نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو أحمد شفيق " انا اللي رجعت النت " تثير سخرية الفيسبوكيين

أثار فيديو نشر على موقع التواصل الاجتماعي " فيسبوك " للمرشح الرئاسي المحتمل الفريق أحمد شفيق سخرية عدد من الناشيطين الفيسبوكين حيث إن رئيس الوزراء السابق الفريق أحمد شفيق أعلن خلال استضافته على برنامج السادسة مساءً الذي يذاع علي قناة مودرن سبورت اليوم الأربعاء، أن من بين الانجازات التي حققها " إعادة النت " قائلا " " أنا اللي رجعت النت " حيث توالت التعليقات الساخرة على هذا الانجاز الذي أعلنه الفريق أحمد شفيق :
محمود جوبه: " ده غير انت اللي قتلته يابابا"
داليا صالح: "رجعت النت ااي يعني أنت اللي حطيت الفيشه "
ميدو فيراجي ساخراً: "هو كان تايه ياعمو "
علي الألفي: " إذا لم تستح .. قول أنا اللي رجعت النت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

" .

إقرأ أيضا :

حزب النور يدين الاعتداء على أبو الفتوح

فيديو زيدان : أحترم الأستاذ علاء مبارك و أقشعر عند الكلام عنه

خطير بالفيديو عرافة مبارك تكشف عن المسؤولين عن أحداث بورسعيد

سليمان يرهن ترشحه لرئاسة الجمهورية بالحكم في قضية مبارك

من وحي الثورة " أحمد شفيق " مخرج فيلم " جزمة سليمان "

المقال "بالفيديو أحمد شفيق " انا اللي رجعت النت " تثير سخرية الفيسبوكيين" نشر بواسطة: بتاريخ:
بديعه أحمد على
حسبى الله و نعم الوكيل
فى البجاحه اللى بنشوفها اليومين دول
بجاحه فى الباطل و الفساد و الغباء ان نصدق
ان فلول ممكن يكون قلبه على الشعب
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
د.عصام
طيب يا سيدى متشكرين عالنت احنا بقا قلالات الاصل وده موش جديد على علمك
زائراسامه حامد
نت ايه اللىانت جاى تأول عليه انت عارف ابلى معنى النت ايه عموما يعنى اناهاعلن عن رائيس الجمهوريه الجديد يكون من اهم مواصفاته وموءهلاته ان لو النت اتاطع يقدر يرجعو بسرعه ولانعمل مسابقه اسرع واحد يقدر يرجع النت هو دى اللى نختاره رائيس الجمهريه ! لك الله يامصر وربنا بنتقم منك ياحسنى انت اللى وصلتنا للحال دى
حسن حماد
نت ايه اللىانت جاى تأول عليه انت عارف ابلى معنى النت ايه عموما يعنى اناهاعلن عن رائيس الجمهوريه الجديد يكون من اهم مواصفاته وموءهلاته ان لو النت اتاطع يقدر يرجعو بسرعه ولانعمل مسابقه اسرع واحد يقدر يرجع النت هو دى اللى نختاره رائيس الجمهريه ! لك الله يامصر وربنا بنتقم منك ياحسنى انت اللى وصلتنا للحال دى
العبيط لما عرف ان مصر فيها موار معدنية ب 5 ترليون دولار قال لما نستهبل ونمل فساد وراح على قناة العربيه ويقلهم ان لو مسكت هصدر قرار بالعفو عن مبارك حتى لو خد حكم هو ممكن احمد شفيق يمس حاجة تنيه غير راسة الجمهوريه انتم عرفنها كويس ههههههههههه
حسن حماد
حسبى الله و نعم الوكيل
فى البجاحه اللى بنشوفها اليومين دول
بجاحه فى الباطل و الفساد و الغباء ان نصدق
ان فلول ممكن يكون قلبه على الشعب
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
ماهو المثل بيقول الي اختشو ماتو
هي فعلا بجاحة وغباء وفاهم ان الشعب الطيب هيصدق امثاله من الحرامية والغشاشين
مش ده الى كان بيقول على الثوار خليهم قاعدين ونجبلهم شوكلا وبنبوني والمفروض ان تاريخ المخلوع نعمل له حفل تكريم هههههههههه احنا ممكن نعمل ليك ياشفيف انتى والمخلوع حفل تأبين
%u0632%u0627%u0626%u0631
الراجل ده محترم واصلح من يقود مصر الفترة القادمة وليخسأ الخاسئون
منار الزائرة :)
طيب متشكرين
ماتنساش تبقى تدفع اشتراك الوصلة بقى
alderwy
طيب واللي معندوش نت أصلا يعمل ايه
اسامه احمد عبد
طب حرارة التليفون عندى مقطوعة
ممكن حد من السادة المحتملين يساعدنى وأرشحه؟
بس معلش أنا صريح من الأول
معنديش تليفون من أساسه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اذا كان من انجازات احمد فشيق انو رجع النت يبقى انا انجازاتى انى برن الجرس لما اروح عند واحد صاحبى
حسن حماد
رجعت ايه رجعت الميه في زورك خلي عندك دم الي اختشو ماتو يبتاع الشكولا والبونبوني وحفل تكريم المخلوع انتي فاهم انتى والي زيك ان الشعب هينضحك عليه تاني ويصبر نجوم السما اقرب من انك تقعد على الكرسي يوم واحد ممكن تقعد على القهو او حاجة تانية هههههههههههههههههه
منار الزائرة :)
اذا كان من انجازات احمد فشيق انو رجع النت يبقى انا انجازاتى انى برن الجرس لما اروح عند واحد صاحبى
هههههههههههههههه
وانا من انجازاتى انى برد على التليفون لما بيرن
Ashraf_xplod
ههههههههههههههههههههههههههه
و انا الى قطعت النت :d
hsh8292
والله المصريين اكتر حاجة فالحين فيها التريقة وتصيد الاخطاء للغير وبس

نسيب الكلام المهم واللى يستحق ننقاشة ونمسك فى اهيف كلمات ونقعد نألف جمل وعبارات ونكت ونرد على بعض !!!

قمة الهيافة .........

ان شاء الله ربنا هينصر الحق ولا عزاء للمتآمرين وربنا ينور بصيرة المغيبين والمنساقين بحجة الثورة وووووووو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد أغرب صورة لـ " منة شلبي " بالبدلة الرجالي تثير سخرية جمهورها الذي وصفوها بـ " شلبي منة "
شاهد صور الجميله "لاميتا فرنجيه" و "منه شلبى" بملابس البيت "البيجامه" تلقى اعجاب الفيسبوكيين
فديو/ إزاي تاخد برنت لصفحة النت اللي انتا فاتحها "بس الصفحة كلها مش الجزء اللي ظاهر"
بالفيديو " محمد نصر " اموت كافر ولا اشتم الاهلى وجمهوره
سخرية الأعلامى أحمد شوبير من منتخب مصر " بالفيديو والصور "