نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دكتور يسري أبو شادي : يكشف اولى الايادي الخفية التي تعبث بأمن مصر

اولى الايادي او الاصابع الخفية التي تعبث بامن و استقرار مصر القومي والتي لابد من توخي الحظر منها فهي تعمل على نشر الفوضى في الوطن واول هذه الاصابع الخفية حسبما صرح الدكتور يسري ابو شادي كبير مفتشي وكالة الطاقة الذرية لجريدة الوفد هو الدكتور محمد البرادعي الرئيس السابق لوكالة الطاقة الذرية

شييييييييييير الخبر الخطيييييير هذا على حسابك على الفيس بوك من هناااااااااااا

هذا حسبما صرح للوفد مؤكدا ان الدكتور محمد انتمائاتة غربية ولامريكا فكانوا ف الوكالة يتجمعون كمصريين الا هو كان الوحيد الذي يجلس بعيدا عنهم ويصادق الغربيين بالاضافة لانه لم يصلي معهم اي صلاة جمعة طيلة عملهم معا في الوكالة و التي تخطت ال 25 عاما مؤكدا انه يسعى للتدخل الاجنبي في مصر من خلال تصريحاتة التي يعلن عنها عبر صفحتة على الفيس بوك وتويتر فهو يدعو الى فرض عقوبات على مصر بادعائاتة ان مصر تستخدم غازات سامة في فض التظاهرات فيكون مصيرها مثل العراق فهو مخطط امريكي ينفذه البرادعي لارضاء امريكا فهو مخطط يستهدف تقسيم مصر الى دوليات صغيرة ...
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "دكتور يسري أبو شادي : يكشف اولى الايادي الخفية التي تعبث بأمن مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
بديعه أحمد على
ده اسمه الدكتور يسري ابو شادي كبير مفتشي وكالة الطاقة الذرية سابقا
و هو دلوقتى رئيس حركه صوت الاغلبيه الصامته !!!!!!!!! فهمتو ليه بيقول كده؟

و حركه صوت الاغلبيه الصامته طلعت بعد احداث القصر العينى (يعنى من كام يوم)
و دى من محاولات المشير المستمره لوأد الثوره و علشانها طلب وقت ست شهور يحاول تانى
و طلعت الحركه زى عفريت العلبه من كام يوم و هدفها تساند المجلس و الفلول و تساعدهم على قتل الثوار الوحشين اللى عايزين حريه و كرامه و عداله للشعب و اللى بيقودهم الوحش البردعى اللى طالب بالتغير و عايز الخير لمصر و معاه الخونه المندسين سته ابريل اللى اسقطوا النظام الفاسد و ان شاء الله يسقطوك يا فلول يا +_()*&^%$#@!ّ

و غصب عنك تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم (المفتح قوى و ذكى قوى و فاهم قوى)
ابويوسف الهندى
والله الكلام ممكن يكون صحيح بنسبة 95./.
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكلام ده لو فكرنا فيه بتركيز هنلاقي فيه كثير من الصحة من الذي خرب العراق بتقاريره المزيفة عن النووي مش محمد البرادعي ليه علشان يرضي امريكا ويهدم دولة كبيرة زي العراق وغيرها من تقاريره المغرضة لكثير من البلاد وده نفس المخطط اللي عايز يطبقه في مصر ويتم فرض الحماية عليها وانا مش هتكلم عن صلاته ولا ابنته والاشاعات التي تدور عنها وعن زوجها ده شئ متعلق بعلاقته بالله ولكن لن يستطيع هو او غيره ان يهزم مصر او يفرضوا عليها الحمايه بفضل الله انشاء الله ثم بابنائها الواعين المدركين للحقائق

اما بالنسبه للسيده بديعه احمد علي فما هو سر كرهك لبلدك بهذه الشده وكرهك لجيشك فكل تعليقاتك محرضه علي الجيش سواء ذكر في الخبر ام لا وداعيه الي الخراب ومدافعه عن المغرضين امثال البرادعي و6ابريل
و اخيرا انت من اي ثلاث اماكن من دول حيفا او اشدود او ايلات وهل انت سيدة ام رجل
shahendashopeer
صدقت يادكتور - البرادعى جاسوس وماسونى
زهير ابراهيم
"فكانوا ف الوكالة يتجمعون كمصريين الا هو كان الوحيد الذي يجلس بعيدا عنهم ويصادق الغربيين بالاضافة لانه لم يصلي معهم اي صلاة جمعة طيلة عملهم معا في الوكالة "
وهو ده تحليلك الذكي يا زكي
اذا هو عميل لامريكا وعايز يخرب البلد
يا ذكي لو كان كده كان المفروض يتقرب من سعادتك ويعمل اللي تعمله عشان يغطي على نفسه
يا زكي وليس ذكي
للاسف نفسي اعرف مين اللي منحك الدكتوراه عشان بنفسي عايز اقوله حاجه
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا اخ زهير البرادعي بتاعك ده مش محتاج يتقرب من د/ يسري او غيره لكي يغطي علي نفسه لانه بجح مثل امريكا البلد اللي مشغلاه مش محتاج تغطية اما لوقصدك يتقربله عشان معلومات فهو ضامن ان له اعوان داخل مصر اثمين مثله يمدونه بهذه المعلومات اواعوان قد يكونوا غافلين مثلك يدافعون عنه
بديعه أحمد على
"فكانوا ف الوكالة يتجمعون كمصريين الا هو كان الوحيد الذي يجلس بعيدا عنهم ويصادق الغربيين بالاضافة لانه لم يصلي معهم اي صلاة جمعة طيلة عملهم معا في الوكالة "
وهو ده تحليلك الذكي يا زكي
اذا هو عميل لامريكا وعايز يخرب البلد
يا ذكي لو كان كده كان المفروض يتقرب من سعادتك ويعمل اللي تعمله عشان يغطي على نفسه
يا زكي وليس ذكي
للاسف نفسي اعرف مين اللي منحك الدكتوراه عشان بنفسي عايز اقوله حاجه
مش ملاحظ يا زهير ان اللى بيطلعوا يقللوا ادبهم كلهم زوار؟؟؟؟؟؟؟
و احنا اللى مغرضين و سته ابريل مغرضين و الثوره خراب و البرادعى ماسونى و هم و مبارك حلوين
ارجو انك ما تردش على زائر و خليهم يقولوا اللى بياخدوا فلوس علشان يقولوه
الحقيقه باينه لكل مصرى حر
و النهارده فى جريده جديد طلعت اسمها شمس الحقيقه هدفها تقول ان مبارك حلو و مظلوم و ان الشعب كله عايز مبارك و الثوره دول شويه عيال و يتلموا و جواسيس و مؤامره خارجيه و ان مبارك حيطلع براءه و يرجع يحكم مصر
يعنى شغالين الله ينور تشويه فى الثوره و علشان كده عايزين ست شهور تانيه و بيسابقوا الزمن علشان يقضوا على الثوره و الثوار و الشعب كمان لو امكن و ما يفضلش فيه الا توفيق عكاشه و اسفين يا ريس و الهجوم على المنظمات الحقوقيه اللى شجبها العالم كله اكبر دليل ما فيش حاجه اسمها صاعقه و جيش يهجم على منظمه حقوقيه علشان يسألها بتاخدى فلوس منين و لجنه تقصى الحقايق فايله مين بياخد ايه و الكشوف كلها واضحه و الهدف هدم المؤسسات اللى بتدعم الشعب و الثوره و معروف مين اللى بياخد المعونه الامريكيه و الفلوس من بره
بس ما فيهاش ست شهور ان شاء الله الثوره مستمره و مبارك و فلوله الى الزوال و كلمه الحق هى اللى باقيه ان شاء الله
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
زهير ابراهيم
مش ملاحظ يا زهير ان اللى بيطلعوا يقللوا ادبهم كلهم زوار؟؟؟؟؟؟؟
و احنا اللى مغرضين و سته ابريل مغرضين و الثوره خراب و البرادعى ماسونى و هم و مبارك حلوين
ارجو انك ما تردش على زائر و خليهم يقولوا اللى بياخدوا فلوس علشان يقولوه
الحقيقه باينه لكل مصرى حر
و النهارده فى جريده جديد طلعت اسمها شمس الحقيقه هدفها تقول ان مبارك حلو و مظلوم و ان الشعب كله عايز مبارك و الثوره دول شويه عيال و يتلموا و جواسيس و مؤامره خارجيه و ان مبارك حيطلع براءه و يرجع يحكم مصر
يعنى شغالين الله ينور تشويه فى الثوره و علشان كده عايزين ست شهور تانيه و بيسابقوا الزمن علشان يقضوا على الثوره و الثوار و الشعب كمان لو امكن و ما يفضلش فيه الا توفيق عكاشه و اسفين يا ريس و الهجوم على المنظمات الحقوقيه اللى شجبها العالم كله اكبر دليل ما فيش حاجه اسمها صاعقه و جيش يهجم على منظمه حقوقيه علشان يسألها بتاخدى فلوس منين و لجنه تقصى الحقايق فايله مين بياخد ايه و الكشوف كلها واضحه و الهدف هدم المؤسسات اللى بتدعم الشعب و الثوره و معروف مين اللى بياخد المعونه الامريكيه و الفلوس من بره
بس ما فيهاش ست شهور ان شاء الله الثوره مستمره و مبارك و فلوله الى الزوال و كلمه الحق هى اللى باقيه ان شاء الله
ياستي سيبك من زوار الفجر
المهم ما تعريلهمش اهتمام
xxxxxxxxxxxxxxx
واي شغل شاغالينه
تشويه كامل لكل شريف
دي مرحلة من مراحل الثورة المضاده
واخطر مرحله
محتاجه لشعب واعي
بديعه أحمد على
ان شاء الله ربنا حينصر مصر يا زهير
و لسه رهانى على وعى و ذكاء الشعب المصرى
%u0639%u0645%u0631
ما وعي وذكاء الشعب المصري هو اللي بيكشف الخونه والعملا اللي بيحاولوا يهدموا البلد بحجه حبهم لها وهو المفروض لما يتعرف ان فيه جمعيات غير قانونيه تمول من الخارج وتدعي انها تدافع عن حقوق الانسان الحكومه والحاكم الحالي يشجعها ويدعمها ؟ واين هذه البلاد من حقوق الانسان بالفعل هل اللي عملوه في متظاهرينهم مثل مظاهرات وول ستريت ولا لندن فيه مراعاه لحقوق الانسان ولا اللي عملوه في البلاد الاخري اللي احتلوها مثل العراق وتعرية الرجال والنساء والاطفال واغتصابهم في السجون وغيره هل ده من حقوق الانسان ولا ماكنتوش بتقرؤا جرائد ولا تشاهدون الاخبار وهل هذه البلاد تسمح لاي بلد سواء مصر او غيرها بعمل جمعيات او منظمات بداخلها للتدخل في شؤنها الداخليه زي ما انتوا سمحنلها بل ايضا تدافعون عنه (عجبي ) اما بالنسبه للمعونه الامريكيه للجيش المصري اللي بتقصدوها (يا ست بديعه انت والاستاذ زهير ) ما هو الجهل وحش لأن المعونه دي ضمن اتفاقية السلام وده علشان امر يكا تضمن السلام لحبيبتها اسرائيل وليس حبا في مصر وزي ما بتسلح مصر بتسلح اسرائيل بس بأضعاف اللي بتسلح به مصر اي المعونه اسلحه وليست اموال سائله ولا عيزيين ما يبقاش فيه تسليح لكي تصبح الامور سهله للاحتلال ويا ريت نلتزم حدود الادب في الردود ولا لما بننكشف بنهرتل في الكلام
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عاوز اعرف الى بيدافع عن البرادعى يقنع العالم ليه بيدافع عنو اى ميزاتو وهو عمل اى فى مصلحه مصر ومصلحه العر ب هتقولو هو الى عمل الثوره هقولك شوفو ازاى مفيش غيرو الى عاش بره بلدو الى ميعرفش يصلى لحد دلوقتى هو العمل كلام فارغ ونكته كبيره انو يكون زعيم هو بااين لكل مصر خائن وملحد فهل ترضو بملحد يحكم اكبر دوله اسلاميه
بديعه أحمد على
مش حارد على زائر يقل ادبه
ده للعلم و مبدئى من هنا و رايح
و لو كره الزائرون المغرضون الكارهون للشعب و ثورته العظيمه
سهم--
الحذر واجب طبعا، مينفغش نؤيد محمد البرادعي بسهولة كده بعد الشكوك اللي حامت حواليه.

وأقول للأخت بديعة: إذا كنت فاكرة ان كل اللي بتأيديهم حلوين وطيبين وفاكرة انك مش مخدوعة فيهم فده مش لازم يكون صحيح.

فاكرة وائل غنيم؟ ناس كتير كانو زيك كده طيبين ومخدوعين فيه، وكمان عاوزين يخلوه يبقى رئيس البلاد، اكتشفت انه ماسوني، قابلني واحد من 6 أبريل زميلي في العمل عرفني عليه، فكره زي فكرك كده، كلمني عن وائل غنيم، قال: (ماسوني، لكن مفيش مانع نستفيد من خبراته)، صحيح مفيش مانع نستفيد من الكفرة، أما إننا ننخدع فيهم فده مرفوض، وأكيد حضرتك عارفة خطر الماسونية.
بديعه أحمد على
الحذر واجب طبعا، مينفغش نؤيد محمد البرادعي بسهولة كده بعد الشكوك اللي حامت حواليه.

وأقول للأخت بديعة: إذا كنت فاكرة ان كل اللي بتأيديهم حلوين وطيبين وفاكرة انك مش مخدوعة فيهم فده مش لازم يكون صحيح.

فاكرة وائل غنيم؟ ناس كتير كانو زيك كده طيبين ومخدوعين فيه، وكمان عاوزين يخلوه يبقى رئيس البلاد، اكتشفت انه ماسوني، قابلني واحد من 6 أبريل زميلي في العمل عرفني عليه، فكره زي فكرك كده، كلمني عن وائل غنيم، قال: (ماسوني، لكن مفيش مانع نستفيد من خبراته)، صحيح مفيش مانع نستفيد من الكفرة، أما إننا ننخدع فيهم فده مرفوض، وأكيد حضرتك عارفة خطر الماسونية.
أخى الفاضل سهم
انا مش حانتخب البرادعى و قلت الكلام ده قبل كده
لا اقدر اخونه و لا اايده انا ماعرفش عنه كتير و الشبهات حوله
و كمان وائل غنيم لكن سؤالى هو (و انا طبعا عارفه يعنى ايه ماسونيه)
ازاى يبقى ماسونى و امه محجبه و ست مصريه اصيله و مسلمه؟
الام دى ما تطلعش ولد كافر لان الماسونين هم اللى مستنين المسيخ الدجال ابو عين واحده
و اكيد ما فيش مصرى منتظر المسيخ الدجال او حيعبده استغفر الله العظيم او حيعبد الشيطان و الا كان حيبان على امه اللى ربته و اصحابه اللى معاه مش من فانيله عليها شعار موجود فى كل حته و لا باندانا مالهاش دعوه بالماسونيه دى باندانات القضايا (يعنى كل لون لحاجه) مثلا اللى لونها اخضر لرعايه مرضى السرطان (بعيد عنكم ) و اللى لونها كذا كقضيه خيريه اسمها كذا لكن هنا فى مصر بيتباعوا على الرصيف و كل واحد بيليس اى لون و مش فاهم مغزاها و هى بعيده خالص عن الماسونيه
و مش بادافع انا باقول رأيى و برضه لا حانتخب وائل غنيم و لا باقول حد فينا ملاك
و ربنا يولى علينا الاصلح ان شاء الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
هل تعرف من هي المرأة الخفية التي تظهر في فلم الكرتون توم وجيري؟
صورة كارثة توضح البلطجية والايادي الخفية التي تعبث بأمن مصر والمتهمين بحرق المجمع العلمي
حصرى ..انفراد... بالصور لقطات نادرة من الجوانب الخفية لحياة هيتلر