نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : فضيحة لمذيعة قناة الفراعين الاء نور .....متصل بيقولها في واحد صاحبي عايز ينام مع حضرتك

في برنامج بصراحة والتي تذيعة الاعلامية الاء نور علي قناة الفراعين كانت الحلقة تتحدث عن الضمير وعن الصراحة في التعامل فتتفاجا الاعلامية الاء بحديث المتصل عن الصراحة وعن الضمير ويفاجاها قائلا بكل تبجح بمناسبة الكلام عن الضمير انا هبلغك بصراحة اللي واحد صاحبي قالهولي وكان عامل معاة موضوع بخصوص الضمير واخبرها انة متزوج وكان بصراحة عايز ينام مع حضرتك تلك هي الكلمات التي قالها احد المتصلين والتي سنعرضها في الفيديو القادم وتؤكد المصادر الاخبارية ان المتصل مهد للموضوع من اول مكالمتة مع الاء وتم قطع الاتصال ولم تستطع الرد علية حيث خجلت كثيرا مما قالة هذا الانسان المعدوم الحياء والخجل نشاهد معا الفيديو

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو : فضيحة لمذيعة قناة الفراعين الاء نور .....متصل بيقولها في واحد صاحبي عايز ينام مع حضرتك" نشر بواسطة: بتاريخ:
كامل شرف
عار علينا ان تكون هذة المذيعة مصرية
محدش يحس بمعنى كلامى غير الشخص الذى سافر
الى دولة عربية وسمع استهزاء العرب بنساء مصر
mr.kareem
مع كااامل احترامي لكاتب الموضوع

مش كل حاجة ينفع تتقال وده خدش للحياء.
Nile Son
لاترقى ان تكون مذيعة مصرية
كريم الا ترى ان موضوعاتها هي خادشة للحياء ان تصدر عن فتاة ؟؟!!!

بصراحة هي وتوفيق عكاشة عينة واحدة
paradiseman3
انا اسف يا جماعة بس بصراحة المزيعة استفزتني بردة فعلها السلبية جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان لم تستحي فا فعل ما شئت- دي علامه من علامات يوم القيامه الكبري
MIDOMAS
ممكن اقول علي حضرتك قليل الادب ولا اكون كدة تجاوزت حدودي
فين المشرفين
يا ادارة
منتدي نجوم مصرية شامل و متنوع
ماشي
بيدخله ناس كتير
منهم المثقفين
و منهم من يبحث عن اخبار منوعة او اغنية
ماشي
انما نسمع الحقارة دي هنا
ارجوكم ارجوكم
كده كفاية
drream1986
يعني المديعة ما عملت ولا شيء يمكن نقول انو فضيحة المتصل وليس فضيحة المذيعة
%u0632%u0627%u0626%u0631
اولا هذه ليست اخلاق المصريين الشرفاء وابلغ رد ان المذيعه تجاهلته وكأن شىء لم يحدث وهذا يكفيه لانه شخص معدوم الضمير وغير مؤدب ولم يجد من يعلمه الادب لكى يقول هذا على قناه مهما كانت توجهات هذه القناه ويسمع المشاهدين كلامه القذر فهل ليس له اما او اختا او بنه او زوجه او عمه او خاله فهل يرضى ان يقال هكذا لرحمه هؤلاء عيب الف مره ان يصدر مثل هذه الالفاظ على مرأى ومسمع من الناس وهذا لايضير بالمزيعه فى شىء ولها الله المنتقم الجبار من امثال المتصل هذا ذو الزوق الواطى
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو اى وحده محترمه مكانها وعندها زرة احترام تترك القناة والمهنه لو لاحظتم حتى وجهها لم يتغير للكلمه وكأن الكلمة مش جديده عليها اين حمرة الخجل يا الاء ولامعدش خلاص حياء بكره نشوف عينى عينك يالوله
%u0632%u0627%u0626%u0631
موضعها هى اللى بتثير السخونه زى قناة كدا من بتوع التحرير بيجيبو وحده ست بتتكلم فى برنامج متعه ويااخى لاخجل ولااحراج ويقولولك لاحياء فى العلم واللى يكسف الستات اللى بيتصلو بيها والامر مدير القناة قال على الهو ى دا انا عندى لها اسئله كتير بس هتكون بينى وبينها اشمعنا انت بينك وبينها والشعب على الهوى اه يا خبيث يا ابو...........
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز أقول إن الانسان اللى تصدر منه مثل هذه السلوكيات والتصرفات جبان وأى وصف من قاموس السفالة ينطبق عليه - الشيء اللى ما تقدرش تعمله فى المواجهة وتقدر تعمله من بعيد يبقى شغل جبانات يعنى مش عارف اوصف بالظبط عايز اقول كلام كتير بس هاوصل للغلط وعيب لما الواحد يكون بيوصف بنى آدم بالغلط ويغلط هو كمان - لو هو واقف قدامها وجها لوجه - هل ها يقدر يصرح بالتصريح اللى قاله دا- عشان دا انسان قذر - كل واحد منكم يحط اخته او زوجته مكان المذيعة دى وكفاية اوى كده
allafakrany
والله انا نفسي خجلان من المذيعه والسافل اللي اتصل هي دي معني الديمقراطيه والحريه اللي عايزينها عمر مكان اخلاق المصريين بهذا الاسفاف من رأي انا المذيعه غلطانه والاخ السافل اللي اتصل برده غلطان لماذا لان هذه المواضيع التي تتطرحها هذه المذيعه غير لائقه بالمجتمع العربي عامه والاسلامي خاصه مش هي دي الحريه اللي عايزينها الحريه هي ان تقول ما تريده بدون خدش حياء الاخرين طبعا حيقولو مش عاجبك الريموت في ايدك بس انا بشرح معني الحريه وطبعا هذا الكلام ينطبق علي الاخ السافل اللي اتصل ياريت يامصريين نرجع لاخلاق العرب وسيبكو بقي من الحريه المزيفه الامريكيه والصهيونيه اللي بيصدروها للعرب علشان ينزعو اخلاق الاسلام من نفوسهم واللي بيساعدهم ناس كتير عار علي الاسلام مثل الاخ مدير القناه اللي بيسمي نفسه دكتور والايه مسلم المسلم الحقيقي لا يسمح بهذا الكلام علي القناه التي يملكها هل تسمح بابنتك او اختك او زوجتك ان تذيع وتتحاور في الامور اللي سامحها لمذيعتك ان تذيعها يأخي حرام عليك اتقي الله (ومن يتقي الله يجعل له مخرجا)وشكرا
%u062C%u0649 %u062C%u0649
انتم منتظرين اية من واحدة زى دى كانت راقصة كومبارس فى مسلسل ليل التعالب و دلوقتى تقدم برنامج اباحى اسمة بصراحة فى قناة رئيسها هو توفيق عكاشة اللى كان بيبوس ايد صفوت الشريف اللى هو كان قواد فى الاساس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو فضيحة قناة الفراعين : ضيفة البرنامج تترك الحلقة على الهواء بسبب توفيق عكاشة
بالفيديو .. فضيحة من داخل غرفة تحكم قناة الفراعين .. عكاشة يلقن حياة الدرديرى
تصريحات ساخنة جدا لمذيعة قناة الفراعين المعتزلة آلاء نور بعد ارتدائها الحجاب
لماذا يقول الزوج فى بعض الأحيان لزوجته انا عايش مع واحد صاحبى
بالفيديو فضيحة صاحب قناة الفراعين كلب صفوت الشريف