نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

علاء عبد الفتاح يدعو الى اعطاء الشواذ حقوقهم و حريتهم

خلال الندوة الثقافية التي أقيمت عصر اليوم الاثنين بمعرض القاهرة الدولي للكتاب أعلن الناشط السياسي علاء عبد الفتاح في ما اعتبره رأيا شخصيا لا علاقة له بالثورة المصرية أنه يدعم الحريات الفردية و خص بالذكر حرية الشواذ باعتبارها تدخل في اطار المطالبة بحرية الشباب في عدد من الحقوق مؤكدا أن الأمر عادي مادام لا يضر بالاشخاص الاخرين مشيرا الى أنه سيدعم جميع المطالب المتعلقة بالحقوق و الحريات الشخصية بما لا يشكل صداما مع الثوايث ..
يذكر أن علاء عبد الفتاح من بين الناشطين السياسيين الذين يدعون الى رحيل المجلس العسكري عن السلطة من خلال تسليمها لمجلس الشعب على اعتبار أنه يمثل الشعب و هو من بين النتخوفين من طريقة سيطرة العسكري على جميع الاختصاصات ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "علاء عبد الفتاح يدعو الى اعطاء الشواذ حقوقهم و حريتهم" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو ده رايك الشخصى انت مثلهم او روح تونس الحكومة عندهم اعلنو زواج المثليين

و احب اقولك .......... اتفضل من غير مطرود و اياك تجنن و تعود .........
عبد الرحمن 2011

حرية ايه .الله يولع فيك كفاية قلة ادب
والله يا سيدي انا لا اعرفك بس من يوم شوفتك بشعرك زي الكلب الرومي وانا مش مرتاح لك وبقول عليك من عبدة الشيطان
الله يبعد عنا شر امثالك
اه نسيت هو انت رومي ولا خرمنت على راي اللمبي

سهم--
نحمد ربنا ان العلمانيين عددهم قليل في المجلس التشريعي الجديد.

والولد التافه ده ما زال محل شك ومتهم بتورطه في حادثة ماسبيرو.
NOURA 18
والله يا سيدي انا لا اعرفك بس من يوم شوفتك بشعرك زي الكلب الرومي وانا مش مرتاح لك وبقول عليك من عبدة الشيطان
الله يبعد عنا شر امثالك

ههههههههههههههههههه انت ما سبتلناش حاجه نقولها على فكرة :d

..
دي الثورة دي طلعتلنا شويه نااااااااس ... ربنا يستر على الي هنشوفه تاني !
جدة مصرية
نحمد ربنا ان العلمانيين عددهم قليل في المجلس التشريعي الجديد.

والولد التافه ده ما زال محل شك ومتهم بتورطه في حادثة ماسبيرو.
فعلا يا سهم وانا كمان با اشك فيه ولأنه غير مريح بالمرة ومش سهل
زيزو باشا

الله يبعد عنا شر امثالك

عيب كده يا اخويا عبد الرحمن ... ما يصحش نشبه الباشا ( علاء افندى ) بالكلب ؟؟؟؟؟؟ لان هذا التشبيه خسارة فيه .. لانه من المعروف ان الكلب ( ايا كانت فصيلته ) وفى لصاحبه لكن هذا ( الشىء ) و لا يسعنى الا و صفه بهذا ( الشىء ) لانه لا يستحق سوى هذا .. و الكل ناقض السيد المشير فى العفو عنه لانه لا يستحق .. الله يرحم ايام ما كان بيعيط فى سيارة الترحيلات زى ال ؟؟؟؟؟؟ و بيلطم على خدوده الغبية اللى زيه و سايب شعر المقشة اللى على رأسه بطريقة مستفزة ؟؟؟ يا فرحتى بالشباب الخايب العايب النايب ؟؟؟؟؟ لك الله يا مصرنا الغالية .. فعلا نبته ( ؟؟؟؟؟؟ ) من الاصل ال ( ؟؟؟؟؟؟ ) .......
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
طايشه بس عايشه
مين الحيوان ده بس العيب مش عليه بجد العيب على المقرفين اللى خلوا واحد زى الحيوان ده يتكلم

بجد خساره فيه الدعوه بالهدايه ربنا يخده ويطهر البلد من أمثاله.
عبد الرحمن 2011
الله يرحم ايام ما كان بيعيط فى سيارة الترحيلات زى ال ؟؟؟؟؟؟ و بيلطم على خدوده الغبية اللى زيه و سايب شعر المقشة اللى على رأسه بطريقة مستفزة ؟؟؟ يا فرحتى بالشباب الخايب العايب النايب ؟؟؟؟؟ لك الله يا مصرنا الغالية .. فعلا نبته ( ؟؟؟؟؟؟ ) من الاصل ال ( ؟؟؟؟؟؟ ) .......
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****

ايه دا : هو كان بيعيط ويلطم على خدوده هههههههههههههههه
اومال بعد الافراج كان نافخ صدرة ونافش ريشة وبيقول يسقط حكم العسكر وكان فاكر نفسه الفاتح صلاح الدين .

%u0632%u0627%u0626%u0631
هوه فيه ايه يا جماعة هوه مرة بنت تتعرى من النشطاء دول والتانى بيدعو للشذوذ والتالت طلع ماسونى هما نشطاء فى ايه بالظبط الله يخرب بيوتهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره انا مش مع علاء بس مفيش دليل وكل دى اشاعات خصوصا ان معظظم الثوار بيتعرضو لحملة تشوي والله اعلم بس لو فعلا قال كده يبقى يتحرف بجاز
abuabdellah
اللهم إني لا أسألك رد القضاء ولكن أسألك اللطف فيه
%u062E%u0627%u0644%u062F
يا جماعة باين علي ملامحه من فضلكم حد يريحه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا نفسي افهم هما دول نشطاء منين؟ هوا اي حد يقل ادبة او يعمل مدونة يبقي ناشط والناس تعملة بطل؟!! دة متهم في حادثة مهمة جدا وتثبت انة عميييل ..... وراية دلوقتي عمال ينشر الفساد ويجاهر بية هي دي الحرب الجديدة اللي بيحاربونا بيها وهما دول اللي مخليين الشباب عملاهم ابطال وبيقتدوا بيهم .... بصوا للثورة طلعلنا مين !! علاء عبد الفتاح - علياء المهدي - اسراء عبد الفتاح - عمرو حمزاوي - مايكل نبيل ........ لازم نفهم ونعرف ننقي النضيف فيهم من الـعميل
بديعه أحمد على
مسلسل حمله التشويه مستمر
علاء وحش و نواره وحشه و وائل وحش و سته ابريل وحشين و اللى اتعرت وحشه و كلهم ماسونيين و كفره و بيشجعوا الشواذ و الدعاره و بيحششوا و بيبلطجوا و كل اللى قلبك يحبه من فساد

المجلس حلو و حكمه كانت ايام جميله سنه عدت علينا هوا من غير ما نحس بيها الهوا بقى نضيف الشعب اخد حقوقه الاقتصاد فى العالى الامن مستتب و ما حدش مات و لا اتعمى و لا بقى اعور و لا اتجرح و لا شفنا فتنه طائفيه و لا حرق و خراب و السواح ماليه البلد و الكرامه فى السما و اطفال الشوارع اتكسوا و اختفوا و البلطجيه بخ و الطواىء نزل و طلع

امال ازاى نستفرد بالثوره؟ مش لازم ست شهور كمان و المره دى نغير المسئول عن الشئون المعنويه فى المجلس و نجيب واحد يشد حيله معانا شويه و ينزل بحمله مكثفه لتشويه الكلاب اللى عايزين الناس تعيش بكرامه و حريه و عداله اجتماعيه دول مش عارفين ان الشعب ده لازم يفضل تحت البياده نضربه و نزله و يبوس الايادى؟ و اللى ما نقدرش عليه بالقانون نشوهه و نكره الناس فيه

مهما عملوا اللى فى راسه ذره عقل و انا لا يمكن اشك فى عقليه المصرى مهما حصل
برضه مصر حتنتصر و ثورتها و شعبها العظيم الذكى حيشوف الحقيقه
كنا ابتديت اشك بصراحه لغايه ما شفتهم نزلوا فى 25 تانى باعداد اكتر من ايام الثوره (هو ده شعب مصر) ما بينضربش على قفاه ما بيصدقش الا اللى تشوفه عينه و اللى يدخل عقله من كلام موزون لكن شغل فرش الملايات ده مش فى صالح مصر

و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
زيزو باشا
هوه فيه ايه بالضبط ؟؟؟؟؟ اختنا بديعة .. معارضة كيلومترية على طول ؟؟؟ مش عارف ايه الزيادة فى التعليق ؟؟؟ علاء ممتاز و نوارة ممتازة ؟؟؟؟ حسبنا الله و نعم الوكيل ؟؟؟؟ و الحدق يفهم بقى ؟؟؟؟؟؟ و ياريت الاخت بديعة تشوف صورة البيه اللى بتدافع عنه مع فنانة بالبيكينى .. و ياعينى لابس البابيون على اللحم .. ( اظاهر موضوع الشواذ كان شغال ساعتها ... هههههههههههههه)... و ما ندافعش عن الباطل بأه .. هو البيه ده من ( 6 ابليس ) و الا لا ... يا خيبتنا يا مصريين ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
saber salama
اذا لم تستحى فافعل ماشئت. انا عايز اعرف مين اللى بيمنحهم لقب
ناشط سيامى.
ertuio
الخبر كاذب و تم نفيه .................................................
REBEL
ههههههههههههههههههههههه

حزب الكنبة بقا اعضاءة كتير اوى

ربنا يزيد ويبارك
سهم--
مسلسل حمله التشويه مستمر
علاء وحش و نواره وحشه و وائل وحش و سته ابريل وحشين و اللى اتعرت وحشه و كلهم ماسونيين و كفره و بيشجعوا الشواذ و الدعاره و بيحششوا و بيبلطجوا و كل اللى قلبك يحبه من فساد
طيب إيه رأيك ان وائل غنيم ماسوني؟ واحد من 6 أبريل اتكلم معايا شوية وفرجني على كرنيه عضويته في 6 أبريل، زميلي هو اللي عرفني بيه، كلمني في السياسة شوية وخلال الكلام جت سيرة وائل غنيم وقال لي انه ماسوني، وان مش مشكلة يكون ماسوني المهم نستفيد منه، طبعا حضرتك عارفة خطورة الماسونية العالمية.

مستني ردك مباشر في ماسونية وائل غنيم من غير كلام في مواضيع تانية.
د.عصام
ياريت دوله تكفل حريه المواطنين ومواطنين تحترم ثوابت الاديان . نريدها كذالك احنا شعوب تحترم الاديان وتحترم الفطره السليمه ومعتقدش اى حد فى مصر ممكن يوافق على الكلام ده اذا كان قاله كتقليد اعمى للغرب
بديعه أحمد على
الخبر كاذب و تم نفيه .................................................
شكرا اخى الفاضل
انا كنت متأكده انه خبر مش صح بس العيار اللى ما يصبش يدوش
دوشه و خلاص و ده اللى مطلوب فى كورس الست شهور اللى جايه
تشويه و تشهير باى ثائر و اى رمز
بديعه أحمد على
طيب إيه رأيك ان وائل غنيم ماسوني؟ واحد من 6 أبريل اتكلم معايا شوية وفرجني على كرنيه عضويته في 6 أبريل، زميلي هو اللي عرفني بيه، كلمني في السياسة شوية وخلال الكلام جت سيرة وائل غنيم وقال لي انه ماسوني، وان مش مشكلة يكون ماسوني المهم نستفيد منه، طبعا حضرتك عارفة خطورة الماسونية العالمية.

مستني ردك مباشر في ماسونية وائل غنيم من غير كلام في مواضيع تانية.
وائل غنيم مش ماسونى لسبب وجيه جدا
ان امه محجبه و شبه امهاتنا كلنا
و ما فيش ماسونيه محجبه او ست مسلمه محجبه تربى ولد و يطلع ماسونى
و ربنا عرفوه بالعقل بس علشان يشهروا على اى رمز لازم يقولوا كده

بديعه أحمد على
هوه فيه ايه بالضبط ؟؟؟؟؟ اختنا بديعة .. معارضة كيلومترية على طول ؟؟؟ مش عارف ايه الزيادة فى التعليق ؟؟؟ علاء ممتاز و نوارة ممتازة ؟؟؟؟ حسبنا الله و نعم الوكيل ؟؟؟؟ و الحدق يفهم بقى ؟؟؟؟؟؟ و ياريت الاخت بديعة تشوف صورة البيه اللى بتدافع عنه مع فنانة بالبيكينى .. و ياعينى لابس البابيون على اللحم .. ( اظاهر موضوع الشواذ كان شغال ساعتها ... هههههههههههههه)... و ما ندافعش عن الباطل بأه .. هو البيه ده من ( 6 ابليس ) و الا لا ... يا خيبتنا يا مصريين ؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام ****
تم نفى الخبر يا زيزو يا اخى الغالى
الحمد لله و الحدق يفهم
بص على شريط الاخبار طبعا انت عارف ان فى ست شهور جايه لازم نعمل اللازم مع الثوار و بسرعه

الاخبار كلها او اغلبها تشويه فى رموز الثوره و خبر عن الاخوان الحلوين بياكلوا فول فى حديقه المجلس (طبعا فول مش من التابعى بتاع عصام شرف) دول سبحان الله متواضعين قوى و خبر تانى عن بطوله ضابط مع عضو مجهول من مجلس الشعب (لم كده على بعضها و انت تلاقى ان تغير مسئول الشئون المعنويه بواحد لسه بشوكه بيعمل شغل) داخل حامى من اولها

كل اللى احنا عايزينه حقائق مش تأليه فى ناس قتلت الشهداء و ناس بتحتفل على دم الشهيد .. مقابل تشويه فى ناس تانيه بتطالب بحق الشهيد و المصاب و حق الشعب كله

الشعب مش حينضرب على قفاه خلاص و الشباب فاهم و واعى و الحمد لله و نفسه اطول مننا كلنا (الجيل السابق الاضعف) الشباب دول اقوى من جيلى كله و على رأى شاب قال للمجلس على الفيسبوك : المجلس لازم يعرف اننا شباب اتربينا على مشاهده كابتن ماجد يعنى ممكن نستنى حلقتين ثلاثه عقبال ما يجيب جول ههههههههههههههه

Ashraf_xplod
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
واحدة تقلع و تقول حرية و التانى يقولك شذوذ و يقول حرية
الشعب المصرى ميعرفش يعنى ايه حرية اصلاً :d
سهم--
وائل غنيم مش ماسونى لسبب وجيه جدا
ان امه محجبه و شبه امهاتنا كلنا
و ما فيش ماسونيه محجبه او ست مسلمه محجبه تربى ولد و يطلع ماسونى
و ربنا عرفوه بالعقل بس علشان يشهروا على اى رمز لازم يقولوا كده

لأ ماسوني، ماسوني يعني ماسوني.

ممكن الأم تكون امرأة مسلمة صالحة وابنها سافل.

وإذا كنت بتستشهدي بلبس أمه فالأعضاء استشهدو قبل كده بلبسه على ماسونيته، انت على نياتك مش عارفة حاجة.
بديعه أحمد على
هو سافل و مامته صالحه؟ ما تبوسهوش من راسه و تدعيله و تحضنه قدام العالم كله و يبوس راسها و ايدها
اللى بيستدل بلبس علشان تى شيرت بيتباع فى وكاله البلح و الناس كلها بتلبسه و الا باندانا مالهاش دعوه بالماسونيه يبقى ما بيفهمش حاجه
وائل غنيم ربنا يباركله لا اول لا اخر المظلومين فى مصر و بكره الايام بيننا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
علاء الاسوانى يدعو احمد شفيق الى مناظرة تلفزيونية بينهما
ب : كاريكاتير يسخر من علاء عبد الفتاح ومطالبه بحرية الشواذ جنسيا
علاء عبد الفتاح - صور الناشط علاء عبد الفتاح - المتورط فى أحداث ماسبيرو