نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أهالى بلقاس يحتجزون توفيق عكاشه أثناء مؤتمره الانتخابى (فيديو)

قام أهالى مدينة بلقاس التابعه لمحافظة الدقهليه باحتجاز الاعلامى توفيق عكاشه المرشح على رأس قائمة حزب مصر القومى لمجلس الشعب والمرشح المحتمل لرئاسة الجمهوريه خلال المؤتمر الانتخابى الذ أعده حزب مصر القومى للحديث عن البرنامج الانتخابى للحزب .
وقام الأهالى باحتجاز عكاشه داخل السرادق الخاص بالمؤتمر الانتخابى وهتفوا ضده وطالبوه بالنزول من أعلى المنصه خاصة بعد أن قام أحد المتواجدين فى المؤتمر والقائمين على تنظيمه باطلاق الرصاص مما أدى الى اصابة فردين من المتواجدين .
يأتى هذا الحدث فى اطار فاصل جديد من الفصول الكوميديه لتوفيق عكاشه التى اشتهر بها على قناة الفراعين التى يمتلكها عكاشه ويستخدمها للدعايه لحزبه والتى يشاهدها معظم المشاهدين للترفيه والبعد عن الأحداث التى تصيب البعض بحاله من الاكتئاب الذى يزول بمجرد مشاهدة توفيق عكاشه على الشاشه والاستماع الى تحليلاته الممتعه ...

شاهد فيديو طرد واحتجاز توفيق عكاشه فى بلقاس ....

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "أهالى بلقاس يحتجزون توفيق عكاشه أثناء مؤتمره الانتخابى (فيديو)" نشر بواسطة: بتاريخ:
امانى يوسف
هقول اية بقا يارب يفوق بقا ويهتدى ويعرف الصح فين

رجالة طول عمر ولادك يابلقاس رجالة
زهير ابراهيم
"هذا وقد أكد شاهد عيان، لـ"بوابة الشروق" أن "أصحاب المنزل قاموا بتهريب عكاشة بالقفز من فوق سطح المنزل إلى منزل مجاور، وسط محاولات من الأهالي الآن لمعاودة حصاره "."
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
منار الزائرة :)
"هذا وقد أكد شاهد عيان، لـ"بوابة الشروق" أن "أصحاب المنزل قاموا بتهريب عكاشة بالقفز من فوق سطح المنزل إلى منزل مجاور، وسط محاولات من الأهالي الآن لمعاودة حصاره "."
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
اهى فرصة برضو يسلم على البط اللى فى السطوح
yousri_2000
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هو مينفعش غير انه يكون رئيس جمهورية البط والوز
%u0632%u0627%u0626%u0631
دى بقى سفالة بلقاس ن بيقول الحق صوت وصورة مش منافق زى الباقين يبقى وحش
علشان بيحترم الجيش يبقى وحش عاااااااش رجل الحق
%u0632%u0627%u0626%u0631
ده بالنسبالك يا eemara
انت بتشوفة علشان تفرفش نفسك
لكن فيه اللي بيشوفة علشان يكون عندهم فرصة الاطلاع علي المستندات والاوراق اللي بيعرضها
ومفيش دكر من فطاحل اعلامنا الملهم يتجرأ في عرضها وطبعا لانه اعلام متلون زي مكان بيطبل لمبارك
مفيش اي مشكلة عنده انه بيطبل للثورة
وانا كمشاهد يهمني الشئ الايجابي اللي بيقولة توفيق عكاشة اما سلبياتة في الحديث او مواقفة الكوميدية لا تعنيني في شئ
ودور بنفسك يا محترم في كل الصفحات اللي بتنتقدة او بتشتمة
هل فيه حد طلع ورد علي الورق اللي بيعرضة
حتي يوقولوا انه ورق مزور وعكاشة اللي مفبركة
يعني لما يعرض مستندات ضد العملاء في 6 ابريل وكمان يجيب ارقام رحلات الطيران
هل كل دة فبركة واختراعات عكاشية مثلا
انا اهو بطلب منك نقد موضوعي للورق اللي بيقدمة وسيبك ياسيدي من كلامة الكوميدي ممكن - نخلية لشهر رمضان اللي جاي ونسلي بيه صيامنا
انا عاوزك بس تقدملي تحليل ورد منطقي وعقلاني علي الورق اللي بيعرضة
وللاسف
احنا عاملين زي واحد اخرص بيقول لواحد اطرش ان في واحد اعمى بيجري ورا واحد اقرع بيشد فشعره
يعني تجيب الخونه والجواسيس والدليل القاطع المانع ان الشمس بتشرق من الشرق وبتغرب من الغرب
يجي واحد من المغفلين مسطحي التفكير
يقاوح معاك ويقولك لاء يا حلو بتشرق من الغرب حتى انا شفتها انا وصاحبي وهو شاهد مش كده ....ياد ؟!
يعني تقوله والله احنا بنغرق وفيه ادلة ومستندات بتثبت وجود خائنين للبلد
يعني مصر دي زي المركب كل ما تدق مسمار فيها انت بتهدها ولا انت هتوصل ولا احنا هنوصل
يجي ... يقولك لاء يا انا بروشنها?
علشان احطلها دباديب اصلها موضه قديمه
يعني تجيب فيديوهات من القنوات الخاصه ويقولك لاء انا مش بتابع التلفزيون الحكومي
لحد موصلنا لمرحلة عدم الفهم والاقتراب اكتر واكتر من مرحلة الاستقرار
لكنه مش اي استقرار
ده استقرار لكن في القاع !
%u0632%u0627%u0626%u0631
صراحة بالرغم من انه فلاح ومبيعرفش في اي حاجة بس بيجيب شوية مستندات محدش يعرف يجبها وكمان بيعرض الاعلام و الصحف الاسرائلية بتقول ايه علي مصر لكن دون ذلك لا يفقه شيء....
%u0632%u0627%u0626%u0631
تحزير لهزا العكاشه من شباب المنصورة ايك تفكر تنزل المنصورة لاننا لا نحب الرجل الهزاء
Dera
وجد توفيق عكاشه وهو يحاول الهروب بمجموعه من البط النادر ومستندات مش موجوده حتي فى المخابرات لذلك احتجزه اهل بلقاس لاجباره على الاعتراف وليقول لهم من اين له هذا البط النادر والمستندات الى عامله زي شهادة الدكتوراه من جامعه ليست موجوده فى امريكا اصلا وهذا عن وكالة عكشه للدعايه والاعلان عن البط ويوجد لدينا اوز كمان ههههههههههههههه
MOO DY
ألعب غيرها يا كوشة ههههه مش هتنجح عند ماما سوزان الدنيا هرشاك
هشام عبدالفتاح عبدالعزيز
فعلا الدكتور توفيق عكاشه بيعرض مستندات مهمه الكل بيطلع عليها ومحدش قدر يكديبها او يطلع على اى شىء مثلها او يعرض جزء منها عالى الناس فى كل المحطات التليفزيونيه العربيه اما كونه بيعرض المواضيع بصوره كومديه فده لانه الى بيشوفه من الفلاحين البسطاء على شان يفهموه
وفعلا عايز حد من المهمين يقول دكر البط بيتزقم كام مره فى اليوم حبيبى يا دكتور توفيق
%u0632%u0627%u0626%u0631
توفيق عكاشة دا قرفنى وخلانى هارجع كل شوية يقرع على الهوا وكمان بيعمل حركات بتخوفنى قوى منة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو .. مرتضى منصور يسب احد حضور نادى الزمالك فى مؤتمره الانتخابى
فيديو تهديد توفيق عكاشه بقتل السورين فى مصر
توفيق عكاشه خيبه الناس السبت والحد وخيبه الببلاوي موردتش علي حد|هجوم شديد من توفيق عكاشه فيديو بالداخل واتحداك لو مضحكتش
ابو تريكه يرد توفيق عكاشه : فيديو
بالصور :توفيق عكاشه يخالف " الصمت الانتخابي " و يعقد مؤتمر انتخابي