نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل موبايلات - منتدى اجهزة الجوال

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لخبرا الموبايل فى مصر

السلام عليكم

للخبراء فى الموبايل وخصوصا مصر ........ طلبى هو انى اريد شراء موبايل حديث اهم اشياء تكون موجودة فيه 1- يكون باللمس وده ممكن نقول مش مهم اوى 2- يكون كاميرا كويسة 3 او 2 ميجا بكسيل وفلاش 3-صوته عالى 4- اهم شئ يكون فى النت مجانى او تقريبا بيسموها الواى فاى مش عارف بالظبط

وده الى انا عاوزه بس المشكلة مش فى كده خالص اكيد فى موبيلات كتير كده بس المهم السعر انا ممكن ادفع من 1000 الى 1200 وا 1300 ج وكده ابقى جبت اخري ههههههههههه بس

انا طبعا اعرف ان سامسونج ارخص من نوكيا وبيكون فيها الامكانيات دى بس مش عارف ادور عليهم فياريت بجد لو حد يكون عارف موبايل فيه المواصفات دى واهمها النت لانى بحتاجو كتير ميبخلش علينا بيه وضروري قبل العيد ما يخلص علشان اروح ان شاء الله اجيبو وياريت يكون الموبايل موجود مصر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفى النهاية احب اقول اسف انى طولت شوى بس ده لانى محتاجة الموبايل ضرورى ومتحمس وارجو سرعة الرد منكم

والسلام عليكم

المقال "لخبرا الموبايل فى مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
MoBiLeR
فى نوكيا 5800 دة فى كل الامكانيات الى انت عايزها , هو جديد غالى شوية ب : 2100 جنيه مصرى .

انا شايف انك تجيبه مستعمل بس يكون استعمال نظيف و ان شاء الله الفلوس اللى معاك تقضى .
حسن حس
اولا شكرا لك استاذ themobiler على ردك بس لو تعرف حاجة سامسونج مثلا او اى شئ غير نوكيا مش لازم نوكيا يعني ممكن تقولى عليه او اى حد يعرف شئ فى الرنج الى انا ذكرتو ياريت يفيدنى ولحد لما اشتري الموبايل يريت الناس الى تقراء الموضع تفيد ولما اشتري ان شاء الله ادخل اتكلم عن الموبايل الى انا اشتريته وامكانيته علشان الى زى ممكن ستفاد وشكرا مرة اخرى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ازاي نقدر نحافظ علي بطاريه الموبايل -نصائح للحفاظ على شحن الموبايل
نصائح مهمة للتفريق بين الموبايل الاصلي و الموبايل التقليد لا تفوتك
في اي سن تسمحي لابنتك او ابنك باستعمال الموبايل-قواعد استخدام الموبايل للصغار