نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مباحث سجن طرة تحبط محاولة زوجة الفقى تهريب شريحة موبايل له !!

القت مباحث سجن طرة اليوم القبض على سحر صلاح الدين زوجة انس الفقى وزير الاعلام الاسبق فى حكومة الرئيس المخلوع مبارك اثناء محاولتها تهريب شريحة موبايل كانت تخبئها فى حقيبة يدها اثناء زيارتها له كانت تنوى اعطائها له ليتمكن من التحدث اليهم من داخل السجن..
وأكد مصدر امنى من داخل سجن طرة انه تم التحفظ على المتهمة و تم تحرير محضر بالواقعة رقمه 122 دفتر احوال السجن و سيتم عرض المتهمة على النيابة..
الجدير بالذكر ان انس الفقى يقضى فى سجن طرة عقوبة السجن المشدد 7 سنوات بسبب اتهامه بمنح إشارة البث المجانى للقنوات الفضائية الخاصة لبث مباريات الدوري العام لكرة القدم مهدرا على الدولة مبلغ مليون و888 ألف دولار.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "مباحث سجن طرة تحبط محاولة زوجة الفقى تهريب شريحة موبايل له !!" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

يا لهوي انا شوفت العنوان ( مباحث تحبط محاولة ) وفكرت ان دخول 10 طن هيروين او تفجير هرم خوفو وفي النهايه اتضح انها شريحة موبايل ههههههههههههههه
طب مش مشكله بس الشريحه دي اكيد محتاجه جهاز موبايل يبقى اكيد المعلم عنده جهاز داخل السجن
مش المفروض ايجاد الجهاز ومحاسبة المعلم ولا ايه
شكرا ابو حرب

زيزو باشا

يا لهوي انا شوفت العنوان ( مباحث تحبط محاولة ) وفكرت ان دخول 10 طن هروين او تفجير هرم خوفو وفي النهايه اتضح انها شريحة موبايل ههههههههههههههه
طب مش مشكله بس الشريحه دي اكيد محتاجه جهاز موبايل يبقى اكيد المعلم عنده جهاز داخل السجن
شكرا ابو حرب

ممكن يا عبده تقولى شريحة الخط كانت ايه ( ام نبيل / بصلات / فلفل فون ) لان الامر يختلف حينئذ ؟؟؟ شوف الست الباردة ؟؟ خط تليفون يا سلام على العوجان ياناس مش مكفيك السجن ؟؟ اظاهر عايز المدام تتسجن معاه بلا خيبة ......
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
منار الزائرة :)

يا لهوي انا شوفت العنوان ( مباحث تحبط محاولة ) وفكرت ان دخول 10 طن هيروين او تفجير هرم خوفو وفي النهايه اتضح انها شريحة موبايل ههههههههههههههه
شكرا ابو حرب

اكيد طبعا معاه موبايل ولاب توب ودى فى دى كمان
المشكلة ان الشريحة اللى معاه فودافون وهو عاوز يوفر شويه ففكر يحول لاتصالات علشان زى مانت عارف اتصالات دلوقت وقتها
Dera
الصراحه الصراحه المباحث شايفه شغلها على اساس انهم عارفين دبة النمله بلا خيبه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو :قوات الامن تحبط محاولة تهريب ترسانة سلاح عبر حدود المنيا
مصر: الداخلية تحبط محاولة تهريب 8 أطنان حشيش من ليبيا
مباحث مطروح تحبط محاولة 13 مصريا الهجرة بصورة غير شرعية
جمارك مطار القاهرة تحبط محاولة تهريب 2400 أمبول مخدر