نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حسن نصر الله أمين عام حزب الله يوجه رسالة للشعب المصرى

فى خطابه أمس الخميس وجه الأمين العام لحزب الله اللبنانى الشيخ حسن نصرالله رسالة للشعب المصرى حيث قال (أيها المصريون في كل فوضى واضطراب وإثارة للمذهبية في مصر فتشوا عن الإسرائيلي والأمريكي) مؤكدا التحالف الخفى بين الجانب الإسرائيلى والأمريكى من جهة ومن جهة أخرى المجلس العسكرى والذى يسعون من خلاله بإنتخاب رئيس تابع للمؤسسة العسكرية حتى يضمن الجميع التبعية لأمريكا وإسرائيل وأكد أن ما يحدث الآن بين أمريكا والمجلس العسكرى ما هو إلا مسرحية المراد بها خداع الشعب المصرى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحول التفجيرات التي استهدف مصالح إسرائيلية مؤخرا قال نصر الله: في موضوع التفجيرات في الهند جورجيا وتايلاند، أنا أجزم ألا علاقة لنا لها في حزب الله ليس خوفا ولا طمعا.. أما ثأرنا فهم يعرفون أين، ثأرنا ليس في مجندين أو دبلوماسيين إسرائيليين

المقال "حسن نصر الله أمين عام حزب الله يوجه رسالة للشعب المصرى" نشر بواسطة: بتاريخ:
حسن حماد
المصرين في غنى عنك وعن نصيك ياحليف ايران وداعم الاسد الي يدور كويس وراك هيلاقي انك اول عميل لليهود
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههه الشيطان الشيعى يعظ انا مش عارفة البعض من الناس لية مازالوا مخدوعين فيك
رغم انك شيعى تسب الصحابة وتقول على القرآن معطل ولا يصلح غير للقراءة على الاموات
انت فنجرى بق بس دة اخرك واللة ان ان الشيعة بمخططهم اقذر من اسرائيل وامريكا
حسن حماد
ياعم ينصح نفسه هو خرب لبنان عايز يخرب مصر
سيد كرمان
لا إله إلا الله ..... ياعم إنت مالك بينا ,,,,,, هى كانت نقصاك فى المولد اللى إحنا فيه ده ......... و بعدين يا جماعة لازم تعرفوا إن حسن نصر الله ده (شيعى) وهو الدراع اليمين لإيران فى الشرق الاوسط .....و طبعا إحنا عارفين الحلم الإيرانى اللى عايز يجتاح الوطن العربى بسيطرته وعشان كده هم عايزين يمتلكوا السلاح النووى ,,,,,,, السلاح النووى مش عشان يحموا نفسهم من أمريكا لأ لأ ده عشان يسرقوا الوطن العربى ويمصوا خيراته .......يعنى من الأخر حسن نصر الله ده بيتكلم لنفسه مش عشان يعنى بيحب مصر,,,, ده كده عايز الشعب يثور على الجيش عشان قوة مصر تضعف ,,,,,إنما أنا بقولك خسئت و خباثتك ديه فايحة وشمنها ....... ولاحظوا يا جماعة إن اى جهة خارجية عايزة تهز أمن و كيان مصر فأول حاجة تتكلم عنها هو الجيش و المجلس العسكرى ,,,,,,فعلى كل مصرى الآن أن يثق فى الجيش العظيم و كمان نصبر على المجلس العسكرى لحين تسليم السلطة إن شاء الله.
وشكرا مشرفنا على الموضوع المهم.
جدة مصرية
الأمين العام لحزب الله اللبنانى الشيخ حسن نصرالله فى رسالة للشعب المصرى حيث قال المجلس العسكرى والذى يسعون من خلاله بإنتخاب رئيس تابع للمؤسسة العسكرية حتى يضمن الجميع التبعية لأمريكا وإسرائيل وأكد أن ما يحدث الآن بين أمريكا والمجلس العسكرى ما هو إلا مسرحية المراد بها خداع الشعب المصرى

لا اعتقد ذلك استاذ

فا المجلس العسكرى سيترك الاختيار للشعب بانتخاب الرئيس بكل حرية ويجب علينا نحن الشعب المصرى ان نتروى بالاختيار الصح

شكرا مشرفنا العام استاذ
sheto
لا نحتاج نصائحك يا اخ حسن خليك فى حالك ؟؟؟؟
بديعه أحمد على
خساره انى احترمتك لما هاجمت اسرائيل و حاربتها
لانك بعد كده طلعت رساله للشعب المصرى ان ينقلب على جيشه و كأن الشعب المصرى شغال عندك او تابع ليك
و اليوم تصدر رساله ثانيه للشعب المصرى و انت تعلم الفتن اللى عايمين عليها و عايز تشعللها يا زنديق
الشعب المصرى مش شغال عندك و قبل ما تكلمه روح كلم الاسد صاحبك اللى بيدبح فى شعبه و انت بترسل له العده و العتاد و تسانده على ذبح شعبه يا ابو الزنادقه و لما تحصل تفجيرات فى امريكا و اسرائيل او صاروح يطلع بالغلط من جنوب لبنان على اسرائيل تنط زى الفرقعلوز و تنفى انه طالع من عندك

كل نفطه دم سالت فى جنوب لبنان للنساء و الاطفال العزل فى رقبتك و كل نفطه دم تراق الى اليوم فى سوريا فى رقبتك يا مصاص الدماء يا *&^%$#@! انت و ايران الى الجحيم ان شاء الله

و ما لكش دعوه بالشعب المصرى و جيشه اللى برقبتك مشاكلنا نحلها مع بعض و كفايه اننا ساكتين على القتله بتوعك اللى عملوا تفجيرات الحسين و هربتهم يا سحليه فى الثوره و انت ضالع مع حزبك الاجرامى فى الهجوم على السجون فى مصر اثناء الثوره و تهريب المجرمين بتوعك يا حيزبون

الكلام طبعا موجه لحسن نصر الله اللى ان شاء الله عمره ما ربنا حينصره
و شكرا استاذ على الخبر
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
زهير ابراهيم
بصراحه انا سمعت كل الخطاب
والذي قاله الرجل تحذير للشعب المصري من الغتن والغوضى لانها من عمل اسرائيل
ولم اسمع انه حذر الشعب من الجيش
على العموم مشكلتنا لانه شيعي يبقى ابن كلب حتى لو كان ملاك
على العموم كل الخطاب موجود على النيت
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياعم اتنيل واسكت انت عاوز تدمر مصر
مش برضه رجالك كانو في المظاهرات
مش برضه رجالك هما اللي حطمو السجون
مش برضه انت حسن نصر الله
بديعه أحمد على
بصراحه انا سمعت كل الخطاب
والذي قاله الرجل تحذير للشعب المصري من الغتن والغوضى لانها من عمل اسرائيل
ولم اسمع انه حذر الشعب من الجيش
على العموم مشكلتنا لانه شيعي يبقى ابن كلب حتى لو كان ملاك
على العموم كل الخطاب موجود على النيت
لا يا زهير يا اخى العزيز
مش لانه شيعى
لانه بيكيل بمعيارين و منافق
بعض النظر عن الثورات فى حد ذاتها كلها لتحرير الشعوب من الانظمه الفاسده لكنه
شجع ثوره مصر علشان غرض فى نفسه مش حبا فى الشعب المصرى
و شجع ثوره البحرين لان الاغلبيه شيعه مش حبا فى شعب البحرين
و قلب على ثوره سوريا علشان بشار بيحمى اسلحته و بيحمى حماس معاه و ايران و لو ان الشعب السورى اكتر شعوب العرب مظلومين و مقموعين من نظام فاسد لاكتر من ستين سنه بجد .. و هو بيقول عليه نظام باسل و مقاتل و مجاهد (بغباوه)

مانت لو مع تحرير الشعوب يبقى تشجع كل الثورات و تناصر الشعوب مش اللى على مزاجك و اللى مش على مزاجك تبعت جيش يدبحهم زى ما بتعمل فى سوريا

و كل شويه يطلع يهدد اسرائيل و لو اسرائيل انضرب عليها صاروخ اول من يطلع ينفى هو
انا كنت باحترمه زمان ايام ما عمل حرب على اسرائيل لانى ما كنتش سمعت عنه قبل كده بالرغم انه شيعى فى ناس فى مصر حطت صورته فى بيوتها .. طبيعى لو كلب ضرب اسرائيل حنعلق صوره

لكن لما انكشف و اتفرجت على قناته (المنار) وشه مفضوح قوى و انكشف و بيخرف بجد
اتفرج على المنار و انت تشوف الازدواجيه فى المعايير مع الثورات العربيه حسب مصالحه
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
منار الزائرة :)
كنت احترمك لانك رجل مقاومة
وولكن اتضح انك تكيل بمكيالين
اين بشار السفاح من نصائحك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نبيل الحلفاوى يوجه رسالة مهمة للشعب المصرى ينهيها بـ لا إله إلا الله
الدكتور محمد سعد الكتاتنى رئيس حزب الحرية والعداله يوجه رسالة للشعب المصرى
بالفيديو : الفنان التركي الشهير بمراد علمدار بطل وادي الذئاب يوجه رسالة للشعب المصري ( مترجم ) .. صدمة للكثيرين