نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو تقرير خطير عن الطرف الثالث وخطة رقصة الموت التي اغتالت المصريين في مجلس الشعب

فيديو مثير للواء حسام سويلم المؤيد للمجلس العسكري ينشر فيه خبرا مأخوذ من جريدة روز اليوسف يوجه اتهامات خطيرة جدا للطرف الثالث انها قامت بقتل عدد من الثوار في الاحداث الاخيرة في مجلس الشعب ومحمد محمود, وقد نشرت الصحيفة تقريرا امريكيا اكد ان فريق مدرب قام بقتل مجموعة من الثوار ,
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقال اللواء حسام سويلم ان الخبر منشور في روز اليوسف بتاريخ 23 ديسمبر 2011 وقرأ الخبر الذي يقول ان مصدر بالبيت الابيض كشف عن وجود 4 مجموعات تتكون كل منها من 6 ضباط ينتمون لدول اجنبية قاموا باغتيال 26 شابا مصريا في احداث محمد محمود ومجلس الشعب

الخبر المثير جدا يوجه اتهامات قوية ومباشرة الي طرف ثالث يقود عملية الاغتيالات وسط المظاهرات حتي يشتعل الوضع وبغرض اثارة الفتنة بين طوائف الشعب

شاهد الفيديو واترك تعليقا

المقال "بالفيديو تقرير خطير عن الطرف الثالث وخطة رقصة الموت التي اغتالت المصريين في مجلس الشعب" نشر بواسطة: بتاريخ:
REBEL
ما تيجوا نسمى الطرف التالت دا مليجى او اى حاجة على ذوقكم ما دام هو مجهول كدا

نقول مليجى قتل

مليجى هرب

مليجى خد براءة

مليجى مش موجود اساسا دا كان اسمة طنطاوى وغيرة
NOURA 18
انا ما بكرهش في حياتي قد الي مش مصري ويجي يولع بينا !
مذيع مستفز وبيثبتلي ان ذكائه محدود لما بيقول ازاي يعجز الجيش بمخباراته وبأجهزته المتعددة وقواته المدربة تدريباتاً عالية ان يقبض على هؤلاء الناس .. ماهو مش معقول مخابرتنا هتفصح عن اسرارها عشان الشعب يصدق انو ما قتلش !
Dera
الطرف الثالث هو الطرف الاول ولما هو فى طرف ثالث ليه مش بيتقبض عليه ليه ولاهو طرف شماعه علشان هما طرف واحد والله الواحد اطرافه وجعته من كتر الكتابه فى الموضوع ده
سهم--
انا ما بكرهش في حياتي قد الي مش مصري ويجي يولع بينا !
مذيع مستفز وبيثبتلي ان ذكائه محدود لما بيقول ازاي يعجز الجيش بمخباراته وبأجهزته المتعددة وقواته المدربة تدريباتاً عالية ان يقبض على هؤلاء الناس .. ماهو مش معقول مخابرتنا هتفصح عن اسرارها عشان الشعب يصدق انو ما قتلش !
كلامك صحيح، لكن في ناس قافلة عقولها ومش عاوزة تفهم، الجاسوس مبيكشفوش حقيقته كاملة إلا بعد ما يستوي مراقبة في إيد المخابرات، عشان تبقى الأدلة قاطعة.

مشكورة على رأيك.
عبد الرحمن 2011
كلامك صحيح، لكن في ناس قافلة عقولها ومش عاوزة تفهم، الجاسوس مبيكشفوش حقيقته كاملة إلا بعد ما يستوي مراقبة في إيد المخابرات، عشان تبقى الأدلة قاطعة.

مشكورة على رأيك.

مش مشكله يا اخي سهم انه يكشف عنه بس على الاقل يكون قبض عليه وخلص ابناء الشعب من الاغتيالات المتواصله انما بما ان لا يزال هناك مندسين وبلطجية وقتله في كل مكان يبقى فعلا فيه عجز او تزييف . ولا انت رايك ايه
وبعدين هو المجلس العسكري مش وعدنا من حوالي شهرين انه بعد اسبوع سنشاهد الطرف الثالث في القفص طب ما شوفناش حاجه الي الان ليه هو الاسبوع دا كام يوم بالظبط
والله الواحد تعب . المجلس العسكري مش عامل اي حاجه والبعض من الشعب كمان بيساعد بتهيئة المناخ المناسب للطرف الثالث عن غير عمد
سهم--

مش مشكله يا اخي سهم انه يكشف عنه بس على الاقل يكون قبض عليه وخلص ابناء الشعب من الاغتيالات المتواصله انما بما ان لا يزال هناك مندسين وبلطجية وقتله في كل مكان يبقى فعلا فيه عجز او تزييف . ولا انت رايك ايه
وبعدين هو المجلس العسكري مش وعدنا من حوالي شهرين انه بعد اسبوع سنشاهد الطرف الثالث في القفص طب ما شوفناش حاجه الي الان ليه هو الاسبوع دا كام يوم بالظبط
والله الواحد تعب . المجلس العسكري مش عامل اي حاجه والبعض من الشعب كمان بيساعد بتهيئة المناخ المناسب للطرف الثالث عن غير عمد
بس حكاية الوقيعة بين المصريين بقت واضحة جدا يا أخ عبد الرحمن.

أنا شايف حاجة من تلاتة، إما المجلس العسكري يكون خيبان مش قادر يسيطر على الخونة دول ويمسك عليهم أدلة قاطعة تبقى حجة له وهو بيخاطب الناس، أويكون مستني يجمع أدلة كافية لأن الأدلة لو مش كافية هيهيج علينا ناس من بره وجوه، أويكون متواطئ، وده هيبان بعدين ان شاء الله، وأظن بردو ان دي هي كل آراء الناس وانا مقولتش جديد، بس لازم ندي فرصة للإصلاح السياسي اللي بيتم دلوقت، ونستنى كشف المستخبي.
عبد الرحمن 2011
بس حكاية الوقيعة بين المصريين بقت واضحة جدا يا أخ عبد الرحمن.

أنا شايف حاجة من تلاتة، إما المجلس العسكري يكون خيبان مش قادر يسيطر على الخونة دول ويمسك عليهم أدلة قاطعة تبقى حجة له وهو بيخاطب الناس، أويكون مستني يجمع أدلة كافية لأن الأدلة لو مش كافية هيهيج علينا ناس من بره وجوه، أويكون متواطئ، وده هيبان بعدين ان شاء الله.

انا بصراحه معاك في رايك الاول انه خيبان ومش قادر يسيطر واحتمال خايف منهم كمان
انما حكاية مستني صعبه شويه مستني ايه واحنا سنه وشويه في سواد

NOURA 18
خيبان هههههههههههههههه يالهوي :d !!!!

دي العالم كلو بيحلف بالجيش المصري وبشجاعته وبقدراته ... نيجي احنا .. شعبه .. نقول خيبان !!

ده احنا فلة ....
سهم--

انا بصراحه معاك في رايك الاول انه خيبان ومش قادر يسيطر واحتمال خايف منهم كمان
انما حكاية مستني صعبه شويه مستني ايه واحنا سنه وشويه في سواد

بس ده لو جاسوس واحد ممكن ياخدو سنتين تلاتة يراقبوه يا عبد الرحمن، اللي حاصل دلوقت مش خيانة أفراد بس، دي جمعيات بحالها، يعني المسألة معقدة شويه.
عبد الرحمن 2011
بس ده لو جاسوس واحد ممكن ياخدو سنتين تلاتة يراقبوه يا عبد الرحمن، اللي حاصل دلوقت مش خيانة أفراد بس، دي جمعيات بحالها، يعني المسألة معقدة شويه.

كلامك مظبوط جمعيات وجماعات منظمه وكل حاجه بس برضو احنا لدينا اجهزتنا من امن وطني ومخابرات
ربنا يستر يا اخي سهم ويحفظ بلادنا من كل خاين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
البيت الابيض ينشر تفاصيل خطة رقصة الموت : لاغتيال النشطاء المصريين و تهييج الشعب علي الجيش
بالفيديو : كارلوس لاتوف يرسم كاريكاتير عن الطرف الثالث
بالفيديو جرائم الطرف الثالث تنكشف . خطف سيارة المطافي التي كانت تطفئ المجمع العلمي لمنعه اطفائه
بالفيديو - تقرير قناة الجزيرة عن مهازل انتخابات مجلس الشعب 2010
بالفيديو : شائعة وفاة سرور تربك مجلس الشعب تقرير القاهره اليوم عمرو اديب و مصطفى شردى