نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : عمرو اديب تحت اقدام هيفاء وهبي كان مستعدا لتقبيلهم...فلماذا يسخر من تقبيل يد ولي عهد المغرب

شنت الصحفية رويدا هجوما حاد علي الاعلامي المعروف عمرو اديب بعد ان قام بالتعليق علي فيديو لولي العهد المغربي والعديد من الوزراء والمسئولين واعاظم القوم في المغرب وهم يقوموا بالخضوع لة وتقبيل يدة وعلق اديب علي هذا الفيديو في برنامجة القاهرة اليوم الذي يزاع علي قناة اليوم قائلا " احنا العرب متخصصين في تربية الديكتاتور" واصفا بقولة الديكتاتور لولي العهد المغربي فما كان رد فعل الصحفية الا ان اكدت ان تقبيل يد ولي العهد افضل مليون من مرة من تقبيل قدم هيفاء وهبي ونشرت صورة لعمرو اديب وهو جالس تحت قدمي هيفاء وهبي حيث جاء رد رويدا علي عمرو اديب في مقال لها “إن كنت تحب فن هيفاء فلا شأن لأحد بك، ولكن إذا كنت من الذين يقبلون قدم فنانة ترتدي فستانا قصيرا على المسرح، فلا يمكنك انتقاد موظف مغربي يقبّل يد طفل في سّن التسع سنوات فليقبلها طالما هو راض، ولا يوجد قانون أو جهة أجبرته على ذلك "
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو تقبيل يد الامير المغربي الذي ازاعة عمرو اديب في البرنامج

المقال "بالصور : عمرو اديب تحت اقدام هيفاء وهبي كان مستعدا لتقبيلهم...فلماذا يسخر من تقبيل يد ولي عهد المغرب" نشر بواسطة: بتاريخ:
REBEL
كان بيبوس الواوا

قولهم يا عمورة انت كنت بتعمل اية لحسن يفهموك غلط
منار الزائرة :)
سحقا لك ايها الاقـــــــــــــــــــــــرع
زائر انوش
واللة تستاهل اللى بيتة من ازاز ما ىحدفش الناس بالطوب هؤلاء هم دعاة الحريه الذين لايريدونها اسلامية لانهم مش هيلاقوا حاجة يبوسوها
عاشقة مصر
زهير ابراهيم
سحقا لك ايها الاقـــــــــــــــــــــــرع
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
دي ان متادد 1000000% انها فوتوشوب
%u0632%u0627%u0626%u0631
منتهى الحقارة ياترى هيبقى عاوز يبوس رجليها يو القيامة برضة ولا يدخل معاها النار ساعتها مش هيبقى فاضى يبوس
زائراه ام البنات
هو ما كنش بيبوس دا كان بيشجع فى حفل خيرى
أميرة الورد
خليك في حالك يا عمرو اديب ومتربيش انت بس الديكتتاتور عامل فيها اعلامى نزيه يا طبال النظام السابق

وانت كنت ساعتها لما كنت بتمدح في مبارك بتربي ايه؟ فرخة ياعينى

لو حديقة الحيوانات ناقصها بنى ادمين يبقى ناقصها عمرو اديب
عبد الرحمن 2011

عادي يعني توفيق عوكشة علق وانتقد عائشة عبد الهادي عندما قبلت يد سوزان مبارك مع ان توفيق كان بيبوس ايد صفوت الشريف هههههههههههههههه
واهو عمرو اديب كمان على قرعتة الف بطحه ومش عايز يتلهي ويسكت

samy marzouk
طب مش اللي يركب صورة علي صورة يركبها صح علشان الناس ماتضحكش عليه ولا تسخر منه أو من المنتدي والسيد المشرف المسؤل عن المنتدي ايه الكلام الفارغ ده بطلوا !!!!!
الشاطر حسن
دي والله اعلم متفبركة ومتركبة وباين عليها جدا وأكاد أجزم أنها غير صحيحة بالمرة
أميرة الورد
اي حد متعجبوش حاجة بيقول فوتوشوب للاسف ^____________^
الخطير جدا
خليك في حالك يا عمرو اديب ومتربيش انت بس الديكتتاتور عامل فيها اعلامى نزيه يا طبال النظام السابق

وانت كنت ساعتها لما كنت بتمدح في مبارك بتربي ايه؟ فرخة ياعينى

لو حديقة الحيوانات ناقصها بنى ادمين يبقى ناقصها عمرو اديب
عمرو اديب اكتر واحد في الاعلاميين كان بيحارب الفساد وينتقد النظام

فيه الطبال دا ؟؟؟؟؟؟
ايتن
انا بكرة الراجل دا اسلوبة مستفز اوي

ودي صور علشان اللي بيقول مش حقيقي

ثاااااااااااااااااااانكس
sniperads
انا بكرة الراجل دا اسلوبة مستفز اوي

ودي صور علشان اللي بيقول مش حقيقي

ثاااااااااااااااااااانكس

قوليها للعضو الخطير جدا اظن انه لا يرى جيدا

اما هدا الاعلامي فلق ضهر على حقيقته لما كان بطل الفتنة مع الجزائر...
اما بي النسبة للتقبيل يد ابن الملك فهدا ليس اجباري اللي بيبوسو يد الملك
هم من الحكومة المسئولين اما الشعب فهو لا يري ابن الملك الا من بعيد
ولا اعرف لمدا الاعلاميين المصريين دائما اي مشكلة يتم ادخال فيها المغرب
الفتاة المسحولة المصرية قالت الاعلامية سرحان انها مغربية اللتي تم سحلها
عجيب جدا .... امرهم.. اعلام ضعيف جدا و متخلف جدا وتابع كليا للنضام .
sniperads
اي حد متعجبوش حاجة بيقول فوتوشوب للاسف ^____________^

ما تديشها عليه راه تيبان ليا انه صحفي ناقص مغربديلنا واعر عليه وراه غادين لقدام غاير من كلشئ.
تهلي في راسك مزيان .
mecanique
بغض النظر عن تصرفات عمر اديب المقززة الا انكم تلاحظون الصحافة المغربية الصفراء وكيف بدئت بحملة شعواء على من قام بانتقاد ولي امرهم هذه الصحافة التي طالما ومازلنا نعاني منها

فعوض ان يصلحوا اخطائهم بدؤوا يهاجمون في من انتقد ملكهم
القاهر9
حرامي وعلى الأقل دول بيبوسوا وياخدوا إنما إنته بتبوس وتاخد على قفاك
أميرة الورد
بغض النظر عن تصرفات عمر اديب المقززة الا انكم تلاحظون الصحافة المغربية الصفراء وكيف بدئت بحملة شعواء على من قام بانتقاد ولي امرهم هذه الصحافة التي طالما ومازلنا نعاني منها

فعوض ان يصلحوا اخطائهم بدؤوا يهاجمون في من انتقد ملكهم

يا مهدى النفوس هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هم بضحك وهم يبكى

اي حد يشوف اتنين بلدين بينتقدو حاجة في بعض يخش فيها طول وعرض ومعاهم معاهم عليهم عليهم
والكسبان في النهاية هو معاه

والنبي ارحمونا :d
أميرة الورد
ما تديشها عليه راه تيبان ليا انه صحفي ناقص مغربديلنا واعر عليه وراه غادين لقدام غاير من كلشئ.
تهلي في راسك مزيان .

شكرا اخويا راه عند الحق والله ولكن اش غادي نديرو الله يصلح من حال الجميع او صافي راه هادو هما العرب
ISLAMAZ
اللى بيبوسوا ايد ولى العهد (كبير أو صغير)..........غلط
و اللى بيعمله عمرو أديب (قبل وأثناء وبعد) الثورة.........برضه غلط

احنا كلنا عباد لله (العزيز) فقط وليس لنا أى (أله) أخر حتى نذل أنفسنا له..............
subzero000
ههههههههههههههه شكله مسخره وهو قاعد تحت رجيلها
sniperads
اللى بيبوسوا ايد ولى العهد (كبير أو صغير)..........غلط
و اللى بيعمله عمرو أديب (قبل وأثناء وبعد) الثورة.........برضه غلط

احنا كلنا عباد لله (العزيز) فقط وليس لنا أى (أله) أخر حتى نذل أنفسنا له..............

احترامي لكل مصري اصيل ... لا اوريد ان اجيبك لانني لو فعلت حتموت امام جهازك لهدا سوف اسكت...
subzero000
احترامي لكل مصري اصيل ... لا اوريد ان اجيبك لانني لو فعلت حتموت امام جهازك لهدا سوف اسكت...

مسحت ردك ليه ياناصح

يعنى انا بحاول احترمك فى الرسائل الخاصه وانت مافيش فايده انت معقد من مصر والمصريين روح أتعالج

وبعدين الأعلام اللى مش عاجبك لو مش قوى انت بتابعه ليه انت وغيرك من العرب

احنا لانعرف شئ عن أعلامكوا ومعنى ذلك انه ضعيف

ياريت تمسح بعض الرسائل من عندك عشان المساحه عندك ممتلئه عشان عايز أبعتلك

وليلتك زى الفل وهتشوف الوش التانى للمصريين فى الرسائل وأنسى الطيبه اللى كنت بكلمك بيها ياقذر

للأسف انا كنت بتعامل بطيابه وحسن نيه مع من لايستحق انه يكون مغربى أو عربى حتى

فى انتظار مسح بعض رسائلك
NoOoN 20
خلي الكابتن ابو ( أوريد ) و ( لهدا ) دة يعرف يكتب عربي الاول عشان نعرف نرد عليه كويس ...

يعني يا ربي فيكوا العبر وبتتكلموا عن مصر والمصريين .. اسيادكم .
ابويوسف الهندى
احنا فاضيين للثوره ولا لهذه المسخره
%u0632%u0627%u0626%u0631
الموضــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوع يحير كيف نتأكد إن كان هذا الموضوع حقيقى أومركب بالفوتوشوب حد خبير يوضح لنا قبل أن نتهم الناس .
شعبان صبره
عش الدببير
ايـه ده كله فيه ايه ؟؟؟؟

عاجل وخطير , و30 تعليق وفرح وهوجه ليه , وكل واحد داخل ينقط ؟؟؟؟

مقدم البرامج عمرو اديب اذاع فيديو , وهو لم يصوره ولم يكون فيه , واى خطاء فيه يتحمله من به !!!!

مقدم البرامج عمرو اديب عمل حوار فى حفلا ل"هيفاء وهبي" واذاعه كما يظهر فى احدى الصور السابقة !!!
طيب الفرح ليه؟؟؟
اما وجوده مع تلك المغنية , فاعتقد انه بالنسبة لعمله شياء عادى , فقد يظهر مع مغنية او ممثلة , وقد يجرى حوار مع مجرم او قاتل , او حتى رايس لدولة !!

اما التعليقات والهجوم , فهل هو تخليص تار ,عشان سبق واتكلم عن ناس معينه ودخل عش الدببير !!! اظن واضح جداااااا.....

وسلامى للتغير ومنظمتها !!!!!!
ISLAMAZ
مسحت ردك ليه ياناصح

يعنى انا بحاول احترمك فى الرسائل الخاصه وانت مافيش فايده انت معقد من مصر والمصريين روح أتعالج

وبعدين الأعلام اللى مش عاجبك لو مش قوى انت بتابعه ليه انت وغيرك من العرب

احنا لانعرف شئ عن أعلامكوا ومعنى ذلك انه ضعيف

ياريت تمسح بعض الرسائل من عندك عشان المساحه عندك ممتلئه عشان عايز أبعتلك

وليلتك زى الفل وهتشوف الوش التانى للمصريين فى الرسائل وأنسى الطيبه اللى كنت بكلمك بيها ياقذر

للأسف انا كنت بتعامل بطيابه وحسن نيه مع من لايستحق انه يكون مغربى أو عربى حتى

فى انتظار مسح بعض رسائلك

أخى العزيز Subzero
هون عليك يا صديقى
فالدنيا علمتنا أن (النار تأكل نفسها ان لم تجد ما تأكله)
وعلمتنا أيضا (ان خاطبك........فلا تجبه فخير من اجابته السكوت)
وليس هذا اطلاقا من باب الضعف أو اللين فما أسهل (الشتم واللعن و قلة الأدب) لأنها تتماشى مع نفوسنا الأمارة بالسوء, ولكن الأحسن و الأفضل و الأصعب فى ذات الوقت أن تكبح جماح نفسك (ولا ترد الاساءة بمثلها)
وصدقنى صمتك و سكوتك على الاساءة و (اهمالها كأنك لم تسمعها أو تقرأها) (يقتل) صاحبها كمدا وغيظا لدرجة لا تتخيلها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور هيفاء وهبى 2014 وهى تتسوق - احدث صور لهيفاء وهبى
صور هيفاء وهبى - احدث صور هيفاء وهبى 2014
حملة تشوية للاعلامي عمرو اديب باعادة نشر صورة تحت اقدام هيفاء وهبي وفيديوهات تقديمة للراقصات