نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل اقتحام مبنى محكمة أسوان الابتدائية وتهريب 3 من المحكوم عليهم

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فى حادثة فظيعة اليوم الاحد 19 فبراير 2012 فى محافظة اسوان هاجم عدد من افراد قرية غرب سهيل النوبية محكمة اسوان الابتدائية وهربو ثلاثة من ابنائهم المحكوم عليهم بسبب اعتراضهم على الحكم الصادر عليهم حيث اقتحمو مبنى المحكمة عن طريق المراكب الشراعية الموجودة فى نهر النيل خلف مبنى المحكمة وقد قامو بتهريب المحكوم عليهم وحاولو الاعتداء على مدير الامن شخصيا بعد اعتدائهم على ثلاث من ضباط الشرطة وقوات الامن المركزى المتواجد فى مبنى المحكمة وقد اثارو الرعب والزعر بين الاهالى المتواجدين فى المحكمة لقضاء اعمالهم واندفعت الناس الموجودة داخل المحكمة بقوة نحو الخارج واستطاعو المقتحمين من الهروب بابنائهم المحكوم عليهم وكانت القضية المتهمين فيها هى بالاعتداء علي مسكن أحد أبناء قنا المقيم بالقرية وتحطيمه وإضرام النيران به اعتراضاً منهم أي إنشائه بشكل غير شرعي حيث صدر حكم قضائي علي المتهمين بالحبس لمدة 3 سنوات
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عاجل اقتحام مبنى محكمة أسوان الابتدائية وتهريب 3 من المحكوم عليهم" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
لو نوبيين حا ازعل جدا ولأن مش دى اخلاقنا ابداااااااااااااااا

شكرا مستر
ميس نامى
اه ده بقى اسبوع اقتحام المحاكم ....ما احنا عندنا اسبوع اقتحام المصارف.... واسبوع اقتحام الاقسام ,,,,,واسبوع اختطاف السياح .............واسبوع حوادث الفتنه الطائفيه......وهلم جره
mr-esaed
لا جدة ما تزعليش لان كل مكان فيه الكويس والوحش
جدة مصرية
لا جدة ما تزعليش لان كل مكان فيه الكويس والوحش
شوف يا مستر فى الحقيقة الأماكن كلها تغيرت بطريقة فظيعة والله يرحم ايام زمان وهو زمنى وزمن العجائز جميعا
المثالية انتهت من جميع الفئات

شكرا كتير مستر
mr-esaed
عجايز ايه هو انتى عندك كم سنة بالظبط هههههههههه
جدة مصرية
عجايز ايه هو انتى عندك كم سنة بالظبط هههههههههه
انا عجوز نجوم مصرية

62 سنة

شفت بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس صورة توقيعى دى مش بتاعتى ولكن شبهى وانا شابة
زمن العجائب
اخشى انهم يطلعوا علينا ويقولوا لنا داللهو الخفى او الطرف التالت هو اللى هربهم وان كان هم من النوبه تبقى الداخلية تخلى بالها النوبة الجاية
زيزو باشا
انا عجوز نجوم مصرية

62 سنة

شفت بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعيدا عن الموضوع الاصلى .. مين ده اللى قال ان جدتنا ( عجوز نجوم مصرية ) ابدا ابدا .. جدتنا هى فاكهة نجوم مصرية و ليموت بغيظه من يقرر غير ذلك .. و عقبال ال162 سنه بأذن الله يا غاليتنا .. لاننا نستمد البركة و اليمن من سيادتكم ادام الله عليكى نعمة الصحة و العافية و العمر المديد .. لاننا لا نتصور ( نجوم مصرية بدون جدة مصرية ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
وخير الختام ذكر الحبيب المصطفى عليه الصلاة و السلام *****
منار الزائرة :)
اه ده بقى اسبوع اقتحام المحاكم ....ما احنا عندنا اسبوع اقتحام المصارف.... واسبوع اقتحام الاقسام ,,,,,واسبوع اختطاف السياح .............واسبوع حوادث الفتنه الطائفيه......وهلم جره
صدقت والله
كله ماشى حسب البروجرام
اتارى لعبه ادارة شئون البلاد دى حلووووووووووووووووة اوى
جدة مصرية
اخشى انهم يطلعوا علينا ويقولوا لنا داللهو الخفى او الطرف التالت هو اللى هربهم وان كان هم من النوبه تبقى الداخلية تخلى بالها النوبة الجاية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

حلوة اوى اوى منك يا زمن العجائب واسمك عاجبنى جدا ولأننا فعلا فى زمن العجائب

بعيدا عن الموضوع الاصلى .. مين ده اللى قال ان جدتنا ( عجوز نجوم مصرية ) ابدا ابدا .. جدتنا هى فاكهة نجوم مصرية و ليموت بغيظه من يقرر غير ذلك .. و عقبال ال162 سنه بأذن الله يا غاليتنا .. لاننا نستمد البركة و اليمن من سيادتكم ادام الله عليكى نعمة الصحة و العافية و العمر المديد .. لاننا لا نتصور ( نجوم مصرية بدون جدة مصرية ) مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟
وخير الختام ذكر الحبيب المصطفى عليه الصلاة و السلام *****
عليه الصلاة والسلام
ربنا يخليك يا زيزو يارب وينور طريقك ويرضى عليك ويبارك فيك والف الف الف شكر لك
منار الزائرة :)
انا عجوز نجوم مصرية

62 سنة

شفت بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ده انتى حبيبتنا يا جدتى ياروح قلب نجوم مصرية
المفاجأة بقى ان البنت اللى فى التوقيع شبهى انا
جدة مصرية
ده انتى حبيبتنا يا جدتى ياروح قلب نجوم مصرية
المفاجأة بقى ان البنت اللى فى التوقيع شبهى انا
لالالالالالالالالا اكيد انتى اجمل وزى القمر يا قمر نجوم
ربنا يحلى ايامك وايامكم جميعا كلكم يااااااااااااااااااارب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل بالفيديو قاضي محكمة الإستئناف يخرج بنات الإسكندرية المحكوم عليهم ب 11 سنة من القفص و يجلسهم أمامه في قاعه المحاكمة
عاجل ثلاثة من المحكوم عليهم بالاعدام يكشفون عن اسماء الممولين والمحرضين على احداث بورسعيد بعد عرضهم على النيابة اليوم
عاجل ثلاثة من المحكوم عليهم بالاعدام يطلبون تقديم اعتراف بالابلاغ عن شركاء لهم وبما فعلوه فى احداث استاد بورسعيد