نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه صور

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جميع صور شهداء مباراة الأهلي و المصري في بورسعيد :(

جميع صور شهداء مباراة الأهلي و المصري في بورسعيد

البقاء لله

..........

كريم جونيور شهيد اولتراس اهلاوي من السويس....

الشهيد محمد عبدالله طالب فى كلية الهندسة - جامعة القاهرة .. توفى فى احداث بورسعيد اليوم

محمد مصطفى 19 سنة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اب يبكى و ينظر الى ابنه وهو مقتول .. رحمة الله على جميع شهدائنا

دمـ اخواتنا على كراسـى المدرجاات

والد احد المصابين لم يتمالك نفسه اثناء انتظار ابنه لحظة وصول القطار

المقال "جميع صور شهداء مباراة الأهلي و المصري في بورسعيد :(" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الي رحمة الله زنبهم ايه ربنا يرحمهم يارب سترك يا اللللللللللللللللللللللللللله
%u0631%u0648%u0643%u0647
حرام والله حرام احنا مسلمين اخرتها نموت بعض فوقوا بقا كل يوم اخوتنا بتموت وبتروح مننا عاوزين ايه تاني اخواتنا زي الورد راحت مننا في مطش كوره مصر بتضيع واحنا مش حسين ارحمونا بقا انا مابنمش من الخوف وهموت من الخوف ربنا يرحمكم يااخواتي بعزيئ بنفسي وبعز امي وحبيتي مصر علي اولادها بتروح من بين ايدها ربنا يصبر اهليكم انا ام وعارفه قيمه اضنا ايه اه ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ة ياقلبي
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل على اللى حصل ده
Prince of Silence
مفيش حاجة فىالدنيا تساوى روح أى حد فيهم كلهم شباب صغيريين حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يرحمنا و يرحمهم و حسبيا الله و نعم الوكيل فيك يا مبارك فيك يا عدلى فيك يا احمد عز فيك يا ابن الكلب يا طنطاوى في كل الظالمين لا اله الا الله!
eslammessi10
حسبنااااااااااا الله ونعم الوكيل
rema5535
منهم لله يا رب صبر كل اب وام فقد ابنة في احداث الشغب اللي حصلت دي
%u0632%u0627%u0626%u0631
لقد بكيت العين علي فراقهم وهو الله اللذي يعلم انني عن نفسي لا اتحمل مايحدث ولماذا يحدث ولم اعرف كيف اعبر ولاكن ماقدر علي قوله ان لله وانا اليه لراجعون وياربي صبر اهلهم علي هذا الفراق المفجع
%u0632%u0627%u0626%u0631
كرة القدم هي وسيلة وليست غاية وليست حرب ابادة وتذكرواقول الرسول ان دماءكم واموالكم حرام عليكم كحرمة يومكم هذا في .........................
PřiņCěşṧ Ħảńeeņ
حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسبى الله ونعم الوكيل فى الى يضيع شباب زى دول والهى حرام يارب ارحمهم وارحم عبادك من الى هما فيه وربنا ينتقم من كل ظالم حسبى الله ونعم الوكيل ارحمهم وسبت اقدامهم فى فسيح جناتك انا مش عارفه اقول ايه والهى حرااااااااااااااااااااام الناس بتقتل فبعضها عشن ناس فاسده ربنا ينتقم منهم وياخدهم كللللللللللللللللللهم
mamdopuh.sabeh
رحم الله شهداء الغدر والخيانة لابد من القصاص لابد من القصاص
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعمة الوكيل من المفروض على حزب الكنبة يتحرك لى انقاذ البلاد من الانهيار
%u0632%u0627%u0626%u0631
يارب ينتقم منكم الدنيا داين تدان
الروح الصغيرة
الله يرحمهم يارب ويسكنهم الجنه ويثبتهم عند السؤال ....

ويصبر اهلهم اللهم امين ...

حسبي الله ونعم الوكيل
اتقوا الظلم فإن الظلم ظلمات يوم القيامة)
الجزائر ومصر إخوة
حسبنا الله ونعم الوكيل ..
....ربنا يطفي نار الفتنة في مصر وكل البلاد العربية
%u0632%u0627%u0626%u0631
اسملشعوا بقى يا اخواني اللي بيحصل فى مصر ده لا يرشي عدو ولا حبيب - الشعب المصري المفروش انه اكتر شعب واعى ومتحضر على مستوى الوطن العربي - اللي حصل ده شئ رهيب يعني ماتش كورة اللعيبة بياخدوا فلوس سواء كسبوا او اتغلبوا فهم فى النهاية اللي كسبانين وبعد كدة الناس تموت ودمهم يترمي فى الارض وعشان ايه .. عشان كورة؟
لا بقى فوقوا ياناس وكفاية بهدلة بقى كفاية ده قلوب الابهات والامهات اللي راحوا منهم ولادهم بينزف دم وحينزف دم لحد نهاية العمر مين حيعوضهم عن ضناهم اللي راح ببلاش مين حيعوضهم عن سنين الحرمان اللي قضوها عشان يربوا ولادهم ويشوفوهم احسن ناس ويفتخروا بيهم . في الاخر يروح منهم كده وببساطة - يا الهي ده شئ مريع مريع بكل المقاييس.
ربنا يصبر اهاليهم وياريت ياناس تفوقوا بقى من وهم الكورة والكلام الفارغ ياريت وكفاية الارواح اللي راحت الفترة اللي فاتت كتيرة كتيرة جدا - احنا كلنا بنقول لاحول ولاقوة الا بالله
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل فى لى كان السبب فى موت اخواتنى وى احنا مش هنسيب حق ودم الشهداء
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يرحمهم جميعا وبورسعيد بريئة دى مؤمرة دانيئة وحسبي الله ونعم الوكيل لو فى كلمة اكتر من كلمة الله يرحمهم وحسبى الله ونعم الوكيل فى الظالم والمفترى كنت قلتها
انا نفسى فى كلمة وعايزة اقولها وهقولها دلوقتى انا عايزة اقول ان الجيش بتاعنا دة مافيهوش رجالة بمعنا اصح مافيهوش راجل بمعنى الكلمة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور شهداء الاهلي جميع ضحايا مباراة المصري و الاهلي في بورسعيد و اسماء الشهداء من التراس اهلاوي
صورة : دماء شهداء احداث مباراة الاهلى والمصرى على مدرجات استاد بورسعيد
الأهلي يرسل خطابا للمشير يطلب منه معاملة ضحايا بورسعيد نفس معاملة شهداء الثورة
بالفيديو والصور : دقيقه حداد على شهداء بورسعيد وعلم مصر فى مباراة برشلونة
فيديو صور شهداء مباراة الاهلي و المصري في بورسعيد - البقاء لله