نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالأسماء : ضحايا احداث بورسعيد والذين توفوا اليوم في مذبحة مباراة المصري و الاهلي

مباراة المصري و الاهلي والتي شهدها استاد بورسعيد ومالحق بها من احداث من اراقة الدماء ومقتل نحوم 77 مشجع من مشجعي النادي الاحمر والذين لم يقترفوا اي ذنبا بعد هجوم حادا عليهم من جماهير النادي المصري ادى الى مقتل العديد من المشجعين وسنبرز الان في هذا الموضوع المتجدد اسماء بعض من راحوا ضحايا جراء احداث هذا اليوم فتابعونا لحظة بلحظة رحم الله الشهداء واسكنهم فسيح جناتة والهم ذويهم الصبر والسلوان , واهلك من سبب مثل تلك المذبحة و اراق كل هذه الدماء اللهم امين هذا ما اذاعه الحياة اليوم وسنوافيكم بكل جديد

*محمد أشرف محمد - الجيزة
*محمد أحمد خاطر - المنصورة
*محمد الغندور - الإسكندرية
*خالد فتحي
*محمود حسن
*سيد عاطف خضر
*محمود سليمان حسن
*أسامة صلاح
*العربي كامل
*إسلام كامل يوسف
*أحمد محمد
*إبراهيم حلمي
*أحمد زكريا محمد شعبان
*مصطفي أحمد يوسف
*السعيد الجمل - أمين شرطة بالمنوفية
*محمد أحمد عبد الفتاح
*مصطفي نصر إبراهيم
*إسلام علوان يوسف - بلبيس
*محمد حسين - القاهرة
*أيمن محمد مكاوي
*مصطفي جمال شعبان
*حسام الدين السيد
*حسام الدين عبد الفتاح - شبرا
*أحمد محمد شعبان
*محمود سليمان
*عبد الحميد أحمد

المقال "بالأسماء : ضحايا احداث بورسعيد والذين توفوا اليوم في مذبحة مباراة المصري و الاهلي" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى كان السبب وربنا يرحم الشهداء اللى ماتوا.
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان لله وانا اليه راجعون.الله يرحمهم.
امانى يوسف
ان لله وان الية رجعون
الله يرحمهم جميعا
ربنا ينتقم من الى كانو السبب فى كل دة
ابويوسف الهندى
ان لله وان الية رجعون
الله يرحمهم جميعا
ربنا ينتقم من الى كانو السبب فى كل دة
بكيت للشهداء وتلك المذبحه
واعتقد اللى حصل انتقام من الالتراس لدورهم فى دعم وحماية الثوره
مباراة بورسعيد ومباراة الزمالك والاسماعيلى بالقاهره حدث بهم شئ غريب لم يتم تفتيش اجماهير قبل دخول الملعب بل وذكر رئيس الزمالك ان الامن فتح المدرجات مجانا للجماهير بدون موافقة النادى صاحب الملعب
انا عايز اقول انه شئ مدبر وكان سيحدث فى مباراة القاهرة لو لم يحدث بمباراة بورسعيد
والامن ببور سعيد كان متهاون متواضع مطأطأ الرأس ليه مش عارف واقتحم بعض جمهور المصرى الملعب عقب كل هدف ولم يقم الامن بفعل شئ حيال ذلك
اذا هى جولة فى مباراة الثوره المصريه خسرتها مصر وخسرها الجمهور المصرى وكسبها الامن المتواطئ برعاية الاعلام الفاسد المحرض الغير عادل الذى اخرج الرياضه من كونها اخلاق اللى الرغبة فى الفوز فقط حتى لو بالفساد
%u0632%u0627%u0626%u0631
متقولش على الأمن متواطئ..ذنب دماء هؤلاء الشباب في رقبتكم انت وكل محرض ومشعلل كل شغلانته يشعلل ويشتم في الأمن..حسبي الله ونعم الوكيل فيكو..هنيئا لكم محمود سعد - نوارة حشاش-اسماء ملحوس-وائل كوهين-يسري فودة-ريم ماجد...هنيئا لكم جميعا فقد نجحتم في تحقيق هد\فكم القذر ..وهل هناك عاقل يسمى ما كان يفعله الالتراس من شتيمة وقلة أدب هل هذا دور ثوري؟؟ حسبي الله ونعم الوكيل في المنافقين ومن يعلقون اخطائهم وقذارتهم على شماعة الشرطة والجيش
جدة مصرية
حراااااااااااااااااااااااااااام
لم انام واتابع وانا ابكى والله وقلبى متقطع
ليه كده وبنموت بعض على ايه

شباب جميل وكان عنده امل واحلام تتحقق

يااااااااااااااارب انتقم لجميع الشهداء

والملفت للنظر ان الاحداث وقعت بتوقيت ذكرى موقعة الجمل

موقف محير فعلا

الله يرحم الجميع ويرحمنا جميعا
%u0627%u064A%u0645%u0646
اولا البقاء لله ثانيا من المسؤل عن الاحداث جماهير الكرة فعلا ولا سياسة
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا ناس دى اخرة التهاون مع الاعتصامات والمظاهرات والاحتجاجات القئوية وكل واحد شاذ يطلع يقول كلام فارغ اصحى يامصر ولكى اللة الخونة لا
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل محرض للاعتصام والمظاهرات امثال 6ابريل او 6 ابليس احنا الشعب المسالم اللى نفسنا مصر تقف على رجليها تانى
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللة يرحمهم ويجعل مثواهم الجنة واللة يصبر اهلهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام كل الى بيحصل لمصر دة وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى بيتسبب فى كده
زائر body
سعد جمال سعد زغلول شهيد بورسعيد
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبي اللة ونعم الوكيل في كل من يقتل شباب مصر التي هي من اعظم دول العالم واحلي شباب هما شبابها شهداا كانوا او احياء وزي كل الهتافات هنقول لنجيب حقهو ينموت زيهم ربنا يخليكي يا مصرنا الحبيبة99
محمد سعد بلابيلو
احنا منحاكمش اللى عمل كده من الاول ليه
حسنى وسوزان واعوانهم هما السبب اكيد
مبارك كده بيقول عليه وعلى اعدائى ولا ايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
افرحوا بقا وهيسوا ياللى عاوزين المجلس يمشى جت ليكم على الطبطاب يلله شعللوها بقا وخلوها تولع اكتر ..علشان لما دخلت المنتدى دا يوم 23/1 وعلقت وقلت كفاية كفاية كدة فوجئت بالعضو صاحب الموضوع بيهاجمنى ويتطاول عليا ويتهمنى بان انا فلول والاحلى من كده ان اللى دخلوا معانا فى الحوار ايدوا رأى انا وبدل ما العضو المحترم ميعرض الردود بموضوعية وحيادية لأتدخل واتهمنى انى انا اللى باعتة كل المداخلات خلاص البلد بقت بتاعتكوا انتم بس واحنا كفايه علينا القتل فينا وتحيا الثورة تحيا الثورة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
زائرة
الله يرحمهم ويصبر اهاليهم وربنا يصلح حال البلد والناس الى فيها
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يرحمهم ويسكنهم فسيح جناته ويتقلبهم يارب..
إن لله وانا اليه راجعووون..

الله يصبر جميع اهل مصر يارب وينصرهم على كل ظالم..

الله معاكم يا اهل مــــــــــصــــــــــــــــــــر (يـــــــــــ أم الـــــــــدنيــــــــــــاــــــــا)

وانتم اكيــــد كــــــلــــكم بقــــــلووووووبنـــــــا وكــــــل فلســـطين معــــاكم لنصــــــركم على الظـــــلام والخونــة...

واكييييييييييييييييييييد بندعيــــــــــــــــلكم بكل صــــــــلاة وكـــــــل وئــــــــت وكـــــــل مكــــــــــــــان,,....

تـحيــــــــــاتي

اختـــــــتكم في اللــــــه....

((بـــــــنـــــــــــــــــت فـــــــلـــــــســـــــــــطين ))
%u0632%u0627%u0626%u0631
مش متخيل مصري حقيقي يبيع نفسه ليقتل امه مصر ( ابو محمد اسكندرية)
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا لله وانا اليه راجعون
دا موضوع مدبر من الفاسدين لا داعى لاتهام الجيش ولا المجلس العسكرى ولا الجنزورى
الغلط من عندنا احنا
احنا اللى بنعمل فى بعض كده
حرام قتل النفس بدون وجه حق
قال الله تعالى

«من قتل نفساً بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنّما قتل النّاس جميعاً ومن أحياها فكأنّما أحيا النّاس جميعاً» المائدة 32 «والذين لايدعون مع الله إلهاً آخر ولا يقتلون النّفس التي حرّم الله إلا بالحق» الفرقان 68

الموضوع خطير
وانتشار الخطف والسرقه والتدمير والبلطجه
لازم نتصدى لكل ده ويكفينا شعارات وهتافات
لازم نوقف امام بتوع الاعتصامات الناس اللى فاضيين حرااااااااااااام البلد بتخرب
كفايه نزيف للدماء
تعبنا
اللهم ارحم كل متوفى وارحم برحمتك امواتنا واموات المسلمين
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا اله الا الله
حسبنا الله ونعم الوكيل ف اللي كان السبب
ربنا ينتقم من الي كان السبب
ويحسره علي عياله واهله كلهم
%u0645%u062D%u0645%u062F
والله حرام الا بيحصل فى مصر احنا راحين على فين كل مابنتقدم بنرجع تانى الشعب يريد سرعة القصاص حرام الابيحصل فى شباب مصر دا شباب المستقبل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو اغنية التراس المصرى بورسعيد التى كانت سبب فى احداث مباراة الاهلى والمصرى
صور شهداء الاهلي جميع ضحايا مباراة المصري و الاهلي في بورسعيد و اسماء الشهداء من التراس اهلاوي
بالفيديو بكاء لاعبى الاهلى فى عزاء ضحايا احداث بورسعيد
نقل مدير امن بورسعيد الى ديوان وزارة الداخلية بعد مذبحة مباراة المصري و الاهلي امس !!