ذنوبك لو انت تعبان فى الفلوس دى ما كنتش هتجبلها فستان بالسعر ده ومش من جمالها اوى دى قرعه
حزنان جدا
يعني الباشا ابن الباشا عماد متعب دفع 300 الف ج . ورافض يدفع لمصر 20 الف ج . علي راي المثل اذا كان حب يارا هينسيك حب مصر . يبقي يلعن ابو مصر . يار اهم طبعا . اولا ده افتراء ع لي نعمة الله . وابقي قابليني ان ربنا كرمك تاني ولا عرفت تلعبها . الله يرحم ابوك واهلك . كانوا ناس طيبين.
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللى بيدافعوا عن متعب ده من مشجعيه ميعرفوش ان الفلوس اللى بياخدوها دى من دم الشعب
Ahmed Diso
كنت وفرت الفلوس دي كلها طالما مش عايز تدفع الجمارك
و تعالي عندنا في كوافير 100 100 كان هايظبطهالك اخر حاجة
و كان هاياخد منك 2000 جنيه بس و ماتنساش ترجع الفستان تاني يوم

بالنسبة لفلوس اللعيبة و المدربين دي بتيجي من الاعلانات و الجماهير
يعني محدش يحقد عليهم
الحل الوحيد للموضوع ده هو عدم الاهتمام بالكورة
و كل واحد يعرف ان ماله سوف يحاسب عليه فيما انفقه و من اين اكتسبه
عاشقة محمد ناجي جدووو
يالهوي بجد يا عماد انا فرحانة فيك ولسة ياما هتشوف اللي هيجرالك من الحلوة دي الفستان اصلا مايستهلش ولا قرش ده انا لو اتعرض عليا والله ابوسة واحطة جنب الحيط زوقها وحش اووووووووووووووووووووووووي اشرب بقي يا برنس وانت اللي اخترت انا كنت بحبك والله بس قبل ماتعرف البتاعة اللي اسمها يارا دي ايتن كانت ارحم منها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور يارا نعوم 2014 شاهد مجموعة كبيرة من صور يارا نعوم زوجة عماد متعب و ملكة جمال مصر
أجدد صور حفل زفاف عماد متعب وملكة جمال مصر يارا نعوم
صور جديدة تسربت حديثا من حفل زفاف اللاعب عماد متعب و زوجته يارا نعوم و كان متعب قد منعها من النشر .
صور عماد متعب و يارا نعوم صور حديثة وحصرية بالاضافة لصور عماد متعب و يارا نعوم في استاد القاهرة
عماد متعب بصحبه ملكه جمال مصر (الجميله :يارا نعوم) مع صور ل يارا نعوم