نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو .. مرتضى منصور لإسراء عبد الفتاح على الهواء : هديكى بالجزمه !!

أثناء لقاء الناشطه السياسيه اسراء عبد الفتاح مع الاعلامى معتز الدمرداش فى برنامجه مصر النهارده على قناة الحياة طالب معتز من اسراء عبد الفتاح دخول المستشار مرتضى منصور المرشح المحتمل للرئاسه فى مداخله تلفونيه للابداء رأى ولكنها رفضت فعندما سمعها مرتضى منصور قال لها من انت لكى ترفضى او تى كما قال لها بالنص " هديكى بالجزمه " فقام الاعلامى معتز الدمرداش بمطالبته بالهدوء ولكن مرتضى منصور لم يهدأ فقام بقطع الاتصال قالت الناشطه السياسيه اسراء للاعلامى معتز الدمرداش كيف تسمح لهم بأدخاله فى الحديث فهو معروف بأسلوبه هذا فهو لا يملك مصطلحات للكلام ولكن كل مصطلحاته عبارة عن ألفاظ خارجه مثل الان

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو .. مرتضى منصور لإسراء عبد الفتاح على الهواء : هديكى بالجزمه !!" نشر بواسطة: بتاريخ:
EID NASR
أستاذ مرتضى شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا
مجده
صــــــــــــــــدق اللي قال انك عيل
بديعه أحمد على
ده على كده لو لا قدر الله بقى رئيس حيدى الشعب كله بالجزمه
جزمه فى بقه قليل الادب
زودها قوى الراجل ده
ربنا يخلصنا منه و من امثاله
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرتضي منصور اقل مايقال عنة انة عايش يستهلك هواء واسفلت علي الفاضي ودةخسارة كبيرة وهو فقد حتي ادب التحاور والتخاطب مع البشر عليناجميعا ان نتجاهلة ونقاطعة فليس هناك اي انسان عاقل ياخذ براية او ويستمع له انا متاكد انة سوف يلقي مصير القدافي وعرف حب الناس في الانتخابات حبيبة المخلوع
Zid@Noo
ياريت تشوف الموضوع
100fm6.com/vb/showthread.php?t=372211
انا عامله قبل حضرتك ، ياريت يتحط فى الاخبار العاجله
asdco2
مرتضي منصور دة ما هوا الي ارجوز يتكلم فقط والشعب المصري او اغلب الشعب عارف كدة من زمان
عارف ان الرجل دة غير محترم بي المرة ولا عندو حته النقاش والتعبير عن الري ولكن في اطار الاحترام
بس احب اقولك انتظار يومك قادم قادم قادم اظن الرساله وصلت الان

انشر يا : 100fm6
زيزو باشا
مش عارف انتوا عاملين اهمية للهانم دى ليه .. اللى كانت قاعدة بالبنطلون الجينز و من اسفله البوت البنى ابو رقبة و حاطة رجل على رجل امام شيخ فاضل جليل من الناس المحترمين جدا فى برنامج الحقيقة اول امس و بتتكلم باسلوب مستفز جدا .. ال ناشطة ال .. و الله تستاهل كلمة مرتضى سيديهات .. لانها ؟؟؟؟ و كفاية عليها كده .. عملتوا من الورق البفرة .. كرتون مضلع .. عجبت لك يا زمان ؟؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
L!ON HE@RT
مرتضي منصور كلب ابن كلب
وهو اللي عايز جزمة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ومين اسراء اللى انتوا عاملين علشانها كده دى والله دى اشكال تستاهل اكثر من كده
مهند!
والله معاه حق لان اسلوبها مستفز جداااا
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرتضى منصور راجل مية مية واللى مش عاجبة كلامه مايسمعوش أما أنا بحبه ويشهد ربنا أنا عمرى ماكان بينى وبينه أى علاقة
meshmeshash
انا ضد اى لفظ خارج
بس بصراحه هيا مش محترمه خالص انا مش بطيقها ليه عاملين لها اهميه
كل شويه تطلع شخصيه مستفزه ويقولوا ناشطه سياسيه يعنى ايه ناشطه
ايه الارف ده
بديعه أحمد على
تخيلواااااااااااااااا
لو الجايزه اللى خدتها اسراء اخدها واحد من ضباط مصر؟
كنا عملنا منه بطل قومى و نقلناها على الهوا و قلنا افلام و الف ليله و ليله
لكن علشان اللى احترمها العالم كله بنت مصريه من الثوره
كل اللى يتقال فيها خلال عند اعداء الثوره و الثوار
كفايه عليها احترام العالم و احترام الشعب المصرى كله او اغلبه
و بكره حنعرف يعنى ايه ان انسان او انسانه مصريه يحترمها العالم و تهان فى بلدها
الدنيا لسه فيها اكتر
مش عارفه انتو عاملين مشكلة عليهم ليه ميولعو فى بعض اهم حاجة كرامة الناس العادين الى ملهمش فى السياسة
mohamad ayman
عيب عيب اوي جزمه فوق دماغك كان عايز يرشح نفسه رئيس عشان يشتم الشعب كل يوم ويخلينا جزمة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يخلصنا منها ومن اللي زيها مقرفه ومستفزه
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله البنت دي غير محترمة علي الاطلاق وفعلا مرتضي منصور هو اللي بيظبطها بتتكلم من اول الثورة وكانها رئيسة الجمهورية واسلوبها مستفز جدا والله يسلم لسانك يا مرتضي دايما بتقول الكلام اللي الناس مش عارفه تقوله او خايفة انها تقولة تحياتي لك وفي ستين داهية يا اسراء واختك اسماء هي كمان مش عارفة مصرنا الحبيبة هتنظف امتي من الاشكال دي
زائرفوزى
حد يعرفنى يعنى اية ناشطة سياسية ارحمونا مش كل مذيع او مذيعةيجيب واحدة لبسة بنطلن محزق ويقول دى ناشطة
%u0632%u0627%u0626%u0631
لية حق كل شوية يطلع واحد يقول ناشط سياسى و من منظمة حقوق الانسان و كلهم بيولعوا الدنيا بس الواحد لما يقول راية يقولوا عدو الثورة ربنا يرحمنا من الاشكال دى و كفاية عليها احترام اللى برة واحنا مش عايزينها لا هى ولا اللى زيها
subzero000
مرتضى منصور راجل محترم وبيقول الحق واللى مش عاجبه ياخد بالجزمه
MIDOMAS
فين المشرفين
يا جماعة ايه قلة الادب دي
ده منتدي محترم
ايه اللي بيقول كلب ابن كلب و اللي بيقول اللي مش عاجبه ياخد بالجزمة
يا مشرفين يا ادارة شيل الكلام ده ارجوك
او اجعل الموضوع منتهي ما دام هايبقي فيه قلة ادب
الاخ

subzero000

الي بيقول اللي مش عاجبه ياخد بالجزمة
ليه يا سيدي يعني اللي مش متفق معاك في الرأي يحصل له كدة
ثورة ايه و حرية ايه و ايه القرف اللي وصلنا له ده
الحرية انك تحترم راي الاخر يا سيد يا محترم
subzero000
فين المشرفين
يا جماعة ايه قلة الادب دي
ده منتدي محترم
ايه اللي بيقول كلب ابن كلب و اللي بيقول اللي مش عاجبه ياخد بالجزمة
يا مشرفين يا ادارة شيل الكلام ده ارجوك
او اجعل الموضوع منتهي ما دام هايبقي فيه قلة ادب
الاخ

subzero000

الي بيقول اللي مش عاجبه ياخد بالجزمة
ليه يا سيدي يعني اللي مش متفق معاك في الرأي يحصل له كدة
ثورة ايه و حرية ايه و ايه القرف اللي وصلنا له ده
الحرية انك تحترم راي الاخر يا سيد يا محترم
بارك الله فيك , هزئتنى بما فيه الكفايه

انا مش قصدى أعضاء المنتدى ولا أجرؤ على شتيمة أحد منهم انا أقصد الناشطه السياسيه لو مش عاجبها أو أى حد تانى من اللى بيشتم عليهم مرتضى منصور ياخدوا بالجزمه عشان فعلا كلهم يستحقوا الشتيمه والتهزيق
كامل شرف
ياترى هل لومسك رئاسة البلد
ماذ سيفعل فى الشعب المصرى
كامل شرف
مرتضى منصور راجل محترم وبيقول الحق واللى مش عاجبه ياخد بالجزمه
يا اخى ياريت تعمل تعديل او تغيير لان طريقة الرد بتاعك كدة غير لائق لاعضاء المنتدى
وشكرا
subzero000
يا اخى ياريت تعمل تعديل او تغيير لان طريقة الرد بتاعك كدة غير لائق لاعضاء المنتدى
وشكرا
^^^^^^^
انظر بالأعلى

انا رديت على اللأخ ميدو بخصوص النقطه دى

وأكيد طبعا مش هعدل على رد انا كاتبته
hazem_messi
والله لو هزقها من هنا للصبح مش دى بتاعة 6 ابريل المجموعة الى خاربة البلد انا مش متوافق مع الاسلوب بس فراحان فيها دة بنت تيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت

ربنا ياخدهم كلهم ويريحنا
nagafa
رأى مصرية حتى النخاع من هى اسراء هذه ؟حتى تتكلم بلسان الشعب المصرى وايه معنى كلمة ناشطة سياسية بالنسبة لى دى معناها كبيييييييييييييييييييييير جدا لأن السياسة مش لعب عيال ولا عمرها ما كانت هدامة وما أراه و أسمعه أن هؤلاء لا يريدون اصلاح أسماء محفوظ الناشطة السياسة برده قالت على الملأ أن الى خرجها من النيابة أمريكا وليس المشير سؤال من هى أسماء لكى تنقذها أم الكل أمريكا؟ وهل عادى كده تقول الكلام ده ويمر تعدية الكرام؟ وهل ولاء الأنسة حيكون لماما أمريكا؟ واسراء نفس الكلام ينطبق عليها هى مش سافرت أمريكا وكانت عاملة أحلى شغل علشان كده كرموها والجوايز الى عمالة تنزل عليهم من السما حتخلى و لائهم لمين للوطن وللشعب؟ ولاااااااااااا للحبيبة أمريكا الى سبب رزقهم أدعو من الله أن ينصر الوطن من الأعداء ويجعلها أمنة بشعبها الطيب الجميل
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم أنــــــــــــــــــــــــــــا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآسفه يا ديـــــــــــــــن يا مصر يا سياسه ياشعب ياشابنا ياخوتنا
يا كل حاجه لا عارفين نعشها و ولا نحسها ولا نربيها معنى أيه كل ده على شاشات التلفزيون العادى بنعلم أنفسنا أيه أن فعلا لا نستحق أن نحترم ..............................شـــــــــــــــــــ ـــــكراَ لكم شعبا وبلداً ووطناً وسياسة
الناشطة السياسية الفاضلة هل الاستفزاز من السياسة؟؟؟؟؟ هل الرد على الكبير سياسة ؟؟؟؟؟؟
هل التدخل والرفض والقبول العلنى سياسه ؟؟؟؟؟؟؟
هل ياحضرت المرشح للرئاسه ؟؟ الضرب بالحذاء من السياسه ؟؟؟؟
أحنــــــــــــــــــــــــــــــــــــتا آآآآآآآآآآآسفين يا سيـــــــــــــــــــــــــــــاسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Dera
لا ترمي بالحجاره غير الشجره المثمره واذا كانت اسراء ليس لها تأثير ماكنش واحد زي مرتضي تعدى عليها بهذه الالفاظ الجارحه وهو ماله من تاريخ فى طول اللسان ولااعرف متى سنتعلم نختلف بدون تجريح الظاهر لسه بدرى علينا قوى وده طبعا من التعليم الفاشل فى مدارسنا والاميه المتفشيه فى مجتمعنا وربنا يستر على هذا البلد وكأننا نعيش فى غابه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو .. مرتضى منصور مهاجما بلال فضل على الهواء : هتاخد بالجزمة على دماغك يا كلب
بالفيديو..«قنديل» ينسحب من برنامج ايناس الدغيدى على الهواء بعد سب مرتضى منصور له
بالفيديو شاهد :: شتيمه مرتضى منصور لـ اسراء عبد الفتاح الناشطه ب 6 ابريل على الهواء مباشره
بالفيديو : شتائم وسباب بين مرتضي منصور وبين عمرو اديب علي الهواء