نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعليق شديد لتوفيق عكاشة على أحداث بورسعيد وحريق استاد القاهرة انا بسبع ارواح

تعليق شديد لتوفيق عكاشة على أحداث بورسعيد وحريق استاد القاهرة انا بسبع ارواح
تابعوا الفيديو كامل
بعد عودة توفيق عكاشة وعودة برنامج مصر اليوم من جديد ويصادف رجوعة احداث الشغب التى حدثت
اليوم فى بورسعيد واستاد القاهرة
وقال توفيق عكاشة ان كل ما حدث اليوم مدبر من قبل طرف واحد وهذة العملية اصبحت أكثر وضوحا الان
والان الايام القادمة لن نسكت وسنثور من غدا
وعلق عن الفئة التى قالت ان الداخلية والشرطه هى المتسببه فى ذلك وانها من قامت بالسماح لهم بالدخول وبدأ اعمال الشغب هذة "يا ورثة الشيطان يا ميراث الشياطين يا كذبة يا منافقين
والله ليدخلوا عليكوا الناس يعلقوكوا "
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "تعليق شديد لتوفيق عكاشة على أحداث بورسعيد وحريق استاد القاهرة انا بسبع ارواح" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام عليكو اللى بيحصل ده مش من الاسلام
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا معاك وكل حاجه وكلامك صح بس اتكلم براحه شويه وبراحنك علينا ياعم توفيق
sherif fikri
الراجل دة لو بطل الغرور وجنون العظمة اللى هو فيهم هيبقى بطل قومى الله عليك يا عكاشة وانت مولع الشاشة
امانى يوسف
اتلهى ياعكاشة احنا مش ريقين لكلامك الاهبل الى زيك دة

بطل غرور بقا وعرف انت بتقول اية وبطل هبل
جدة مصرية
مش وقتك يا عكاشة

زى امانى يوسف ماقالت

اتلهى ياعكاشة احنا مش ريقين لكلامك الاهبل الى زيك دة

بطل غرور بقا وعرف انت بتقول اية وبطل هبل

شكرررررررررررررررررااااااااااااااااااااا ريفينج
%u0632%u0627%u0626%u0631
مش مغرور ولا حاجة..فعلا قناته هى الوحيدة الى بتقول الحقيقة في ظل النفاق من جميع الاعلاميين محترفين الشعللة وبائعي ضمائرهم..تحياتى لك يا دكتور توفيق
منار الزائرة :)
امشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ى من وشى الساعة دى
haroon
قناتة بتقول حقيقة اية بس يا ناس ...بواس ايد الموافي دا .... دا بتاع مصلحتة ... مبارك وحاشيتة لسة بيحكمو من جوا طرة ... وتوفيق عكاشة وشيلة مصطفي محمود اللى لاممهم حوالية وكمان عناصر من الداخلية وكبار رجال الاعمال المستفيدين من نظاام مبارك كلهم ادوات مبارك من داخل السجن للعب بالبد ....يا نااااس فوقو وافهمو بقة
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو بتكلم عن ايه كارثة بورسعيد ولا سقوطة فى مجلس الشعب
%u0632%u0627%u0626%u0631
هايل بس يبطل غرور واكتر كلامة صحيح بس باسالوبة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ررررررررررررررررررررررروح امشى
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا اسمى احمد هندسة وبحترم الاستاذ الدكتور توفيق عكاشة وبقولو الشجرة المثمرة يقذفونها الناس بالحجارة سير على بركة الله وعلى راى المثل ملقوش فى التفاح عيب قالولو يأحمر الخدين // هههههه غرور اية الدكتور توفيق عكاشة مفيش حلقة موجودة لية الا لما يقول انا فلاح ابن فلاح يبقا فين الغرور فين الغرور حسبى الله ونعم الوكيل فى الناس البتعمل فتنة لكى الله يامصر وربنا يحفظك يادكتور توفيق وبارك الله فيك انتا لو غلط كنت موت من زمااااااااااااااااان لكن انتا صح واحنا معك
%u0645%u0631%u064A%u0645
لو سمحت بطل كلام علشا احنا مش فايقين
%u0632%u0627%u0626%u0631
ى عم اسكت انت طلعتلى بيضه تلته
يارب انصر الحق
-

انا مكماتش كم دقيقة من الفيديو , لانى بصراحة مش بحب الرجل ده !!!

بس الحقيقة موضوع بورسعيد مش طبيعى وهدفه واضح , استمرار استخدام الالترس لتحقيق خطط سياسية !!!

هيه لعب قذرة لاستخدام الالترس للاطاحة بالمجلس العسكر وتنصيب افراد معينة , حتى لو وصلت للدم !!!

مصر بقت لعبة فى ايد شوية خونة حسبى الله ونعم الوكيل !!
%u0632%u0627%u0626%u0631
ممكن يبقي في اختلاف في وجهات النظر لكن حتي لو اتكلمنا في حاجة وحشة عن الدكتور توفيق يبقي بطريقة افضل من الطرق دي وغير كدا الراجل اسلوبة احسن من اسلوب ناس تانية كتير ومش لازم ننظر للغرور ولا مش غرور هتفرق في اية يعني المهم الاسلوب والكلام الي بيحكي فية وفي الاول والاخر وجهات نظر محدش يقدر يغير فيها حاجة .مصطفي
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا اهبل يا منافق يا خدام نظام مبارك اللة يجحمك انت وهما
%u0632%u0627%u0626%u0631
الجهل انت رمز من رموزه ياعكاشة الكلب

تتحرق ياشيخ مكان ماانت قاعد ربنا ياخدك يافلة ياواطى
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانت مش عاوزهم يحكمو وزير الداخليه علي فاكره انت اهبل اوي وفلاح واعد تتكلم علي اعلام وتعمل اعلان للقناه وسايب الشهدا والكارسه الي بتحصل دنتا انسان تافه
%u0628%u0637%u0629
ايه ده ياولاد بقه الريس عكاشة سيغتال واحنا بنتريق عليه لا لا عيب هذا العكش اصيل لانه عندما قامو بتسريحة من مستشفى العباسية هو واصدقائه اخذ عهد على نفسه بالا يهداء له بال الا ما يتم لم الشمل فنزل فى جميع محطات القطارات ليلم الشمل وفعلا صرف مصروف كبير من امه ولمهم وعمل لهم قناة اسمها المفلسعين اقصد الفراعيين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تعليق عمرو خالد على أحداث استاد بورسعيد
التي تأكد أن أحداث استاد بورسعيد مدبر لها
بالفيديو : لاعبو الأهلي يرون شهادتهم عن أحداث استاد بورسعيد
تغطية مباشرة حول أحداث مباراة الاهلى والمصرى - وحريق ستاد القاهرة
بالفيديو ..... تعليق وانهيار الكابتن شوبير وبكاؤه بشده على الهواء عقب احداث استاد بورسعيد