نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تقرير كامل عن نقل سجناء الرموز السابق و تحديد مكان سجن كل واحد فيهم

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فى برنامج مصر تقررعلى قناة الحياة اعلن نقل علاء وجمال مبارك نجلى الرئيس مبارك إلى ملحق سجن المزرعةحيث اعلن وزير الداخلية الحالى نقل وتفريق السجناء الحاليين فى سجن طرة من الرموز السابق الى سجون مختلفة واللذى يبلغ عددهم 41 متهما حيث قال اللواء محمد نجيب مساعد وزير الداخلية ان 41 منهم 7 محكوم عليهم والباقى حبس احتياطى ومن السجناء اللذين حكم عليهم انس الفقى وعمرو عسل واسامة الشيخ حيث سيذهبون الى سجن القناطر وقرر الوزير نقل علاء وجمال الى سجن المزرعة او ملحق المزرعة حيث يتم نقلهم حسب السن والاحكام والحالات الصحية حيث ان هناك مناطق سجون وان هناك سجون عمومية

المقال "تقرير كامل عن نقل سجناء الرموز السابق و تحديد مكان سجن كل واحد فيهم" نشر بواسطة: بتاريخ:
منار الزائرة :)
انا كنت فاكره ان سجن القناطر ده حريمى بس
بس كويس برضوا الواحد استفاد معلومة جديدة
جدة مصرية
المهم انهم اتفرقوا
ولكن للأسف متأخر بعد الكارثة المفطرة للقلوب المصرية والعالم اجمع

ربنا ينتقم منهم جميعا
نظام سابق عاوز الحرق فى ميدان عام

شكرا مستر
ميس نامى
مش المهم يتففرقوا المهم ينقطع اتصالهم بالعالم الخارجى عن طرىق النت والموبايل والزيارت الخاصة المنفردة بالعكس انا شايفه ان وجودهم فى مكان واحد هيسهل التحفظ عليهم فى ظل الانفلات الحالى واقتحام السجون وممكن العمل علي عدم تجمعهم وفصلهم عن بعض لان ده سجن مش فندق المهم منع اتصالهم ببعض وبالاخرين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اقوى واسهل وصفه لتطويل وتكثيف الرموش - وصفه سهله وبسيطه جدا لجمال الرموش- وصفه طبيعيه راااائعه لتطويل الرموش وكثافتها
بالفيديو: تحديد مكان يأجوج ومأجوج
كلمة لكل واحد فيهم...........تقول ايه
ناجح وفاشل.. انت مين فيهم؟