نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور الناشط مايكل نبيل يتطاول علي الذات الالهية بكلام لايرضي مسلم او مسيحي

تطاول الناشط مايكل نبيل الذي كان محبوسا منذ فترة علي خلفية اعتراضه علي السياسات الحالية للمجلس العسكري واحداث ماسبيرو الاليمة التي راح ضحيتها عدد كبير من الاخوة الاقباط وكذلك المسلمين, تطاول علي الاسلام واحكامه عن طريق حسابه علي تويتر بكلام لايرضي اي مسلم او مسيحي او انسان حر,

فقد استغل الناشط مايكل نبيل الحرية والديموقراطية بطريقة لا تليق بانسان مصري ايا كانت ديانته وتطاول علي احكام الاسلام عندما قال ان من يحرم الخمر يجب ان يتم اعدامهم لان الكحوليات نعمة من اكبر النعم, ثم قال : الحمد لرع الذي رزقنا بالكحوليات !!!!

هل يعبد الله ام يعبد رع؟ هذا كلام لا يرضي مسيحي او مسلم

كما انه ليس من حق المسلم ان يتهكم علي عقيدة المسيحي او العكس

شاهد المأخوذة من حساب الناشط مايكل نبيل والتي تداولتها مواقع التواصل الاجتماعي والمواقع الاخبارية علي الانترنت بصورة كبيرة هذه الايام:

المقال "بالصور الناشط مايكل نبيل يتطاول علي الذات الالهية بكلام لايرضي مسلم او مسيحي" نشر بواسطة: بتاريخ:
حمادة السندباد
ابقى خلى رع بتعك ده ينفعك اللى حللك الخمر والكحوليات فى يوم الحساب
%u0632%u0627%u0626%u0631
ما هو ده واحد من النشطاء السياسين ( الشرفاء ) اللي بينادوا بالحرية والديمقراطية واللي الشعب بينادي بعدم محاكمتهم اتغر بنفسه لدرجة تطاوله علي الله حاشا لله منتظريين منه ومن امثاله ايه ؟؟؟
ابويوسف الهندى
عار على المسيحيين وعار على المصريين انه يكون مسيحى اومصرى ذلك الانسان
Mano Crazy
بص أنا معرفش مايكل نبيل
بس الكلام مش عقلانى و دا الهدف من تشوية صورة كل ناشط سياسى
يعنى زى ماقالوا بنت البرادعى ملحده و وائل غنيم ماسونى و ناقص أطلع أنا كمان من النرويج مثلا

بص دى

أية رأيك ؟
كنت المفروض أرفع الخط شوية صح ؟
معلش أصل كنت مستعجله لأنه مجرد رد بس
ايتن
هو لية كل ما يبئا حد حلو ف مصر لازم يتشوة هو حرام يبئا ف ناس كووويسة ف مصر

ربنا يرحمنا

ثانكس
محمدابوعقيل
امثال هزا الميكل لا تستحق ان تكون خبرا يتدول فى وسائل الاعلام لانة ليس لة اى اهمية بمكان
منار الزائرة :)

شكرا مانو على ردك
انا فعلا كنت هقولك ان ده مش الخط فى تويتر بس قبل ما اقرا باقى تعليقك

ياذكى انت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الناشط القبطى مايكل نبيل :المصريون سوف يقدسون قريبا علياء المهدى
بالفيديو : "أحمد شلاش" أحد مؤيدي "نظام بشار" يتطاول على الذات الإلهية بكلام مسيء