نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : محلل في قناه الفراعين يقول ان مشهد تعريه الفتاه خدعه سينمائيه و الفتاه السبب في التعريه

في مشهد مفاجئ ، و لكنه ليس بغريب على قناه الفراعين ، قال احد المحللين في القناه ان مشهد تعريه الفتاه ما هو الا عباره عن خدعه سينمائيه ، و دلل على كلامه بعد الفتاه هي السبب في ذلك ، فهي لم تلبس اي ملابس اخري تحب عبائتها ، و المعروف ان المحجبات يلبس بدي تحت العباءه ، فلماذا لم تلبس هذه الفتاه " البدي " ، لم تلبسه لأنها كانت تريد ان تتعري في مشهد و يتم تصويرها .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

و تدخلت المذيعه مع المحلل في القناه ، و قالت ان دائما المحجبات يلبسن العباءات المغلقه و ليس المفتوحه ، و لكن هذه الفتاه لبست العباءه المفتوحه حتي يسهل تعريتها و حتي تسطيع ان تعري نفسها بسهوله في يدي قوات الامن .

شاهد الفيديو

المقال "بالفيديو : محلل في قناه الفراعين يقول ان مشهد تعريه الفتاه خدعه سينمائيه و الفتاه السبب في التعريه" نشر بواسطة: بتاريخ:
منار الزائرة :)
الله اعلــــــــــــــــــــــــم بالنوايا
drspiderman
الله اعلــــــــــــــــــــــــم بالنوايا
النوايا بتاعه ايه بالضبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
cinderela dreams
والله وجهة نظر يعنى برضة مش معقول ان الجيش يقلعها مثلا لو ضربها هنقول ماشى حتى لو سحلها لكن يعريها مش معقول او اتعفتحت الهجوم غصب عنههم مع شدها لكن عمر ماحد هيجرؤ يعمل كده
النوايا بتاعه ايه بالضبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نية البنت فى نزولها باسدال بكباسين على اللحم فى عز البرد
drspiderman
نية البنت فى نزولها باسدال بكباسين على اللحم فى عز البرد
طب ما فيه شباب ماشيه بنص كم في الشارع في عز البرد برضه ؟؟؟؟

عورة الرجل غير عورةالست
والاسدال اللى بكباسين غير مضمون فى اى حركة ان تنفتح واحدة من الكباسين ده غير ان فيه مسافات بينهم يعنى حتى لضمان حرية الحركة ولذلك تلاقى البنات اللى بيلبسوة بيلبسه تحته ملابس واسعة علشان لو ظهر منها حاجة ماتبقاش اخلت بشروط حجابها
اسالنى انا
drspiderman
عورة الرجل غير عورةالست
والاسدال اللى بكباسين غير مضمون فى اى حركة ان تنفتح واحدة من الكباسين ده غير ان فيه مسافات بينهم يعنى حتى لضمان حرية الحركة ولذلك تلاقى البنات اللى بيلبسوة بيلبسه تحته ملابس واسعة علشان لو ظهر منها حاجة ماتبقاش اخلت بشروط حجابها
اسالنى انا
احنا مش بنتكلم على عوره ولا مش عوره
و بعدين هي حره تلبس زي ما تلبس
طب ما فيه بنات بتلبس نص كوم و صدر مكشوف كمان ، ليه مش بنحاسبهم ؟؟؟

احنا بنتكلم على الناس الى قلعوها هدومها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احنا مش بنتكلم على عوره ولا مش عوره
و بعدين هي حره تلبس زي ما تلبس
طب ما فيه بنات بتلبس نص كوم و صدر مكشوف كمان ، ليه مش بنحاسبهم ؟؟؟

احنا بنتكلم على الناس الى قلعوها هدومها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مش بناقش لبسها لان اللبس حرية شخصية
انا بتكلم عن عدم ملائمة ملابسها للجو ولا المكان (اللى المفروض معتصمة وبتبات فيه ) ولا الاحداث اللى فيها جرى ونط
drspiderman
انا مش بناقش لبسها لان اللبس حرية شخصية
انا بتكلم عن عدم ملائمة ملابسها للجو ولا المكان (اللى المفروض معتصمة وبتبات فيه ) ولا الاحداث اللى فيها جرى ونط
طب ازاي بتقولي اللبس حريه شخصيه و ازاي تقولي لبسها مش ملائم للمكان ؟؟؟؟
ممكن سؤال
لو كنتي مكانها ، و حصل فيكي كده ، و انا طلعت قولت علييكي تستاهلي ايه الى وداكي هناك ؟؟ تفتكري شعورك هيكون ايه ؟؟؟
1asd
والله حرام عليكم البنت كانت لبسة جيليه صوف تحت العباية وواضح في ان ابهائم الي كانوا بيعروعها شدوها منه يعني الحيوان الي كان بيضرها وهو بيشدها يعني كان مهتم بسترها والله حرام عليكم شرفها من شرفنا جميعا الله يستر عليها وعلينا جميعا انا اكن لهذه الفتاه كل احترام وتقدير الله يثبتها على مبادئها الحليلة تحياتي لها ولامثالها هم عزة لنا وشرف
طب ازاي بتقولي اللبس حريه شخصيه و ازاي تقولي لبسها مش ملائم للمكان ؟؟؟؟
ممكن سؤال
لو كنتي مكانها ، و حصل فيكي كده ، و انا طلعت قولت علييكي تستاهلي ايه الى وداكي هناك ؟؟ تفتكري شعورك هيكون ايه ؟؟؟

اساسا الحرية ماتخالفش كلامى فى اى شئ ...هى حرة تلبس اللى عاوزاه لكن لما تبقى فى مقان مش مستقر (على ما اعتقد لو مكانها هراعى ان لو حصل جرى او نوم فى مكان مكشوف او فى خيمة ان لو جريت او رفعت ايدى او اتقلبت وانا نايمة الناس اللى جنبى فى الخيمة ماتعرفش لون ملابسى الداخلية )
انتهى كلامى فى الموضوع

وتحياتى لحضرتك
الشاطر حسن
أغلب من يتكلم إما أخته أو أمه أو بنته أو قريبته ماشية في الشارع عريانة لإن الصراحة إن أغلب بنات مصر ماشية على الموضة والموضة كاسيات عاريات طبعاً وسبحان الله نفس الحثالة اللي بتتكلم دلوقتي هل هي نفس الحثالة والعالم الزبالة اللي انتقدت الإسلاميين لما قالوا مش عايزين عري في البلد وقالوا هيخلوا مصر افغانية والكلام الأهطل دة يا عالم يا قذرة شرف الناس مش سهل وكل واحد فيكم لو دور على نفسه هيلاقي بلاوي وشخص توفيق عكاشة ذاته له ابن من مذيعة مصرية اسمها رضا الكردي ومش معترف بيه وبينكر نسبه ليه يعني قبل ما يدور على بنات الناس ويتكلم في حقهم يشوف نفسه المفضوح واللي عايز يتأكد من الكلام دة يبحث عنه في جوجل
الشاطر حسن
اساسا الحرية ماتخالفش كلامى فى اى شئ ...هى حرة تلبس اللى عاوزاه لكن لما تبقى فى مقان مش مستقر (على ما اعتقد لو مكانها هراعى ان لو حصل جرى او نوم فى مكان مكشوف او فى خيمة ان لو جريت او رفعت ايدى او اتقلبت وانا نايمة الناس اللى جنبى فى الخيمة ماتعرفش لون ملابسى الداخلية )
انتهى كلامى فى الموضوع

وتحياتى لحضرتك
سبحان الله العظيم هو نوم البنت في الشارع عادي لكن لبسها هو اللي مش عادي والمشكلة إن محدش يعرف لون الملابس الداخلية طيب على فكرة بقى الكلام دة مش صحيح وأغلب البنات اللي ماشية في الشارع لا مؤاخذه ملابسهم الداخلية باينة من الهدوم وألوانها واضحة للكل والتصرفات كلها غلط يعني البنت دي متفرقش عن أي بنت في مصر وزيها زي غيرها وما حدث معها أي رجل له نخوة يرفض هذا الكلام ومفيش فرق سيادتك بين اللي نايمة في الشارع وبين اللي ماشية من غير خالص
الشاطر حسن
يا عزيزي نفس البلطجية اللي كانوا بيحدفوا الناس بالطوب كانوا بحمالات
ISLAMAZ
انتهى كلامى فى الموضوع

وتحياتى لحضرتك
تحياتى لكى يا اخت منار على ردودك المنطقية جدا فى هذا الموضوع
و مش عارف الأخ سبايدرمان عايز يوصل لأيه؟

يعنى أنا أفهم ان اللى تلبس عباية او اسدال بتبقى واحدة حريصة على ان جسمها لا يظهر أمام الأخرين, انما لو العباية مفتحة من كل حتة و على اللحم يبقى ايه لازمتها أصلا؟؟؟؟؟؟
و بعدين هى فى الأول وفى الاخر تلبس زى ماهى عايزة (وربنا اللى هيحاسبها) ان شالله تلبس شورت بس اللى يخصنا احنا انها ماتحولش تقنعنا ان فيه حد عايز يعريها لأن لو مفيش حد قرب منها كانت كل حاجة هتتكشف برضه
سبحان الله العظيم هو نوم البنت في الشارع عادي لكن لبسها هو اللي مش عادي والمشكلة إن محدش يعرف لون الملابس الداخلية طيب على فكرة بقى الكلام دة مش صحيح وأغلب البنات اللي ماشية في الشارع لا مؤاخذه ملابسهم الداخلية باينة من الهدوم وألوانها واضحة للكل والتصرفات كلها غلط يعني البنت دي متفرقش عن أي بنت في مصر وزيها زي غيرها وما حدث معها أي رجل له نخوة يرفض هذا الكلام ومفيش فرق سيادتك بين اللي نايمة في الشارع وبين اللي ماشية من غير خالص
انا مش عارفة ايه سبب نقد كلامى باستمرار من حضرتك
انا مقلتش ان نومها فى الشارع عادى وكلامى فيه استنكار واضح للموقف ككل
ويايت حضرتك تعرف انى بنت زيها (يعنى اكتر واحده المفروض اتعاطف معاها ) لكن لان فطرتى بحمد لله مازالت سليمة و ترفض كل ما هو شاذ وغير طبيعى وعقلى يرفض كل شئ غير منطقى لم افعل
وللعلم مش بسعى للمخالفة لمجرد خالف تعرف
لا يا استاذى الكريم بنات مصر المحترمات كتير جدا ....واللى فى التحرير دى لا تمثل الا نفسها ومش المتحدث الرسمى باسم بنات مصر
واعتقد انك ترى انها (تفرق) عن اختك او زوجتك !!!!
قمر النهار
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
احييكى اخت منار على كلامك كله
واضيف على ردودك ان
اولا
هذه الشخصية لا تمثل إلا نفسها لان اصلا مفيش اى اسرة خايفة على بنتها هتسبها تبات فى الشوراع او اصلا هتربيها على انها تتصرف تصرفات الرجل علشان تذهب وتضرب العسكرى ده تصرف رجال وليس بنات

حتى ايام الثورة لو نتذكر مفيش بنت حصلها كده فى يوم 28 ليه علشان كانوا البنات واقفين بعيد عن ما يقال عنه خط النار اى فى الوجهة وكانوا الرجال والشباب خايفين على البنات جدا حتى لو بنت حبت تطلع لقدام كانوا بيرفضوا ويقولولها ارجعى ورا هو ده الشعب المصرى اللى بيخاف على بناته مش يسيب بناته تتعرض للوضع الصعب ده
بالنسبة لحرية اللبس هى حرة فى لبسها فعلا لكن ليه زعلت لما اتعرت ليهفى ناس زعلت عليها قوى مع ان ده متوقع هى كانت رايحة نادى ده احنا شايفين الرجالة والشباب بيتبهدلوا وبيضربوا كل شويه فى المظاهرات فهى متوقعة ايه مينفعش البس محذق او شفاف وبعد كده اشتكى المضايقات والمعاكسات

أما سمعنا قصة رسولناصلى الله عليه وسلم لما سأله الصحابي وقال له يارسول الله أوصني فقال: لا تغضب.. قال أوصني قال لاتغضب .. فكررها تلاث ..

وقال إذا غضبت وكنت واقفا فاجلس .. وإن كنت جالسا فستلقِ واذا كنت مستلقِ فقم وتوضأ وصلي ركعتين

فإن الشيطان يجري في الجسد كما يجري الدم في العروق) فبعد ان يثيروا غضبهم بالضرب والاهانة والسب متوقعين ايه

لا يا استاذى الكريم بنات مصر المحترمات كتير جدا ....واللى فى التحرير دى لا تمثل الا نفسها ومش المتحدث الرسمى باسم بنات مصر
واعتقد انك ترى انها (تفرق) عن اختك او زوجتك !!!!

فعلابنات مصر محترمة لكن فى ناس مش بتشوف غير البنات اللى مش محترمين
الشاطر حسن
سؤال للأخ المحلل هو الحشيش بكام النهاردا ؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ما هو شعور الفتاه عندما يراها الخاطب ثم يقول انها لا تعجبنى
شاهد تعليق نارى من هيلارى كلينتون على مشهد سحل الفتاه
لماذا الفتاه المتبرجة تغار من الفتاه المحجبة؟