نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حقيقة وتفاصيل اطلاق النار فى نادى الزمالك

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مدير نادى الزمالك يوضح حقيقة ما حدث من ضرب نارى فى نادى الزمالك حيث قال ان هذا الحادث حدث مرتين ورا بعض يومى الاربعاء والخميس من الاسبوع الماضى بعد اصابة اثنين من اعضاء نادى الزمالك بضرب او طلقات نارية ولكن مرت المشكلة بسلام ولم تحدث وفيات بينهم حيث قال مدير نادى الزمالك انه اعتقاد ضرب النار من اصطياد العصافير وقال عندما دخلنا لنعرف السبب مجلس ادارة النادى منعونى انا ومراتى وولادى من دخول نادى الزمالك حتى لا اتعرض الى ضرب النار وقال ان المباحث قالت ان الشاب اللذى ضرب يوم الخميس كان بسبب ليلة دخلة وان الفتاة التى اطلقت عليها يوم الاربعاء كانت الحناء او الحنة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "حقيقة وتفاصيل اطلاق النار فى نادى الزمالك" نشر بواسطة: بتاريخ:
ليه مين غيرك يابلدى
ازيك ياجده اخبار حضرتك ايه انا دايما بدخل الموقع واقرأ الاخبار وتعليقاتكم خصوصا حضرتك والاستاذ زهير والاستاذة بديعه الواضح انها بقالها يوام اواتنين مدخلتش الموقع ولا علقت على اى موضوع ان شاء الله تكون بخير ونطمن عليها انا دايما بدخل اقرأ التعليقات بس مش بعلق بس متابع تعليقات حضرتك انتى والاستاذه بديعه والاستاذ زهير كلامكم مقنع وانا بصراحة بأيد كلام الاستاذة بديعه اكتر كلنا فى نيتنا بنحب مصر بس مش عارفين الطريقة الى توصلنا انامن وجهة نظرى لازم نحل جميع اوجه الفساد من الرأس للقدم لان الفساد ف مصر زى الاخطبوط كل اما نقطع زراع بيطلع اتنين مش واحد واول راس الفساد المجلس العسكرى مش الجيش والايام الجاية هتظهر كل حاجة وتحياتى لكل الاعضاء الموجودين ولعبد الرحمن وبارديس مان ورييل وكل الاعضاء عشان ما انساش احد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مفاجاة تكسر التوقعات : شاهد بالفيديو حقيقة اطلاق النار بالهرم على الملهى الليلى , القصة الكاملة للحادث
اطلاق النار على عصام عبد العاطى لاعب نادى الشرطة
اطلاق النار على اتوبيس المنتخب التوجولى