نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو لحظة استشهاد الطفل اسلام في التحرير واخر كلمات قالها

فيديو يبين لحظة استشهاد الطفل اسلام الذي لفظ اخر انفاسه داخل المستشفي الميداني بعد اصابته بالرصاص الحي في قلبه مباشرة, وذلك اثناء وجوده في الاشتباكات الاخيرة بين قوات الامن والمعتصمين والمتظاهرين في ميدان التحرير وشارع القصر العيني,

في الفيديو الذي نعرضه عليكم يحاول الاطباء اسعاف الطفل اسلام حمزة في المستشفي الميداني لكن باءت محاولاتهم بالفشل ثم ينطق اسلام الشهادة ونحسبه شهيدا عند الله تعالي

رحم الله جميع من راح ضحية مثل هذه الفتنة وانقذ الله مصر من شر المكائد اللهم امين

شاهد الفيديو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو لحظة استشهاد الطفل اسلام في التحرير واخر كلمات قالها" نشر بواسطة: بتاريخ:
Make Ur Self
انا نزلت الفيديو ده قبلك على فكرة وماظهرش ..
ما علينا
اللهم بلغت الله اشهد
جه خبر غير مؤكد من الفيس بوك ان فى بعض الاطباء قالوا انه تم اسعاف الطفل وهو مازل حى
والفيديو مش كامل حتى لحظة وفاه الطفل
منار الزائرة :)
ربنا يرحمنا احياءا واموات ويرحم بلدنا وينصرنا جميعا
بس عاوزة اوضح انه مش كل اللى بيموت من المتظاهرين يبقى الامن هو اللى قاتلهم ومش كل اللى بيموت من الامن يبقى قتل برصاص المتظاهرين
لان كمية السلاح اللى فى ايد البلطجية وكمية الفلوس اللى مع الناس المنحطة اللى طلعت من المولد بلا حمص تقدر تولع البلد
ولازم نفكر بعقلنا قبل ما نتبادل الاتهامات ونفرحهم فينا
karam fox
اكيد يامنار كلامك سليم وعشان كده انا قلت انه راح ضحية فتنة لان دي فتنة وفيه عنصر تالت عمال يولع فيها
karam fox
صديقي make ur self

جاري التأكد من نقطة تنزيلك للفيديو قبلي وجاري التأكد من صحة خبر عدم وفاة الطفل
برابح
اللهم نجي عبادك اللهم يا رب العالمين
karam fox
make ur self

لما بصيت علي الموضوع بتاعك بخصائص الاشراف عندي لقيت ان حضرتك منزله الساعة 4:29 بتوقيت المنتدي وانا منزله الساعة 4:24 علي ساعة المنتدي ايضا, يعني انا نزلته قبلك بخمس دقائق كاملين وعشان كده الموضوع تم حذفه بسبب تكراره وبسبب انه كان منسوخ زي ماقلتلك في رسايل الزوار, ممكن طبعا تسأل اي من المشرفين العوام اذا اردت ان تتأكد من صدق كلامي وهذا حقك طبعا

شكرا لردك ياباشا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ملخص بالفيديو والصور انفجار مديرية امن القاهرة-لحظة وقوع الانفجار-صور المبنى-اسماء المصابين-التغطية المباشر لحظة بلحظة
بالفيديو شاهد اللحظات الاخيره قبل استشهاد اسماء البلتاجى