نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو نادر بكار يفضح كذب محمود سعد وبرنامجه علي الهواء ويؤكد انهم أجروا شخصا يرتدي جلبابا علي حسابهم

اتصال هاتفي من المتحدث الاعلامي لحزب النور الاستاذ نادر بكار ببرنامج الاعلامي محمود سعد علي قناة النهار الفضائيىة , قام به بالرد علي تقرير عرضه برنامج محمود سعد لهيئة الامر بالمعروف والنهي عن المنكر, حيث اجرت القناة شخصا بلحية يرتدي جلبابا يقوم بالامر بالمعروف والنهي عن المنكر وذلك ما يخالف القانون ويعد سقطة اعلامية كبيرة,

ثم تطرق نادر بكار الي جزء اخر وهو تعليق احد الشخصيات في البرنامج ان حزب النور قد اعطي رشاوي للناخبين حتي يفوز مرشحوه بمقاعد مجلس الشعب,

شاهد رد نادر بكار علي محمود سعد ونقاش ساخن بينهما

المقال "فيديو نادر بكار يفضح كذب محمود سعد وبرنامجه علي الهواء ويؤكد انهم أجروا شخصا يرتدي جلبابا علي حسابهم" نشر بواسطة: بتاريخ:
امانى يوسف
الحلقة انا شفتها ومحمود سعد عامل تقرير يعرف رد فعل الناس

وكاتب فى اول الحلقة ان الحلقة لا تعنى اشخاص بعينهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
نادر بكار شخص مستفز جدا

وكدبين جداا جداا

في اخر الفديو بتاع اللحمه بيقول الانتخبات بكره

والله أنا عايز الأسلام وشرعته يكون في جميع مجلات البلد وجيع دول العالم

بس مش هم دول حايطبقو الدين

دول الحزب الوطني بس بدقون
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مع الاخ واحب ان اضيف ان نصفهك خزب وطني و النصف الاخرعملاء امن دوله وقد شاهدت بعيني ويشهد الله المخالفات الفجه والصريحه وعدم الامانه فيفي الانتخابات ويقال ان نادر بكار هذا كان عميل لامن الدوله
منار الزائرة :)
محمود سعد راجل محترم والحلقة كانت تطبيق تمثيلى لما يحدث على ارض الواقع
وبعدين مش هيئة المنكر دى مش تبع حزب النور ؟ بكار بقى ماله ومالهم ؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا سلاااااااااام الناس كلها بترد وخلاص محمود سعد اصبح بطل وبكار كداب والبيه اللى طالع يقول ياقل ان نادر بكار عميل امن دولة يا راااااجل وما شفتش انه يقال ان نادر بكار رد على الموضوع ده ومسحه من اساسه؟؟؟
اما عن الهيئة وكونها مش تبع حزب النور فده حقيقي ولكن يا بهوات اما واحد يعمل الحركات دي فاللي بييجي فى دماغ الناس اوتوماتيكلي ان دول هما السلفيين والسلفيين طبعا في \هن الناس هما حزب النور صح ولا ايه؟؟؟
والسلفيين هما اللى هيلبسوا الرجالة جلاليب ويقعدوا الستات فى البيت واللى ماشية من غير حجاب هيدوها بالجزمة صح؟؟؟ انا مش عارف الناس بتتكلم في ايه؟
طول ما انتوا لابسين نظارة سودة لازم تشوفوا اللي قدامكم اسود
بس هاقول ايه حسبي الله ونعم الوكيل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو..لحظة حصار منزل نادر بكار على الهواء ..وبماذا كانوا يهتفون
شاهد..تعليق نادر بكار على ماحدث من اعتداءات للشيخ محمود شعبان فى التحرير
اقاله نادر بكار من حزب النور خبر كاذب ... و نفي من نادر بكار على حسابه على تويتر
نصيحة للمذيعة بالحجاب على الهواء ....من قبل نادر بكار... بالفيديو
فيديو : نادر بكار يحرج مايكل منير على الهواء في برنامج الحقيقة مع وائل الابراشي