نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو عزة هلال التى قاست نتيجة شجاعتها فى محاولة الدفاع و تغطية و ستر فتاة التى تم تعريتها ؟

شاهد بالفيديو عزة هلال التى قاست نتيجة شجاعتها فى محاولة الدفاع و تغطية و ستر فتاة التى تم تعريتها ؟

عزة هلال و علاء و وائل عبدالفتاح في آخر النهار مع محمود سعد

علاء عبدالفتاح و الكاتب الصحفي وائل عبدالفتاح وعزة هلال التي قام افراد الجيش بضربهاوسحلها

والقفز بالبيادة على راسها وتهشيمها وظلت تصرخ من الالم فى المستشفى لايام واسابيع

وقاست الأمرين نتيجة شجاعتها في محاولة الدفاع وتغطية وستر فتاة التحرير التي
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تم سحلها وتعريتها في أحداث مجلس الوزراء في أول حوار بعد الأحداث الدامية

مع محمود سعد في آخر النهار !

عزة هلال و علاء و وائل عبدالفتاح في آخر النهار

المقال "شاهد بالفيديو عزة هلال التى قاست نتيجة شجاعتها فى محاولة الدفاع و تغطية و ستر فتاة التى تم تعريتها ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
منار الزائرة :)
O.k

o.k

o.k

o.k
o.k

o.k

o.k

o.k
ahmedalmasry

اشكرك استاذة \ منار الزائرة

على الردود و المشاركة

" إقرار سحب الثقة من المجلس العسكرى "

أقر أنا المواطن المصرى " .... .... " أنى قد سحبت الثقة من المجلس العسكرى ، وأقر بأن المجلس

العسكرى ليس مفوض للإنابة عنى أو التحدث بإسمى أمام الرأى العام أو المجتمع الدولى ، وأشهد الجميع

بأن المجلس العسكرى لا يمثلنى فى شىء ، وأن حكم المجلس العسكرى لي ولأسرتى الآن لا يستند

إلى اى شرعية ،

وأعلن أن المجلس العسكرى الآن يحكمنى ويحكم أسرتى بقوة السلاح وليس بتفويض منى ، والله على ما

اقول شهيد .

توقيع : مواطن مصرى : " .... .... " .

ثوار التحرير الثورة مستمرة معنا نجمع مليون لاسقاط المجلس العسكرى

http://www.facebook.com/pages/%D8%AB...38595819544539

بركان الغضب 25 يناير القضاء على العسكر الثورة مستمرة

http://www.facebook.com/pages/%D8%A8...ax_wizard=true

ahmedalmasry

أقر أنا المواطن المصرى " .... .... " أنى قد سحبت الثقة من المجلس العسكرى ، وأقر بأن المجلس

العسكرى ليس مفوض للإنابة عنى أو التحدث بإسمى أمام الرأى العام أو المجتمع الدولى ، وأشهد الجميع

بأن المجلس العسكرى لا يمثلنى فى شىء ، وأن حكم المجلس العسكرى لي ولأسرتى الآن لا يستند

إلى اى شرعية ،

وأعلن أن المجلس العسكرى الآن يحكمنى ويحكم أسرتى بقوة السلاح وليس بتفويض منى ، والله على ما

اقول شهيد .

shahendashopeer
سخن سخن محمود سعد
اللى مشغلينك مبسوطين منك تساهم فى اشعال الفتن وزعزعة الاستقرار
نعرف تطلع علينا وتقول اموالك كام حتى الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اختشوا على دمكم شوية - الا تستحون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بديعه أحمد على
كل من يقول الحق و يكشف الحقيقه على راسنا من فوق و كله لصالح مصر مهما اخد من فلوس حلال عليه
يعنى بتاع البط بياخد كام و اسفين يا مخلوع بياخدو كام و كل الفلول بياخدوا كام اكيد اكتر من محمود سعد و هم اللى بيعملوا الفتن و الزعزعه و الواقع ان الثوره مستمره و لن تموت
مجهوداتك جباره لكشف الحق يا اخى احمد فاستمر اعانك الله
و ما فيش احتفال بثوره لم تحقق اهدافها
الثوره مستمره ان شاء الله الى تحقيق كل المطالب المشروعه للشعب كله
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخ البحاسب الاستاذ محمود سعد معاك حق هو معاه حوالى خمسين ولا مائة مليون ولا غيره طيب جمعهم ازاى خلينا نقول ومع كل احترامى لاستاذ محمود ان الاستاذ محمود جمعهم بالبكش والاونطه من خلال برنامج مين قرر اجرته مش برده كان لعنة الله عليه وزير الاعلام الفاسد الحرامى المسجون -----------طيب جمعهم بالبكش والاونطه واحنا حبينه وعجبنا البرنامج ----------------ممكن تقلى عمك وسيدك مبارك جمع المليارات ازاى برضه من خلال برنامج اسمه ادى الشعب بالجزمه وخد منه الاتاوه والفرده طيب ده الريس ياعم يسرق برحته طيب ابنه جمال منين جمع كل المليارات ده برضه من برنامج انا ابن الريس ياشعب وابويه يعمل اتاوه وفرده عليكم هو حر انما انا البرنامج بتاعى حاجه تانيه هتدفع يروح امك ولا تتحبس طيب دول ال مبارك والاثار المهربه عائلة الرئاسه مصت دمنا ----------خلينا فى الكتاكيت الصغيره عمنا سرور النافق زعيم المنافقين من اين ات بالمليارات برضه من برنامجه الخاص الهيدفع راح يقعد وال مايدفعشى يروح والمجلس مش بتاع بلطجه مجلس الشعب ده بتاعى وال عاوز كرسى يدفع ضريبته برنامج محترم -------------------- طيب الاخ حسين سالم تعرف تقلى هو مش مبسوط من برنامج مصر واخد مليارات مصر وكان مغير البرنامج بتاعه وقال افتح الهويس شعب مصر ملاحيس واتريه اسرائيلى برنامج مدعم من اسرائيل ولما اتزنق جرى على دولته الاسرائيليه بكل اموال الشعب --------------والاخ صفوت ال مش شريف خدام الست البرنامج بتاعه الاقمار الصناعيه والشبكات الدعاريه تحيا الحريه-------------والاخ نظيف التجوز وتمن فرحه عشره مليون يبقا معاه كام من البرنامج الخاص بتاعه ------والعادلى وزير الضرب والاهانه والاعتقالات منين جاب كل القصور والفيلات والمليارات من برنامجه الخاص العصايه والتعليق والكهرباء والافظع انى سمعت من الشرطه نفسهم ان العادلى بيه كان بيستحوز على مرتبهم بالكامل ومش عاوز الشرطه ترتشى وتضرب وتلفق تهم علشان تسترزق والله كده كان غصب عنهم البيعملوه فينا لانهم معهمش مرتب يعيشوا بيه ---------------------اما المعلم الكبير يوسف والى ومرض السرطان وفيروس سى والفشل الكلوى بتاع الزرع والاكل --------والاخ المات كمال ملك مجلس الشورى وملاين المليارات المخفيه والاراضى الزراعيه------------------------والاخ بتاع البط المشهور ببوس ايادى اسياده توفيق عكاشه كيف لجاهل ان يحكم فينا وكيف لمنافق ان يعيش وسطينا -------------------كل برامج هؤلاء المسؤلين دفعنا تمنها بالغالى والغالى ارواحنا شهدئنا --------------وهل بقا عندهم دم ورجعم مليم للشعب ------------------هل فيه انسان بريء كما يدعى مبارك ينام على سرير والله انا لو مكانه لازم تنقح عليه كرامتى وانتحر بدل نومتى على السرير بدون كرامه لانه هو ده دمه الخساسه والئم ----------------الى كل مسؤل استولى على امولنا ونشر الفقر بينا وجعل الجهل مصيرنا والزل عيشتنا وانحناء الرئس ارادتنا والمرض هو رفيقنا ----لقد اضائت ثورة 25 يناير طريقنا -----فلم نتنازل عن حلمنا اولا رجوع امولنا ------------ثانيا الحكم العادل بالعداله والحريه هو حق المشروع لنا--------ثالثا لم ولن نقبل ان نكون مغيبين ومهمشين ثانيتا -لنا الحق الاول والاخير فى تقرير مصيرنا --ولو دفعنا تمنهم اخر نقطه من دمائنا ----------------------ولم نرجع ببلدنا خطوتا واحده للوراء -----ولم نقبل ان يعيش بيننا من يدمرها او يحرقها او ياخذها منا الى طريق الفشل -----------------الى جميع المسؤلين المسجونين لاتحلموا اكتر من انكم بالاموال تحركون طائفه تقتل وتلقى الفتن بيننا بات مخططكم مكشوف ولم ولن ينجح---الى كل المسؤلين المسجونين لم ولن نتنازل عن نقطه من دم شهيد ---------الى كل المسؤلين المسجونين لم ولن نتنازل عن اموالنا ------------------------الى كل المسؤلين المسجونين لم نتركم حتى يتم انتشار نفس الامراض التى عنى منها الشع الا وتكون ساكنتا اجسادكم -------الى كل المسؤلين المسجونين لم تهزم الثوره لم تضيع فالثوره مستمره لطريق النجاح دون تدمير او تخريب او تفعيل افعال مما تنشروها وسط الثوره فالافتعالات والخطط تم كشفها بالكامل حركتم فرشوتم فحرقتم فقتلتم فزاد ذلك من ايمننا انكم قتله----------------وثورة 25 بريئه مما تفعلون ومستمره باذن الله حتى تعبر البلد طريق الحريه والعداله الاجتماعيه بعيد عن ارض الفساد والفاسدين
ahmedalmasry
اولا اشكرك استاذة \ بديعه احمد على

على الردود و المشاركة المثمرة البنائة

و الحوار

و بأذن الله الحقائق مستمرة

بأذن الله يكشف الغمى عن الناس الغافلين

هاله سرحان و لقاء مع نانسى التى سحلها الجيش

تعذيب المتظاهرين في ميدان التحرير 18 نوفمبر

حرق المصحف على ايدى جنود المظلات فى ميدان التحرير

الجيش المصري يعتدي على نساء مصر

الجيش المصري (مع الأسف) يعتدي على نساء مصر و بناتها بالضرب و الركل و الإهانات و "كشوف

العذرية" و كان الله بالسر عليم. في تحضيري لهذا الفيلم القصير، كدت إن أتقيأ أكثر من مرة لرؤيتي ما

حدث لنساء بلدي من جيش بلدي.

الى الأحرار في جيش مصر

و هذا التعليق ليس لى و لاكن لراجل عنده نخوه

تم تحميله بواسطة MrEgyptian101 في 18/12/2011

فضيحة فى احداث مجلس الوزراء,, حيث لم تسلم هذة السيدة المسنة من الضرب والركل على يد الجنود
يا ترى السيدة الفاضلة دى كانت بترمى مولتوف ولا ار بى جى!!
الواحد لا يملك الا ان يقول لهذة السيدة انا اسف يا امى وان شاء الله حقك هايتجاب من المجرمين دول
وبقول للمجلس العسكرى خلاص سقطت الاقنعة وظهرتوا على حقيقتكم ومش عايز اشبهكم بمبارك لانى اظن ان حتى مبارك كان يستحى من هذه الافعال!! لكى الله يا مصر

انتهاكات الجيش والشرطه مع الثوار

%u0632%u0627%u0626%u0631
خيبك الله يا احمد اللي مش مصري (انت وبديعة )كارهين انفسكم ووطنكم ان كنتم اصلا مصريين لان لايوجد مصري شريف يكون متربص لبلده وجيشه لاسقاطهم بهذه الطريقة وبهذه الفديوهات والصور فاذا اخطأ بعض الجنود فهذا خطأ فردي وليست المؤسسه العسكرية جميعها وهل هؤلاء الجنود ملائكة الم تروا كم الاستفزازات التي تعرضوا لها من قبل البلطجية من سباب وافعال قبيحة بالايدي وغيرها ؟فهل هؤلاء ثوار كما تدعون عندما يقبض عليهم ؟
اللهم احفظ مصر دائما واجعلها بلد الامن والامان وطهرها من كل خائن وعميل ورد كيدهم في نحرهم وارينا فيهم عجائب قدرتك اللهم امين
سهم--
مين هي بقى اللي سحلها الجنود بالظبط؟ نانسي ولا غادة ولا أروي ولا إيه؟ مش فاهمين حاجة.
سهم--
ادخل قسم الفن وشوف تعرية النساء واستمتاع الرحال بالحكاية دي.

لو كنا سمعنا كلام أهل العلم وبطلنا المسخرة اللي اسمها الفن مكانش الطغاة حكمونا المدة دي كلها.
ahmedalmasry
اشكرك استاذ \ سهم

على المشاركة

كلهم استاذ سهم اتسحلوا البنات و الستات الكبيرة

مين هي بقى اللي سحلها الجنود بالظبط؟ نانسي ولا غادة ولا أروي ولا إيه؟ مش فاهمين حاجة.
ده لسه فيه توتو وفوفو وكوكو وكل عائلة زيزى فى مجلة ميكى
بديعه أحمد على
اسخروا ما شئتم
اتهموا الثوار ما شئتم
اتهمونا ما شئتم
ففى اتهاماتكم لا تنكروا اخطاء (بعض) الجنود و هم غير منزلون
ماشى .. الجنود اللى عملوا كده يتحاكموا فهل يضمن احدكم هذا؟
طبعا لا لان من يحكمنا هو من يقتلنا و يسحلنا
و الثوره مستمره الى ان نعيش على ارضنا بكرامتنا
ahmedalmasry

اشكرك استاذة \ بديعه احمد على

على الردود و المشاركة البنائة المثمرة

و لاكن كنت اود ان اقول لانى عندى من الادلة على ان من يقتل

الثوار فى ميدان التحرير هم فعلا المجلس العسكرى بأعطاء اوامر للظباط

و الجنود بالتحرك و الانقضاض على الثوار فى الميدان

و اؤكد لكى و لكل الناس انه لا توجد ايادى خفية او الترف الثالث كما يدعونه

انها عملية ممنهجه للقتل العمد و بتدبير محكم

و طبعا قالوا انهم بلطجيه و بعد كده اتفضحوا

هل يوجد بلطجى فى كلية الطب بيسعف الناس المصابه فى الميدان

هل يوجد بلطجى خريج كلية هندسة

هل يوجد بلطجى شيخا كبير فى الازهر عالم فى علوم الدين

بل مكانته العلمية تفوق علماء كثيرين فى الازهر و هذا بشهادة شهود تلاميذتهوا

و بشهادة ذوجته انه قائ للقرأن الكريم بعشر طرق للقراءة

احسن واحد فى الوقت الحالى يقرأ القران بسبع طرق

هل لاعب التنس فى الالتراس الاهلى بلطجى و شاهدنا جميعا

العساكر و ظباط الجيش يحملون سلاح مسدس و يطلقون الاعيرة النارية

على المتظاهريين امام الكميرات و الناس تتساقط واحد تلوا الاخرى

ثم يكذبون ايضا و يقولوا عن طريق الاعلام الكاذب ان الجيش استخدم مسدسات صوت

من قال لهم ان يوجد فى الشعب المصرى اهبل حتى يصدق هذا الهراء

هل يعقل ان الجيش المصرى يستخدم مسدس صوت

انا كنت فى الجيش و لم يكن فى اى يوم من الايام ان يتسلح جندى مصرى

او ظابط بسلاح مسدس صوت

و الاجابه واضحة ليس لها ثانى

تم تسليح افراد الجيش و ظباط الجيش بمسدسات 9 ملى

و يسمى هذا المسدس مسدس كولت 9 ملى عدد الطلقات 6 طلقات

تصنيع المسدس المانى الصنع

و انا كنت فى الجيش و فاهم فى الكلام ده

و مع التقرير الطبى للقتلى اللى اصدروه

كان كالتالى

اطلاق الرصاص من مسدس 9 ملى من مكان قريب جدا

و مع الفديوهات اللى موجوده للعساكر و الظباط اللى بتجرى و راء المتظاهرين

و مع تقرير الطبى للاعب التنس الالترس

اصيب بطلق نارى دخل من الظهر و خرجت من البطن

و انا اقولها ان اى طلقة تطلق من مسافة قريبة تكون الطلقة نافذة

اى تدخل و تخرج

اذا لا توجد ايادى خفية يا اساتذه

الايادى الخفية هى طنطاوى الكاذب

و لانه يمتلك الاعلام المضلل الكاذب يكذب و يضلل فى البلاد كيفما يشاء

و اريد ان اقول لكم الكذاب يكذب و يكذب و حتى تأتى نهايته و يتم فضحه للعالم

و اريد ان اقول ايضا لا يتم تنفيذ اى عملية للجيش الا بتعليمات و اقصد تعليمات من القادة

و فى الجيش اذا اخطأ اى عسكرى فالعقاب فورى و اورنيك الزنب جاهز

و لا يقدر ان يتحرك العساكر خطوه واحده من غير ان يكون له خطه موحكمه

و اريد ان تشاهدوا هذة الفيديوهات التى تثبت قتل الثوار المتظاهرين السلميين

بالعمد و توجيه المسدسات و الزخيرة الحية تجاه الثوار

عن طريق العساكر و الظباط و بتوجيه من القادة

و هناك مفاجأه لكم يوجد صورة لرجل يحمل سلاح ألى موجه من النافذة و اليكم المفاجأه

افراد من الجيش المصري ينزعون ملابس فتاة محجبة

الفيديو الكامل لإنتهاكات الجيش في أحداث مجلس الوزراء

احداث القصر العينى

انظر ماذا يحمل هذا الشحص

اقول ان هذا السلاح اسمه سلاح ألى MB5 و هو له خمس مستويات للاطلاق فى عدد الطلقات

و نوع الطلقة هى 9 ملى القطر فى طول المقذوف 19 ملى مما كان يجعل الطبيب

يقول ان نوع الطلقة هى 9 ملى و متشكك فى نوع السلاح المنطلق منه الطلقة

و اقول للطبيب لا تتحير فالحقيقة قد انكشفت

اسخروا ما شئتم
اتهموا الثوار ما شئتم
اتهمونا ما شئتم
ففى اتهاماتكم لا تنكروا اخطاء (بعض) الجنود و هم غير منزلون
ماشى .. الجنود اللى عملوا كده يتحاكموا فهل يضمن احدكم هذا؟
طبعا لا لان من يحكمنا هو من يقتلنا و يسحلنا
و الثوره مستمره الى ان نعيش على ارضنا بكرامتنا
انا عارفة ان حضرتك تقصدينى
وحضرتك عارفة ما اكنه لك من حب واحترام
ماحدش قال ان اللناس مش بتتأذى لكن ماينفعش نغمى عيننا عن الاستفزاز اللى بيتعرضله الجنود وانا اختى سمعت بودانها وشافت بعنيها شتايم والفاظ من شباب للجيش وبيقولوا لبعض انه بنشتمهم

لا انا عدوة حضرتك ولا عدوة اى حد رأيه مخالف لاننا فى الاخر بندور على مصلحة بلدنا وده اللى يهمنا كلنا بس كل واحد بيتكلم من وجهه نظره
ahmedalmasry
استاذة \ منار الزائرة

اود ان اشكرك اولا على المشاركة المتميزة لكى

و لاكن على ما اعتقد ان الاستاذة \ بديعه احمد على

لا تقصد حضرتك بهذا الرد

و لاكن يوجد شخص زائر ربنا يسمحوا قال ما قال عنى

و هناك كذا رد يوجد تهكم على شخصى

و على ما اعتقد انها كانت تقصده هذا الزائر

بهذا الرد لا تقصده لكى

و اشكرك مره اخرى على الردود و المشاركة المتميزة
ahmedalmasry

إلى اى شرعية ،

اقول شهيد .

ahmedalmasry

إلى اى شرعية ،

اقول شهيد .

بديعه أحمد على
انا عارفة ان حضرتك تقصدينى
وحضرتك عارفة ما اكنه لك من حب واحترام
ماحدش قال ان اللناس مش بتتأذى لكن ماينفعش نغمى عيننا عن الاستفزاز اللى بيتعرضله الجنود وانا اختى سمعت بودانها وشافت بعنيها شتايم والفاظ من شباب للجيش وبيقولوا لبعض انه بنشتمهم

لا انا عدوة حضرتك ولا عدوة اى حد رأيه مخالف لاننا فى الاخر بندور على مصلحة بلدنا وده اللى يهمنا كلنا بس كل واحد بيتكلم من وجهه نظره
اقسم بالله العظيم يا منار يا بنتى انا لا اقصدك ابداااااااااااا و الله و لا جه فى بالى
انتى عارفه معزتك عندى على العكس تماما كل كلامك على راسى من فوق و اسفه لو فهمتى كده

يا منار يا بنتى لما واحد من فوق السطوح (بعد الشر عنك) يرمى عليكى سيراميك مسنن معمول مخصوص (راس حربه) و يعمل حركات بصوابعه و يتبول على الناس و قناصه تقتل الناس و المخظوظ منهم يعيش بعين واحده او يفقد الاثنين او يعيش بعاهه مستديمه ... يبقى مين بيستفز مين و مين اليد العليا و مين الظالم و المظلوم؟ و هو شتيمه الناس دى كانت كده من الاول؟ مش الشعب احتضن الجيش و فرحنا بيه؟ يعنى اللى بيحصل ده رد فعل مش فعل اللى بدأ هو اللى فى ايده القرار انه يحقق منتظلبات الثوره من وقف للقتل و القمع و الاعتقال و التعذيب تحت اسم قانون طوارىئ من اول متطلبات الثوره الغاؤه

و اللى فى ايده امن البلد هو اللى عامل انفلات امنى و بيتهم الثوره و الثوار و الشعب ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مين اللى مسئول عن الاقتصاد و السياحه و البورصه و الامن و الرزق و كل حاجه؟ الثوار و الا المجلس

الواقع ان الثوار و الشعب كله عايز عيش كريم و تحقيق متطلبات مشروعه من ابسط حقوقنا
و اللى بيستفز و مش عايز يلبى حاجه من متطلبات الثوره و مستمر فى تدليل و تدليع الفلول و المخلوع و مستمر فى القمع و القتل و السحل و فقع الاعين هو المجلس

و بمنتهى البساطه كل المطلوب منه يترك الحكم لمدنى و يرجع الثكنات ما فيش جيش بيحكم شعب فى العالم كله ده غلط و ما فيش حاجه اسمها خروج آمن و حصانه لقتله الشعب و الثوار لازم كل من تورط فى قتل الشعب و قهره و ظلمه يتحاكم و لازم كلنا نعيش مرفوعين الراس بكرامتنا على ارضنا لا حد يسحلنا و يقمعنا و يقهرنا و يعتقلنا و يشتمنا و يعمل لنا حركات بصوابعه و يتبول علينا و يعين علينا بلطجيه و قناصه تنتهك فينا ابسط حقوق الانسانيه

الحق لا بد ان يتبع و الثوره مستمره يا بنتى الى ان نعيش على ارضنا مرفوعين الراس او ننال الشهاده
ahmedalmasry

فيديو صور وخرائط الجناح الرئيسي للمخلوع مبارك فى المركز الطبي العالمي بـ11 غرفة وساونا

وجاكوزي

يُقيم الرئيس المصري السابق حسني مبارك هذه الأيام في المركز الطبي العالمي التابع للقوات

المسلحة حيث نقل إليه من شرم الشيخ والمركز الواقع خارج محافظة القاهرة في منطقة شبه نائية

بطريق القاهرة الإسماعيلية الصحراوي وهو مجمع طبي به عدة مبان يمتد على مساحة تتجاوز 50

فداناً ويحوي أكثر من أربعة مداخل معززة بحراسة أمنية مشددة.

وفي الجناح الرئاسي بالمجمع 11 غرفة بينها ساونا وجيمانزيوم وصالة رياضية وقاعة استقبال وصالون

فاخر وغرفة اجتماعات وأخرى مجهزة بسرير طبي وحمام بجاكوزي هذه بعض من ملامح الجناح

الرئاسي في المركز الطبي العالمي حيث مبارك الآن بعد قرار المحكمة بالتحفظ عليه هناك.

وهذه المداخل أغلقت جميعها مع وصول مبارك الى المركز الطبي ما عدا البوابة الرئيسية للمبنى

المؤدية الى مبنى الاستقبال والطوارئ وقد خصص لحراسة البوابة سيارات تابعة للأمن المركزي

ومدرعات تابعة للقوات المسلحة

ويخضع كل من يمر من خلال هذه البوابة لإجراءات تفتيش صارمة ناهيك عن إبراز بطاقة الهوية.

وبداخل المركز الطبي جناح لعلاج الأورام السرطانية والعلاج الإشعاعي وجناح لعلاج أمراض الكلى

وزرع البنكرياس وأجنحة لطب العيون وجراحة القلب والأعصاب وطب الأطفال وجناح للعناية المركزة.

وفي هذه الأجنحة 800 سرير طبي و24 غرفة عمليات ويوجد بوحدة العناية المركزة 63 سريراً.

وقد حطت المروحية العسكرية التي نقلت مبارك من محكمة جنايات القاهرة داخل المركز الطبي بالقرب

من المدخل الثاني المجاور لوحدة الرنين المغناطيسي.

وتم بعدها نقل مبارك الى المبنى B حيث يوجد الجناح الرئاسي بالدور الخامس للمبنى وهو الجناح ذاته

الذي كان يتردد عليه مبارك للاستجمام الصحي أثناء فترة حكمه.

الجناح الرئيسي للمخلوع مبارك بـ11 غرفة وساونا وجاكوزي

http://www.youtube.com/watch?v=tpsQA...ature=youtu.be

بديعه أحمد على
حسبى الله و نعم الوكيل
شوفوا عايش فين و العز اللى هو فيه مكافاه له على قتل شعبه و قهر الناس
و الثوار بيتكلبشوا فى سرايرهم و هم مصابين و بيتحاكموا عسكرى و بيعتقلوا و يتسحلوا
الثوره مستمره ان شاء الله لغايه ما تتحقق كل الاهداف
الحريه و العداله مش حزب و كراسى .. الحريه و العداله قصاص و حياه مش خروج آمن و حصانه
ahmedalmasry

و لاكن كنت اود ان اقول لانى عندى من الادلة على ان من يقتل

الثوار فى ميدان التحرير هم فعلا المجلس العسكرى بأعطاء اوامر للظباط

و الجنود بالتحرك و الانقضاض على الثوار فى الميدان

و اؤكد لكى و لكل الناس انه لا توجد ايادى خفية او الترف الثالث كما يدعونه

انها عملية ممنهجه للقتل العمد و بتدبير محكم

و طبعا قالوا انهم بلطجيه و بعد كده اتفضحوا

هل يوجد بلطجى فى كلية الطب بيسعف الناس المصابه فى الميدان

هل يوجد بلطجى خريج كلية هندسة

هل يوجد بلطجى شيخا كبير فى الازهر عالم فى علوم الدين

بل مكانته العلمية تفوق علماء كثيرين فى الازهر و هذا بشهادة شهود تلاميذتهوا

و بشهادة ذوجته انه قائ للقرأن الكريم بعشر طرق للقراءة

احسن واحد فى الوقت الحالى يقرأ القران بسبع طرق

هل لاعب التنس فى الالتراس الاهلى بلطجى و شاهدنا جميعا

العساكر و ظباط الجيش يحملون سلاح مسدس و يطلقون الاعيرة النارية

على المتظاهريين امام الكميرات و الناس تتساقط واحد تلوا الاخرى

ثم يكذبون ايضا و يقولوا عن طريق الاعلام الكاذب ان الجيش استخدم مسدسات صوت

من قال لهم ان يوجد فى الشعب المصرى اهبل حتى يصدق هذا الهراء

هل يعقل ان الجيش المصرى يستخدم مسدس صوت

انا كنت فى الجيش و لم يكن فى اى يوم من الايام ان يتسلح جندى مصرى

او ظابط بسلاح مسدس صوت

و الاجابه واضحة ليس لها ثانى

تم تسليح افراد الجيش و ظباط الجيش بمسدسات 9 ملى

و يسمى هذا المسدس مسدس كولت 9 ملى عدد الطلقات 6 طلقات

تصنيع المسدس المانى الصنع

و انا كنت فى الجيش و فاهم فى الكلام ده

و مع التقرير الطبى للقتلى اللى اصدروه

كان كالتالى

اطلاق الرصاص من مسدس 9 ملى من مكان قريب جدا

و مع الفديوهات اللى موجوده للعساكر و الظباط اللى بتجرى و راء المتظاهرين

و مع تقرير الطبى للاعب التنس الالترس

اصيب بطلق نارى دخل من الظهر و خرجت من البطن

و انا اقولها ان اى طلقة تطلق من مسافة قريبة تكون الطلقة نافذة

اى تدخل و تخرج

اذا لا توجد ايادى خفية يا اساتذه

الايادى الخفية هى طنطاوى الكاذب

و لانه يمتلك الاعلام المضلل الكاذب يكذب و يضلل فى البلاد كيفما يشاء

و اريد ان اقول لكم الكذاب يكذب و يكذب و حتى تأتى نهايته و يتم فضحه للعالم

و اريد ان اقول ايضا لا يتم تنفيذ اى عملية للجيش الا بتعليمات و اقصد تعليمات من القادة

و فى الجيش اذا اخطأ اى عسكرى فالعقاب فورى و اورنيك الزنب جاهز

و لا يقدر ان يتحرك العساكر خطوه واحده من غير ان يكون له خطه موحكمه

و اريد ان تشاهدوا هذة الفيديوهات التى تثبت قتل الثوار المتظاهرين السلميين

بالعمد و توجيه المسدسات و الزخيرة الحية تجاه الثوار

عن طريق العساكر و الظباط و بتوجيه من القادة

و هناك مفاجأه لكم يوجد صورة لرجل يحمل سلاح ألى موجه من النافذة و اليكم المفاجأه

افراد من الجيش المصري ينزعون ملابس فتاة محجبة

http://www.youtube.com/watch?v=T9MrkMNtA_Y

الفيديو الكامل لإنتهاكات الجيش في أحداث مجلس الوزراء

http://www.youtube.com/watch?v=KjHO3...eature=related

احداث القصر العينى

http://www.youtube.com/watch?v=qbRBp...eature=related

انظر ماذا يحمل هذا الشحص

انظرى ماذا يحمل هذا الشحص

هذة داخل هذة الفيديوهات

و لسه

و اشكريك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فضيحة المعارضة التركية .. تعرض صورة فتاة مصرية تم تعريتها على انها فتاة تركية
بالفيديو : قناة الفراعين تتحدث عن ثمن الملابس الداخلية للفتاة التي تم تعريتها من جنود الجيش