نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تابع نجوم مصرية على Facebook



شاهد كلام عادل امام عن توفيق عكاشة ورد توفيق عكاشة عليه بكلمة واحدة لاترد ولاتصد. جااااااامد ياعكاشة

 

في برنامجه علي قناة الفراعين استمع الاعلامي توفيق عكاشة الي كلام احد المتصلين به حيث قال المتصل وصف الفنان عادل امام لقناة الفراعين وتوفيق عكاشة,

كان من الواضح ان المتصل اراد ان (يسخن) توفيق عكاشة حيث قال له ان عادل امام الذي يصفونه بالزعيم تجرأ علي حضرتك شخصيا , ثم اخبره برأي عادل امام في توفيق عكاشة وقناة الفراعين,

فما كان من توفيق عكاشة الا ان يرد علي عادل امام بكلمة واحدة , شاهد ماذا قال توفيق عكاشة علي عادل امام بعد كلام عادل امام عنه وعن قناة الفراعين علي حد قول المتصل







تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تابع نجوم مصرية على Facebook




المقال "شاهد كلام عادل امام عن توفيق عكاشة ورد توفيق عكاشة عليه بكلمة واحدة لاترد ولاتصد. جااااااامد ياعكاشة" نشر بواسطة: بتاريخ:
مواطن مظلوم
رغم حقد الحاقدين والملايين التي صرفت لكي يخسر توفيق عكاشه الا ان اراده الله ارادت ان ينجح ويدخل المجلس ليكون الشوكه في حلق الظالمين المتشدقين عن الحق والشرف سواء داخل المجلس او خارجه فلماذا كل هذا الكره لهذا الرجل الانه يدافع عن اركان الدوله القوات المسلحه والجيش والقضاء لماذا لاترصدون البرامج الاخري وماذا تقول او تفعل ؟ ده لو كح هتطلعوا تاني يوم علي النت تقولوا انه كح للدرجه دي متربصنله لماذا؟؟؟
هع هع
هههههههههههههههههه هو مين ده اللى نجح!!!!؟
b4kr
بيقولك القذافى وقع من على الجمل وهوا صغير فعشان كدا كان مخه لاسع شوية وبيقولك توفيق عكاشة وقع من على الجموسة عشان كدا هوا مجنون
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههههههههههههه ربنا يشفيك يا معلم توفيق ويخليلك البط بتاعك
د.عصام
هههههههههههههههههههههههههههههه والله والله ما لوش حل لو حد لقاله حل يقولى عليه. مبطيقوش وكل لما اشوفه لازم اتفرج عليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه دا عدى الحدود يجماعه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اي حد يزعلك يا عكاشه قول عليه ماسوني ولا يهمك يا بطه هههههههههههههههههههه
الا انت نجحت ولا سقط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0639%u0635%u0627%u0645
الف مبروك يا عكاشة ع التفوق الكبير بجد انتا جامد بس ابعد عن الاخوان المسلمين يا توفيق
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت بجد راجل راجل راجل يادكتور توفيق وربنا ينصرك
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو فعلا نجح واخد كتف قانوني من المجلس العسكري اصل العسكري مش عاوز دوشه وهو كان هيعمل اكبر دوشه في مجلس الشعب احمدوا ربنا انه مدخلش واحسن علشان يتفرغ اكثر في كشف الخونه والمتامرين انا مشوفتش حرب ضاريه ابدا زي الي الراجل ده بيتحاربها اولا قبل 25 يناير تتقفله القناه 14 يوم وبضغطه علي المتامرين رجعت بعدها يخرج من مجلس الشعب وهو ناجح بلعبه قانونيه ملهاش لزمه بصراحه ويعد كده تترفع عليه قضيه ويتوقف عن العمل والظهور الاعلامي حتي كضيف لمده 10 ايام وبعدها يتم وقف التردد الخاص ببث قناته ده غير الحروب الاقتصاديه لتدمير القناه مثل الاعلانات والتليفونات والرسائل ياخوانا طب روحوا حاربوا الناس الي بتقيض بجد وعماله تولع في البلد واذا ماعملتوش كده تبقوا زيهم وربنا يستر علينا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الراجل دا لازم يستغطى كويس رجلو بتبقى بااينه من الغطا
nagafa
لى تعليق على ما يدور لماذا لا نرى الا الماضى ولا نرى الأن ما يدور حولنا وما تريد أن تفعله بنا أمريكا وأعداءنا الى يوم الدين اسرائيل عصر أل مبارك انتهى وحلفاءه لايستطيعون النهوض لماذا دائما الأعتراض على رأى الأخر والحجر على أرائه وفرض أرائك عليه أهذه الديمقراطية التى يتغنون بها ليل نهار ومن يعارضهم فهو فلول فأنا واحدة من عامة الشعب من الطبقة الكادحة ولا أرى ما يقوله عكاشة فيه خطأ الرجل قلبه على البلد من المخاطر التى تحفها من كل ناحية ومصلحة الوطن فوق كل شئ الأقباط المسيحيين المصريين يتظاهرون لتدخل ماما أمريكا عدوة الديمقراطية فى شئوننا وغيرهم يجلس معها ويتفاوض فى جلسات سرية لماذا ؟ سؤال يطرح نفسه أمريكا ضخت فلوس كتييييييييييييير داخل مصر وهى تعانى من انهيار اقتصادى لماذاااااااااااااااااا؟ كل هذه الحنية من أجل الوطن العربى تعطيه حريته ويرفع علم الديمقراطية المفقودة عندهم فى بلادهم وهم أكثر الناس عنصرية أم هى حرب صليبية على الوطن العربى المسلم من أجل حبيبة القلب والطفل المدلل عندها اسرائيل أيريدوا أن يجروا مصر الى حرب مع ايران الشيعة ليتخلصوا مننا جميعا كما فعلوها من قبل العراق و ايران أرجوالتفكير بروية قليلا حتى لا نندم على ذلك ونترك أولادنا يعانوا من بعدنا يجب أن نهدأ لنبنى مصر مش نهدمه لأننا كمصريين وطنيين نحب البلد نبنيها ونرى من يتربص بها ونطحنه فى ترابها
%u0646%u0647%u0649
المتل بيقول "خالف تعرف :كل اللعوزة عكاشة من الفرك دة كلة انة يطلع بحاجة بوزارة بمجلس شعب باى حاجة بس دة بعيد عن شنب امة يبقى يخلى الهام شاهين تنفعة الىىمتعلمتش من اختها في الدعارة غادة عبد الرازق الىىمتصوريين الناس ميعرفوش هم ناموا كام مرة ومع مين
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز اسال سؤال هو مين الي قفلو قناة الفراعين -------ولماذا--------وما موقفه منهم الان
جدة مصرية
شكررررررررررراااا كرم فوكس



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل اغلاق قناة الفراعين والقبض على توفيق عكاشة لن تصدق ما فعله توفيق عكاشة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
تردد قناة توفيق عكاشة الجديدة | برنامج توفيق عكاشة على تايم دراما
بالفيديو بلطجى توفيق عكاشة والقبض عليه امام قصر الأتحادية واعترافاته
مفاجأة بالصور شهادة تخرج توفيق عكاشة للمشككين في عبقرية الرجل شاهد من اين تخرج الدكتور توفيق عكاشة

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية