نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

النيابة العامة ببورسعيد : لا وجود لطعنات أو طلقات نارية كما أشيع ونقيب شرطة فى العناية المركزة

أكدت النيابة العام من بورسعيد أن ما أشيع عن وجود طعنات وطلقات نارية فى بعض الشهداء ليس له أساس من الصحة مؤكدة أن غالبية حالات الوفاة عبارة عن نزيف داخلي في المخ وكدمات وسحجات وكسور نتيجة الضرب والاصطدام بأجسام صلبة غالبية الإصابات جاءت نتيجة تدافع الجماهير نحو بوابة الخروج للهروب من ملاحقة جماهير النادي المصري لهم مما أدى إلى سقوطهم تحت الأقدام واضطرار بعضهم للقفز من أعلي المدرجات التي ترتفع عن سطح الأرض من 20 إلي 25 مترا تقريبا كما انه كان من بين المصابين النقيب أحمد الجميل من مباحث بورسعيد الذي سقط تحت أقدام الجماهير المندفعة مما أدي إلي كسور في الضلوع ونقله إلي مستشفي بورسعيد العام واستئصال الطحال له ويرقد حالياً بغرفة العناية المركزة، كما تضمنت قائمة الضحايا جثة رقيب شرطة من المنوفية ومجند بالقوات المسلحة

المقال "النيابة العامة ببورسعيد : لا وجود لطعنات أو طلقات نارية كما أشيع ونقيب شرطة فى العناية المركزة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
73 ماتوا ازي يا عالم الرقم دا يموت ف ساعة لية وفية طعنات وصور تبين انهم كان معاهم مطاوي وف لقطة جت ف التلفزيون وواحد ماسك سيف طويل

حسبي الله ونعم الوكيل ....

شكرا
REBEL
73 ماتوا ازي يا عالم الرقم دا يموت ف ساعة لية وفية طعنات وصور تبين انهم كان معاهم مطاوي وف لقطة جت ف التلفزيون وواحد ماسك سيف طويل

حسبي الله ونعم الوكيل ....

شكرا
انتى بتقولى سيف

انتى متأكدة من الكلام دا ؟؟؟؟؟

لو كلامك صح يبقى اكيد نيتهم وحشة مش حلوة ولا انا غلطان

بس المشكلة ابو سيف دا قبضوا علية ولا مين اللى هيشيل الليلة دلوقتى؟؟؟؟؟
ايتن
لو ف ناس شافت قناة الاهلي كانت هتشوف اللقطات دي وواحد لابس اصفر كان بيجري بمطوة ع عربيات الاسعاف

انا اول مرا اشوف واحد يعمل شغب ف الملعب والظابط يمسكة ويطلعة المدرجات تاني

واكيد نيتهم وحشة وحسبي الله ونعم الوكيل فيهم
REBEL
سانكث عالتوضيح بس انتى بتقولى سيف وجاية دلوقتى تقولى مطوة

ركزى بس كدا وقوليلى هو كان معاة اية بالظبط؟؟؟

سيف ولا مطوة ولا ايد حلة عشان الكلام دا هيفرق فى التحقيق
ايتن
كان واحد من الجمهور كان معاة سيف واللي كان بيجري ف وسط الملعب ولابس اصفر كان معاة مطوة كل الحاجات دي عدت ازي من الامن ولا هما بيدخلو زي ما هما عايزين

دا ع اساس ان كلام بيفيد ف التحقيق ولا دي سخرية ولا اية ..؟؟
REBEL
دا شغلنا احنا بقا

شكرا لاقوالك

بس سؤال اخير انتى بتعرفى المطوة من السيف ازاى اصل انا معرفش افرق بينهم وياريت لو السنجة بالمرة ؟؟

دى مش سخرية للعلم فقط

سانكث
ايتن
والله بعد اللي مصر عاشت فية دا مش بئا ف حد مش يعرف يفرق بين المطوة والسيف لانها ف فترة كانت حاجة عادية

ف شوارع مصر كلها

السيف بيبان ع المطوة مش اعتقد حد ف مصر مش يعرف يفرق بينهم ولا اية ..؟؟
REBEL
انا واعوذ بالله من كلمة انا

مبعرفش افرق بينهم اصل انا زملكاوى
منار الزائرة :)
والله بعد اللي مصر عاشت فية دا مش بئا ف حد مش يعرف يفرق بين المطوة والسيف لانها ف فترة كانت حاجة عادية

ف شوارع مصر كلها

السيف بيبان ع المطوة مش اعتقد حد ف مصر مش يعرف يفرق بينهم ولا اية ..؟؟
على فكرة انتى طيبة اوووووووووووووووووووووى
ايتن
انا واعوذ بالله من كلمة انا

مبعرفش افرق بينهم اصل انا زملكاوى
معتقدش انا دا وقت اهلي او زمالك اللي مات دا مصري يعني كان ممكن يكون اخوك او اخويا
ايتن
على فكرة انتى طيبة اوووووووووووووووووووووى
انا .... ؟؟؟
شكرا

بس لية يا قمر ؟
sniperads
دا مدبر دا غير عادي والأمن يتفرج.............
على المصريين توقيف الكرة لاجل غير مسمى..... حتى تتبيت الامن و انتخاب رئيس مدني..

اعداء الثورة من الداخل من مصلحتهم مثل هده المباريات....
REBEL
انا .... ؟؟؟
شكرا

بس لية يا قمر ؟
هى قصدها عليا انا

امسحيها فيا معلش بس انا قلت زملكاوى عشان بوضحلك السبب بس
NOURA 18
هههههههههههه يالهوي على اللماضه يا rebel

فصلتنا عن الموضوع الحقيقي والله :d
ايتن
اوك .. هو حضرتك بقيت انتي ..؟؟

يعني هو دا السبب اللي مخليك تكلم كدا انك زملكاوي .... ربنا يرحمنا
REBEL
زملكاوى يعنى مبتفرجش على قناة الاهلى وبالتالى انا مشفتش اللى كان شايل مطوة ولا ابو سيف فعشان كدا معرفش الفرق بينهم لكن انا مع الثورة طبعا واللى فى التحرير واللى عالحدود كمان
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه تقل الدم اللي انت فيه ده يا عم بجد حاجه ذباله وتقل دم غريب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حقيقة احتراق الحجز فى قسم شرطة حلوان و سماع طلقات نارية بمحيطه ... تعرف على اسباب الحريق
وكيل نيابة يتعدى على أمين شرطة ونقيب شرطة شاهد السبب
في نجران أدى خلاف على ناقة إلى إصابة مواطنين بعدة طلقات نارية