نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : رئيس لجنة الانتخابات يغلق الهاتف في وجه لميس الحديدي بعد مواجهتة بمخالفات الانتخابات

فيديو : المستشار عبد المعز ابراهيم رئيس لجنة الانتخابات يغلق الهاتف في وجه لميس الحديدي بعد مواجهتة بمخالفات الانتخابات وتصاريح له نشرت في اليوم السابع وسط نفية ونكره للتصريحات وانه لايوجد اي مخالفات وان العملية الانتخابية تتم بصورة فوق الممتازة وانه لايوجد اي شئ يعكر صفو هذه الانتخابات ابدا سوى تلك الاشاعات وعند تكرار المواجهة من لميس الحديدي قام المستشار باغلاق الهاتف في وجهها وهذا في برنامج مصر تنتخب على قناة الـ CBC

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفي حديث له عن تصاريح عن الوقيعة بين القضاة و الشعب وانكارة تماما لما ورد عن اليوم السابع ولكن فاجأتة بقولة هذا الكلام في مؤتمرا صحفيا له

المقال "بالفيديو : رئيس لجنة الانتخابات يغلق الهاتف في وجه لميس الحديدي بعد مواجهتة بمخالفات الانتخابات" نشر بواسطة: بتاريخ:
ahmedalmasry
مشكوووووووووووووووووووووووووووووور
ابويوسف الهندى
لايوم سابع ولا يوم عاشر
وقفل الخط نتيجة العديد من الاخطاء من اليوم السابع علشان تشتهر وتتعرف للاسف
عبد الرحمن 2011

طب ازاي يا اخي المهندس . لميس الحديدي بنفسها بتقول يبدوا ان الخط قطع وانها لا تعتقد ان المستشار قفل السكه وحضرتك بتقول ان المستشار اغلق الهاتف في وجهها

كامل شرف

طب ازاي يا اخي المهندس . لميس الحديدي بنفسها بتقول يبدوا ان الخط قطع وانها لا تعتقد ان المستشار قفل السكه وحضرتك بتقول ان المستشار اغلق الهاتف في وجهها

يا اخ عبد الرحمن الامر واضح
هو بيقول السلام عليكم واقفل الخط فى وجهها فعلا
انت عايز المذيع تقول اية وترد على الموقف دة ازاى
عبد الرحمن 2011
يا اخ عبد الرحمن الامر واضح
هو بيقول السلام عليكم واقفل الخط فى وجهها فعلا
انت عايز المذيع تقول اية وترد على الموقف دة ازاى

فعلا عندك حق بعد ما شوفت مشاركتك راجعت الفيديو وفعلا قال السلام عليكم ودا معناه انه هو من انهي المكالمه لكن على فكره المذيعة ممكن لم تسمع كلمة السلام عليكم زيي كده ههههههههههه .
شكرا يا كامل

كامل شرف
المشكلة ليست اغلاق المستشار التليفون فى وجهها
المشكلة فى اصرار المذيعة فى ترديد الاشاعات رغم نفية فى بداية المكالمة
ومع ذالك لم تقتنع بنفية واصرارها بان الكلام موجود فى موقع اليوم السابع
رد عليها اكثر من مرة دى مسؤلية الموقع وبعدين زهق منها اغلق التليفون فى وشها
Nile Son
هههههههههههههههههههه
منور ياعبد الرحمن وحشتني ردودك كتير
واهو كامل رد عليك

للاسف طريقتة وحشة حتى ف المؤتمرات
زيزو باشا
مذيعة مستفزة و خرجت عن حدود اللياقة تماما .. حاتجيبه منين .. البركة فى المعلم جوزها عمرو افندى اديب ( من عاشر القوم اربعين يوم يا صار منهم يا صاروا منه ) مش كده و الا ايه .. و الهانم بتقول مصدرها محترم ( اليوم السابع محترم ) يارب ارحمنا من السابع و العاشر على رأى السيد المستشار المحترم ...
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
زهير ابراهيم
هي لميس مراة عمرو اديب ......!
وانا بقول الغتاته دي شفتها فين قبل كده
اجتماعى اخر حاجه
بعيد عن اسلوبها فعلا امبابة فى المرحلة الثانية بها مخالفات كثير والاخوان والنور محدش قادر يوقفهم عند حدهم والى مش عاجبة الكلام دة وشايف ان الاحزاب دى بتمثل الاسلام يبقى مضحوك علية اكثر واكثر لان الاسلام اكبر من اى حد يمثلة والاخوان والنور بتلك الدعايا يخرجون عن مبادىء الاخلاق ومعهم حزب الكتلة المخالف بلاشك ومن حسن حظ ساويرس ان حزب الكتلة يملك مفكرين عظماء وهذا ما يدعو البعض لانتخابة بالاضافة الى حزب الوفد دة اكيد بيتخدم نفس الاسلوب وفى النهاية انا ليا الشرف انى اخترت امس حزب الوسط لان اعضاءة محترمين بالاضافة لم ارى لهم اى مخالفة ولو حد اكتشف مخالفة ليهم يعرفنى وانا اوعدكم اول واحد هكشف الامر وانشرة فى كل مكان .
بديعه أحمد على
لا يوم سابع و لا عاشر و لا لميس الحديدى الكلام ده فى الشروق و الدستور و محيط و فى كل الجرايد و على النت كلها و حتقروه بكره فى جرايد مصر كلها يعنى مش سر و لا تجنى عليه

مش عارفه هو بيقول كلام و بينساه و الا هو ما عندوش طوله بال على اى سؤال او شكوى أو مش طايق لميس الحديدى الله اعلم .. لكن هو فعلا قال لو تمت وقيعه بين الشعب و القضاه سنتهار الدوله و فال فى مخالفات و المؤتمر الصحفى بتاعه كامل على اليو تيوب على ثلاث اجزاء
و ربنا يسترها علينا
و تحيا مصر و ثوه مصر
بديعه أحمد على
بعيد عن اسلوبها فعلا امبابة فى المرحلة الثانية بها مخالفات كثير والاخوان والنور محدش قادر يوقفهم عند حدهم والى مش عاجبة الكلام دة وشايف ان الاحزاب دى بتمثل الاسلام يبقى مضحوك علية اكثر واكثر لان الاسلام اكبر من اى حد يمثلة والاخوان والنور بتلك الدعايا يخرجون عن مبادىء الاخلاق ومعهم حزب الكتلة المخالف بلاشك ومن حسن حظ ساويرس ان حزب الكتلة يملك مفكرين عظماء وهذا ما يدعو البعض لانتخابة بالاضافة الى حزب الوفد دة اكيد بيتخدم نفس الاسلوب وفى النهاية انا ليا الشرف انى اخترت امس حزب الوسط لان اعضاءة محترمين بالاضافة لم ارى لهم اى مخالفة ولو حد اكتشف مخالفة ليهم يعرفنى وانا اوعدكم اول واحد هكشف الامر وانشرة فى كل مكان .
الله ينور عليك يا اجتماعى و يكتر من امثالك
لو كانوا بيمثلوا الاسلام فالاسلام قال
المسلم من سلم الناس من لسانه و يده و هم بيضربوا بعض (حريه و عداله و حزب النور) بالسنح و الجنازير امام المقار الانتخابيه و يتراشقون بالالفاظ النابيه امام الناس و على النت و فى كل حته

الاسلام الحق قال الراشى و المرتشى فى النار و هم ان نجحوا ستكون البركه فى الرشاوى و المبالغ الهائله التى صرفت بالرغم من ان هناك حد للصرف على الدعايه الانتخابيه

الاسلام قال من غشنا فليس منا و ان نجحوا من ينسبوا انفسهم للاسلام و يحتكروه لانفسهم فان نجاحهم سيكون ببركه الغش و مخالفه القوانين الانتخابيه و الكذب

الله اعلم بهم و كفيل بهم و من لا يرى كل هذا يبقى كان الله فى عونه بصراحه اخشى عليه من التعصب و التشدد الاعمى و الانحياز لوهم حيخرب البلد لا قدر الله
و ربنا يسترها علينا
و تحيا مصر و ثوره مصر
REBEL
لا دا اسلوب حوار من لميس ولا دا اسلوب رد ونفى من اللى بيقولوا علية مستشار

ربنا يهدى النفوس لحسن كل واحد فى منصب فاكر البلد تبقى التكية بتاعة ابوة
ISLAMAZ
صحيح ملقيوش فى الورد عيب.................

ما هو احنا طول عمرنا مكتوب علينا مانشوفش غير الـ10% الفاضية من الأكواب وبس
والاعلاميين اللى قاعدين (للساقطة و اللقطة) عليهم أن يصلحوا من أنفسهم الأول بدل ماهما مش عاجبهم حاجة فى البلد والا يسيبوها وهى تعمر

ألا بالمناسبة مش لميس هانم دى كانت المسئولة عن حملة مبارك الانتخابية (قال يعنى أيامها كان محتاج حملات انتخابية), و طبعا أيامها كانت الانتخابات بتتم بمنتهى (الشفافية) قبل الاسلاميين (الأشرار) ما يدخلوا فيها و يعملوا (المخالفات الفظيعة) اللى بتحصل دلوقتى!!!!!!!!!
آه يا بلد......................

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو «جابر نصار» يغلق الخط في وجه «لميس الحديدي»
بالفيديو: لميس الحديدى تفضح تزوير الانتخابات ببطاقات دوارة
فيديو خطير : رئيس لجنة الانتخابات الرئاسية يقول عن انتخابات برلمان 2010 نزيهة مائة بالمائة
بالفيديو والأسماء : تشكيل لجنة الإشراف علي الانتخابات برئاسة رئيس محكمة استئناف القاهرة