نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ب اعضاء الحريو والعدالة بياكلو فول وطعمية فى حديقة مجلس الشعب

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صورة التقطتها احدى الكاميرات لد.حلمي الجزار وسيد القاضي ... اتنين نواب شعب عن حزب الحرية والعدالة ... بيضربوا شبسي وجبنه رومي وزتون ومخلل وجبته بيضا وفلافل وتقريبا عصير جهينه او فرجلو ..على عكس ما كان يحدث فى الماضى وهذا يعتبر ان نواب الشعب هذه المرة من الشعب المصرى وليس من الطبقات العالية .وكان ذلك فى حديقه مجلس الشعب بجوار البهو الفرعوني
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يجى واحد يقولك تعالى الاخوان -امسك...لكل المتربصين بالاخوان المسلمين والناقمين عليهم ..شوفوا تعالي وكبر وغرور نواب الاخوان بعد ما دخلوا مجلس الشعب ...د.حلمي الجزار وسيد القاضي ... اتنين نواب شعب ... بيضربوا شيبسي وجبنه رومي وزتون ومخلل وجبته بيضا وفلافل وتقريبا عصير جهينه .. ... فى حديقه مجلس الشعب بجوار البهو الفرعوني

المقال "ب اعضاء الحريو والعدالة بياكلو فول وطعمية فى حديقة مجلس الشعب" نشر بواسطة: بتاريخ:
بديعه أحمد على
ههههههههههههه

قديمه عملها عصام شرف قبل منهم و اكل فول من التابعى
ملعوبه .... بس لو ما كانش (احدى الكاميرات) صورتهم علشان ينشرووووووووووهاااااااااااا

فى الوقت اللى هم حلوين كده و بياكلوا فول (ملايكه) .. شوفوا الاخبار اللى بتتقال عن الثوار
طبعا الثوار خونه و مأجورين و بياكلوا كنتاكى و عندهم اجندات و بيطالبوا بحقوق الشواذ و كفره
نفس اللى ممكن يتقال فى اى ثوره مستمره (سوريا و اليمن و اتقال فى ليبيا قبل كده)

الحمله وضحت و الا لسه؟

و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
الشاطر حسن
على فكرة الموضوع لا اظن أنه متفبرك او العملية مقصودة عادي يعني الكميرات دلوقتي بقت أسهل حاجة كمان عادي جدا ان نرى هذا من اعضاء المجلس جزء كبير منهم لا يمتلك أصلاً سيارة وبعضهم كان معتقل سابق وبالنسبة لكلام الأخت بديعة رغم وجاهته إلا أني أود أن انبهها أن الثوار وأعضاء البرلمان 1 وليس 2 يا ريت تعي هذا الأمر
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا تتنازعوا فتفشلوا ويذهب ريحكم هباء
جدة مصرية
كاميرات الموبيلات اصبحت فى متناول الكثيرين وتتيح لهم التصوير فى اى مكان

وماله لما يفطروا هذه الأنواع وعلى الأرض بالحديقة

ناس بسطاء ومتواضعين وبرغم ثقافتهم التى ليس لها نظير

من تواضع لله رفعه

ناس محترمة جدا

شكررررررررررررااااااااا مستر كتيرررررررررررررر
ميس نامى
ربنا يدمها نعمة الحمدلله ياسلام وكمان لاحظوا المصلية اللى جالس عليها النائب الجزار انشاء اللة الخير قادم
منار الزائرة :)
ناس طيبين اووووووووووووووووووووووووووووى
على راى عادل امام اللى انا بكرهه اكتر من اليهود
NOURA 18
مزااااااااااااااج..
طب والله عجبتني اوي ...
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا المتربصين بالاخوان كتير اخزاهم الله وحفظ الاخوان من كل كيد وغيظ ولكي الله يا اخت بديعه وهداكي الي فهم الامور
بديعه أحمد على
يا عالم هو انا اكره ان النواب يكونوا صوت الشعب بجد و زى الشعب متواضعين و قاعدين يا عينى فى حديقه المجلس بياكلوا فول و اكل بسيط زى كل الناس كلها و بياكلوا من العيش المدعم و الفول المدعم و منتجات جهينه المدعمه ههههههه

يا جماعه افهموا بس كام حقيقه كده و كام ملاحظه
اللى يلبس بدله غاليه زى دى ومش متواضع و لا فقير و لا بسيط و لا نقدر نقول ان المظهر لا يهمه
و اللى يلبس ساعه غاليه غالبا رولكس ما يبقاش متواضع قوى
و الاثنين دول عندهم عربيات بشوفيرات و سوافين خصوصى و خدم فى البيت
و الاثنين دول بيبوسوا ايد المرشد و هدفهم الجماعه و مش مصر
و بيحتفلوا بانهم كوشوا على البرلمان فى الوقت اللى ام الشهيد بتبكى و بتنوح و حزينه على فقدان ضناها
و منتجات جهينه بتجيلهم ببلاش لان جهينه من ضمن المشاريع اللى داخلين فيها الاخوان
و بعدين دى مش القناطر الخيريه ده اسمه مجلس الشعب اكيد فيه كانتين او كافيتريا او مطعم بيروحوا فيه النواب و ياكلوا و ياخدوا استراحتهم زى ما هم عايزين لكن انهم ما يقعدوش مع باقى النواب و ينعزلوا فى الحديقه (يبقى علشان يتصوروا دى) او تعالى منهم على باقى الاعضاء و الا لو عادى كان كل النواب بقوا فى الجنينه
ما فيش نمله بتدخل المجلس و لا الحديقه مش كاميرا (يعنى ما اخدهاش احدى الكاميرا و احدى البشر)
حتى لو اخدها كاميرا الخفيه و الناس ممكن تدخل و تصور عادى يبقى اللى نشر مين؟ اكيد الاخوان او بموافقتهم او ملعوبه
بس اللى فصل مشهد الفول لعصام شرف هو اللى نصحهم بنفس المشهد (ترزى النجوم) كيف يحبك الشعب فى عشر خطوات اهمها اتصور و انت بتاكل فول هههههههههه
يا عالم هو انا اكره ان النواب يكونوا صوت الشعب بجد و زى الشعب متواضعين و قاعدين يا عينى فى حديقه المجلس بياكلوا فول و اكل بسيط زى كل الناس كلها و بياكلوا من العيش المدعم و الفول المدعم و منتجات جهينه المدعمه ههههههه

اللى يلبس بدله غاليه زى دى ومش متواضع و لا فقير و لا بسيط و لا نقدر نقول ان المظهر لا يهمه
و بيحتفلوا بانهم كوشوا على البرلمان فى الوقت اللى ام الشهيد بتبكى و بتنوح و حزينه على فقدان ضناها
و بعدين دى مش القناطر الخيريه ده اسمه مجلس الشعب اكيد فيه كانتين او كافيتريا او مطعم بيروحوا فيه النواب و ياكلوا و ياخدوا استراحتهم زى ما هم عايزين لكن انهم ما يقعدوش مع باقى النواب و ينعزلوا فى الحديقه (يبقى علشان يتصوروا دى) او تعالى منهم على باقى الاعضاء و الا لو عادى كان كل النواب بقوا فى الجنينه
ما فيش نمله بتدخل المجلس و لا الحديقه مش كاميرا (يعنى ما اخدهاش احدى الكاميرا و احدى البشر)
حتى لو اخدها كاميرا الخفيه و الناس ممكن تدخل و تصور عادى يبقى اللى نشر مين؟ اكيد الاخوان او بموافقتهم او ملعوبه
بس اللى فصل مشهد الفول لعصام شرف هو اللى نصحهم بنفس المشهد (ترزى النجوم) كيف يحبك الشعب فى عشر خطوات اهمها اتصور و انت بتاكل فول هههههههههه

فعلا انا كنت هتكلم على موضوع البدله والعربيات
بس الواحد مبقاش فيه نفس يناهد ويناقش
بس واضح ان حضرتك بالك طويل وعندك صبر
NOURA 18

يا خبر ابيض .. كل ده !! دة انتي فصلتيني من والله ...
ويعني علاء عبد الفتاح هو الي حلو والناس دي الي وحشة !!!!!!!

وبعدين ما احنا عندنا عربيات وسعات emporio armani وبنلبس بدل ولما نحب نغير وناكل ممكن نقعد القاعدة دي وناكل عاااادي يعني ... ولا لازم يعني نلبس مقطع ونمشي حافيين عشان تقولوا متواضعيين!!

نستنى على الناس شوية .. يكلوا فول ياكلو لحم مقدد اكيد مش ده الي احنا مستنينوا منهم ..
الشاطر حسن
على فكرة أنا عندي بدلة غالية ومعايا ساعة غالية جدا بس جيالي هدية ومش بلبسها عاينها في البيت أصلي بخاف عليها تتسرق ولا تتخدش وبفكر أجيب عربية 128 وأنا كنت ناوي أدخل الانتخابات الجاية وكويس إنك نبهتيني بكلامك دة أنا الأول هشحت البدلة وهبيع الساعة ومش هشتري العربية وهقعد بالجلبية وهروح المجلس مقطع ومبقع علشان أكون حلو ومش هاكل فول ولا طعمية هبقى أجيب معايا سندوتشات من البيت
NOURA 18
على فكرة أنا عندي بدلة غالية ومعايا ساعة غالية جدا بس جيالي هدية ومش بلبسها عاينها في البيت أصلي بخاف عليها تتسرق ولا تتخدش وبفكر أجيب عربية 128 وأنا كنت ناوي أدخل الانتخابات الجاية وكويس إنك نبهتيني بكلامك دة أنا الأول هشحت البدلة وهبيع الساعة ومش هشتري العربية وهقعد بالجلبية وهروح المجلس مقطع ومبقع علشان أكون حلو ومش هاكل فول ولا طعمية هبقى أجيب معايا سندوتشات من البيت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جدة مصرية

وبعدين ما احنا عندنا عربيات وسعات emporio armani وبنلبس بدل ولما نحب نغير وناكل ممكن نقعد القاعدة دي وناكل عاااادي يعني ... ولا لازم يعني نلبس مقطع ونمشي حافيين عشان تقولوا متواضعيين!!

نستنى على الناس شوية .. يكلوا فول ياكلو لحم مقدد اكيد مش ده الي احنا مستنينوا منهم ..
هههههههههههههههههههههههههههههه

يعنى ايه بقى emporio armani
بسأل بجد والله وانا عجوز ومش باكذب
NOURA 18

يعنى ايه بقى emporio armani
بسأل بجد والله وانا عجوز ومش باكذب
ربنا يدي حضرتك الصحة ..
بس بما ان الاخت بتتكلم عن الماركات حبيت اكلمها بنفس المستوى ..
وبما ان حضرتك ماعرفتيش امبوريو ارماني يبقى اكيد حضرتك معرفتيش رولكس
lol
منصور ان شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـاء الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة بعيدا عن اللي هي لا عيب ولا حرام ما كل الشعب المصري يأكل الفول من الغني للفقير
واعضاء المجلس مش جايين من الفضاء الخارجي يعني وليس بعيب اذا جلسوا علي مقاعد في كافتريا او في الحديقة ومش ده اللي المفروض اننا نناقشه المهم عندنا عملهم وقرارتهم فيما بعد

اما المهم بالنسبة لبديعة فهي يا أما لجنة الكترونية وقد تكون رجل وليست أمرأة اصلا هو حد شايف حد او قد تكون جنسية اخري ومدسوسة علي المنتدي لتشتيت وبلبلة العقول وهذا واضح من تعليقاتها المستفزة علي طول الخط علي الاخوان والجيش ومباركتها الدائمة لاشكال نوارة نجم صاحبة اللسان السليط وعلاء عبد الفتاح الداعي الي تزاوج الشواذ وغيرهم من الموبوئين وليسوا بثوار فالنت اصلا مراقب من امريكا وهو من صنعهم وصنع الصهاينة فأتركوها ولا تعلقوا عليها فالنير ان لم تجد ما تأكله تأكل نفسها
بديعه أحمد على

بالضبط ... مش ده اللى احنا مستنينه منهم ... لما يعملوا اللى مستنينه منهم او حتى يلمحوا بكده و نشوف بصيص نور نبقى نرفع لهم القبعه الارمانى

و لا مستنين منهم يطيروا بالونات فى التحرير فى حضور امهات الشهداء و المصابين و هم لابسين اسود و اكيد مش ارمانى

و لا مستنين منهم يجيبوا رئيس الوزراء و بدل ما يحاسبوه و بطالبوه يصقفوله و يستمتعوا بكلامه عن بطولاته و وطنيته و انه اللى طلعه من الوزاره هو رئيس الوزراء الاسرائيلى فى الوقت اللى النواب بتكاكى علشان تتكلم فى حقوق الشعب و الشعب بره المجلس والع و مش شايف امل

مستنين منهم تشريع واضح و صريح بانشاء محكمه ثوره و انجاز محاكمات ثوريه زى ما حصل فى ثوره 25 يوليو و الا هم ياخدو من ثوره يوليو حكم العسكر و بس؟

مستنين منهم ينقلوا مبارك و مراته سجن طره
مستنين منهم يحاكموه على الفساد مش فيللا فى شرم و الا فى اى مصيبه
مستنين منهم حقوق المصابين فى العلاج زى ما بيتعالج المخلوع فى ارقى مركز طبى عالمى
مستنين منهم حقوق اهالى الشهداء بالقصاص العادل الناجز السريع
مستنين منهم عداله اجتماعيه باصدار و تشريع قانون الحد الاقصى و الادنى للاجور
مستنين منهم كتير قوى و البدايه لا تبشر بخير بدل ما نسمع خبر بتحقيق اى حاجه من اللى مستنينها منهم نسمع خبر انهم بياكلوا فول فى حديقه المجلس ... (بالهنا و الشفا) ليهم و للشعب كله

و على فكره ... علاء عبد الفتاح مدنى اتجرجر فى محاكمات عسكريه و رفض يتحقق معاه من الشرطه العسكريه فى الوقت اللى بيتحاكم فيه المخلوع (القائد الاعلى للقوات المسلحه) محاكمه مدنيه على فيلا و الا شقه نص تشطيب ... و اتحرم من حضور ولاده ابنه و من اهله و تم اتهامه بانه السبب فى احداث ماسبيروا و انه سرق سلاح من جندى فى الوقت اللى قالوا فيه ان الجنود مش مسلحين و ما قدروش يثبتوا عليه حاجه لان ربنا بينصر المظلومين يقوموا يعملو ايه؟ يشوهوه و يقولوا عليه قليل الادب و بيطالب بيحقوق الشواذ و بعدين يتكدب الخبر فى كلمه

علاء لا لابس بدله و لا عنده شوفير و بودى جارد و خدم و حشم و ممكن قوى يبيع كل حاجه و ياخد كل حاجه مقابل البيعه دى لكنه صابر زى ما كل اللى فاهم صابر لغايه ما نشوف نوابنا اللى انتخبناهم فاكريننا و الا بياكلوا فول
و تحيا مصر و ثوره مصر المستمره و شعبها العظيم
زهير ابراهيم
انا ماكنتش عايز اعلق على الموضوع
لان التعليق هيكون مضحك
اللي مش عارفينه الناس لو تاخرت الجلسات هناك بدلات للاكل
والاخوة كما يبدو حبو يوفرو
عبد الرحمن 2011

انا نفسي اعرف حاجتين بس
1- زهير بينام امتى .في الصباح موجود والعصر موجود وفي الليل موجود ههههههههههههه
2- بديعة بتكتب المشاركات اللي طولها 2 كيلو دي ازاااااااااااي ( ما شاء الله )
حبيت اعلق ومالقيتش كلام اقوله اهو تعليق بقى وخلاص

زهير ابراهيم

انا نفسي اعرف حاجتين بس

ماتنساش فرق التوقيت بيني وبينك 7 ساعات
وفرق الاجازات
بديعه أحمد على
ماتنساش فرق التوقيت بيني وبينك 7 ساعات
وفرق الاجازات
و فرق العمله
ههههههههههههههههه
بديعه أحمد على

انا نفسي اعرف حاجتين بس

اقولك على سر يا عبد الرحمن يابنى؟؟؟؟؟؟
انا سرعتى 60 كلمه فى الدقيقه للعربى و 70 كلمه فى الدقيقه للانجليزى هههههههههههههههههه
بديعه أحمد على
انا ماكنتش عايز اعلق على الموضوع
لان التعليق هيكون مضحك
اللي مش عارفينه الناس لو تاخرت الجلسات هناك بدلات للاكل
والاخوة كما يبدو حبو يوفرو
و الله انا كنت حاقول حكايه التوفير دى بس لخصتها فى جهينه اللى بيجيلهم ببلاش هههههههههههه
ملكـ الويب
رد مميز ^__^
mohamad ayman
ايه ياجماعه ماتسيبوهم ياكلوا بالهنا والشفا انتم بصين لهم في اللقمه كده ليه ياكلوا طعميه ياكلوا فول ياكلوا كل اللى يحبوه عقبال يارب ما تاكلوا كنتاكي ونفرح بيكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حزب الحرية والعدالة ينافس على 100% من مقاعد مجلس الشعب القادم
ب رسالة الكتاتنى لأحد اعضاء مجلس الشعب للتوسط لأنهاء ازمة العليمى والمشير
بالصور اعضاء مجلس الشعب يصلون الظهر جماعة في حديقة البرلمان ومشهد افقتقدته مصر منذ سنوات
معلومات هامه عن اعضاء مجلس الشعب 2012
خلاف بين اعضاء مجلس الشعب حول الفراخ والشاورمة