نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تفاصيل هروب فريد الديب خارج البلاد " اين اتجه + رقم التذكرة + متى يعود + ادق التفاصيل "

تفاصيل هروب فريد الديب خارج البلاد بعد تلقية تهديدات بالقتل فقام بالهرب الى مكان غير معلوم حسبما ذكر بالامس الى ان اليوم نما الى علمنا سفر فريد الديب محامي الرئيس المخلوع حسني مبارك الى بيروت بعد تلقية تهديدات بالقتل عبر رسائل على جواله فقام ببيع بعض العقارات الخاصة به وتحويل اموال له من البنوك الى بنوك خارجية واغلق مكتبة و قام بحجز تذكرة سفر الى بيروت تحمل رقم ٠٧٦٥٥١٩٩٢٥٤٢٠ على خطوط طيران الشرق واستقل بالفعل طائرتة الى بيروت مساء الاحد في رحلة تحمل 304 على خطوط الشرق وقام بحجز تذكرة عودة الى القاهرة بتاريخ 31 ديسمبر 2012 اي في اخر يوم في هذا العام
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذا حسبما نقلت بعض المسئولين داخل المطار عن تفاصيل هرب الديب عقب انتهاء مرافعتة عن المخلوع مبارك

المقال "تفاصيل هروب فريد الديب خارج البلاد " اين اتجه + رقم التذكرة + متى يعود + ادق التفاصيل "" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
بعدما كان المحامي في الماضي يدافع عن الحق انقلب الي الدفاع عن الباطل سعيا وراء اما المال او الشهرة (كما في حالة الاخ ده) او سعيا لاثارة البلبله او الانشقاق او لتبرئة القاتل
د.عصام
اعتقد من خبر هروبه لو الخبر صحيح انها اتحلت او قربت تتحل .وممكن يكون سبب هروبه انه فقد الامل فى الدفاع عن مبارك او دخل فى حيطه سد والحاجتين ان شاء الله هيكون فيها الحل.والله يا جماعه الخبر ده ادانى تفاؤل. ومعتقدش انه ممكن يكون خايف من الشعب لانه كده من زمان وبيعرف يعيش فى جو القلق ده.
منار الزائرة :)
اعتقد من خبر هروبه لو الخبر صحيح انها اتحلت او قربت تتحل .وممكن يكون سبب هروبه انه فقد الامل فى الدفاع عن مبارك او دخل فى حيطه سد والحاجتين ان شاء الله هيكون فيها الحل.والله يا جماعه الخبر ده ادانى تفاؤل. ومعتقدش انه ممكن يكون خايف من الشعب لانه كده من زمان وبيعرف يعيش فى جو القلق ده.
تفاؤل ازاى يا دكتور ؟؟!! يمكن انا مش فاهمة الخبر
بس اللى وصلنى ان فيه مصيبة (لا قدر الله ) هتحصل وعلشان كده هرب او راح يصرف الاتعاب من بنك من البنوك اللى مخبيين فيها الفلوس

معلش ياريت حضرتك تفهمنى ايه وجه التفاؤل فى الخبر وربنا يخلف ظنى ويسمع منك طبعااا
د.عصام
تفاؤل ازاى يا دكتور ؟؟!! يمكن انا مش فاهمة الخبر
بس اللى وصلنى ان فيه مصيبة (لا قدر الله ) هتحصل وعلشان كده هرب او راح يصرف الاتعاب من بنك من البنوك اللى مخبيين فيها الفلوس

معلش ياريت حضرتك تفهمنى ايه وجه التفاؤل فى الخبر وربنا يخلف ظنى ويسمع منك طبعااا
معتقدش يا منار اللى رايح يصرف فلوس ميعدش سنه .كمان الفلوس من البنوك دى محدش بيصرفها دى بتتحول على سويسرا على طول اصلها كتير اوى يا منار. وفى الاخر جايز تكونى انتى الصح بردو بس انا حاسس بتفاؤل
منار الزائرة :)
معتقدش يا منار اللى رايح يصرف فلوس ميعدش سنه .كمان الفلوس من البنوك دى محدش بيصرفها دى بتتحول على سويسرا على طول اصلها كتير اوى يا منار. وفى الاخر جايز تكونى انتى الصح بردو بس انا حاسس بتفاؤل
ربنا يخلف ظنى ياااااااااااارب ويكون احساس حضرتك هو الصح يارب
عبد الرحمن 2011

مش يمكن البراءة في الطريق والديب خايف من رد فعل الشعب وعشان كده هرب
ربنا ينتقم منك يا ديب ومن كل اللي عايز يضيع دم المصريين الاحرار اللي حررو البلد بدمائهم من الفساد

د.عصام

مش يمكن البراءة في الطريق والديب خايف من رد فعل الشعب وعشان كده هرب
ربنا ينتقم منك يا ديب ومن كل اللي عايز يضيع دم المصريين الاحرار اللي حررو البلد بدمائهم من الفساد

وارد طبعا الاحتمال ده كمان بس بعيد شويه يا اخ عبد الرحمن
حمادة السندباد
هو اكيد عرف ان مبارك هيتحكم عليه هو واولاده فقال ياخودها من قصرها ويهرب قبل مايقتلوه
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل هناك علافة مباشرة بين هروبه وبيروت القريبة من اسرائيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
واللة لو هرب يبا ريح نفسو وريحنا
atwins father
حيقعد ازاى بعد ما قال فى المحكمة شعب مصر زى اهل قريش

لازم يهرب لان رد عليه محامى من الاخوان قاله حتتحاسب على الكلام الى قولته

لازم يهرب لان بعد الانتهاء من مرافعته الناس وققفت بقرب من مكان سكنة لان عليه حراسه خاصة وهتفوا

يومك قرب يا ديب

يبقى لازم يهرب بس من راى حيرجع خلال شهر ده خوف من يوم 25 لان ميش حيكون فى حد وقتها حينفعه

عموما المحامى جاله هبل وجنان رسمى من كثرة الضغوط عليه من اهالى المخلوعين
زائرانوش
حتى لو هرب من مصر هيهرب من ربنا فين وبعدين هوه مستفز فى كل حاجة حاجة حتى فى الصوررة المرافقة للخبر انا لاول وهلة اعتقدت انه مطلع لسانة وبعدين عرفت انه حاطط فى فمه سيجار يعنى مستفز فى كل حالاته عاشقة مصر
زائرعادل
رربي اجعل هذا البلد امنا مطمئنا ولك يوم ياديب انتي وجميع الظلمه
دكتور مصطفى
الحقيقة ان الديب قال باطل يراد بة الصدق ! اذاى : الباطل :هو ان مبارك لسة الرئيس و الصدق : هو اننا واقعيا كأننا لسة فى عهد مبارك معلش انا مش عايز حد يقول اننا متشائمين لكن الواقع بيقول كدة لما يبقى من اهم مطالب الثورة اقامة دولة العدل و المساواة و القضاء على الواسطة و المحسوبية ونلاقة مسلسل محاكمة بالشكل دة علنى وعينى عينك ؟لا يبقى لازم فية كلام تانى ثم احنا عمالين نمجد اوى فى احمد رفعت اولا ضحك على الناس وخلى الجلسات سرية ثانيا: تمييز واضح فى معاملة المدعين بالحق المدنى و المتهمين ثالثا يدى للمدعين بالحق المدنى ( شوفوا بقى كام الف شهيد) يديهم يومين او ثلاثة للمرافعات ويدى المتهمين 25 جلسة!!!!!!!!!!!!!!! واذا كان القاضى بيحكم بالعدل وبينظر للمتهم على انة متهم بغض النظر عن منصبة او مكانتة و السؤال هل احمد رفعت عمل كدة؟يعنى هل لو كان حسنى اى شخص اخر كان هيبقى التعامل معاه كدة وحبيب العادلى يلبس النظارة الشمس هو ومبارك وجمال بية وعلاء منتهى الروقان؟اييييييييييييييييييييييييييييه دةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اية الاستفزاز دةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
%u0632%u0627%u0626%u0631
اعتقد ان دي اشاعات بس مين الي اطلقها و علشان ايه
القاهر9
"فقام ببيع بعض العقارات الخاصة به وتحويل اموال له من البنوك الى بنوك خارجية واغلق مكتبة و قام بحجز تذكرة سفر الى بيروت"
كل ده عمله في يوم لاحول ولا قوة إلا بالله الديب موجود وحتشوفوا
%u0632%u0627%u0626%u0631
كيف تقائل والى الان ناس بتبيع ممتلكتها وبتهرب الفلوس خارج مصر بدل ما نعمل محاولات لادخال الفلوس المنهوبة والمهربة من 25 يناير 2011 بعد عام فلوس تخرج وتهرب من مصر ونتفائل ؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل هروب هشام طلعت و السكرى وشهود عيان على سيناريو هروبه خروجهم خارج البلاد