نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاطلة ترشح نفسها لرئاسة الجمهورية

قام مجلس إدارة جامعة قناة السويس بفصلها من عملها وهو أستاذة الأدب الإنجليزى بكلية التربية جامعة السويس وذلك بعد خلافها الحاد مع عميد الكلية هى الدكتور منى البرنس كتب أمس على صفحتها على الفيسبوك (بما إني أصبحت عواطلية - بعد ما مجلس الكلية رفض عودتي للعمل - وبما إن كل من هب و دب بيرشح نفسه للرئاسة... بناء عليه انتويت أنزل السوق وأمضي قدما للأمام وارشح نفسي.. و الله الموفق المستعان) وقالت انها قامت بالتفكير فى هذه الخطوة لأنها رأت أنه لا يجب أن يخطط للأجيال القادمة رجال تخطوا الستين من عمرهم وأكدت أن الشباب أيضا أكثر دراية بمشاكلهم ومشاكل مجتمعهم ولديهم حلول غير تقليدية لمعظم هذه المشاكل وقالت الآن أنها تقوم بإعداد برنامجها الإنتخابى الذى سيرصد احتياجات الدولة والذي دعت كل المهتمين وأصدقاءها على الفيس بوك لمساعدتها فى وضعه

المقال "عاطلة ترشح نفسها لرئاسة الجمهورية" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمد ابوشوشه
هو اي حد ءيسيب الشغل يرشح نفسه
هى احسن تروح تعسل وشها وتنام
وتشيل فكره الرياسه من دماغها
منار الزائرة :)
يلا على البركــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
سهم--
طيب سنها كام الأستاذة دي؟
..........
الشاطر حسن
والله يا جماعة بفكر أسيب الشغل وأرشح نفسي وأهو أبقى رئيس جمهورية وقرف بقرف بقى وأوعدكم هظبطكم كلكم واللي عايز يشتغل هشغله من الأخر انتخبوني تجدوني
جدة مصرية
والله يا جماعة بفكر أسيب الشغل وأرشح نفسي وأهو أبقى رئيس جمهورية وقرف بقرف بقى وأوعدكم هظبطكم كلكم واللي عايز يشتغل هشغله من الأخر انتخبوني تجدوني

اذن وطالما قدمت برنامجك فا على بركة الله قبلناك رئيسا
د.عصام
فى ايه يا جماعه عادى تترشح دى استاذه جامعه يعنى متقلش عن حد من المرشحين ممكن تفوق كثير منهم مال الناس بتعلق كده ؟
الشاطر حسن
يا باشا إحنا بنهزر الموضوع بسيط أوي هو إحنا نعرف هيا مين ولا برنامجها أية أكيد كل واحد فينا عارف هو هينتخب مين ومع احترامي لها ولغيرها الناس حسمت أمرها خلاص
الشاطر حسن
اذن وطالما قدمت برنامجك فا على بركة الله قبلناك رئيسا
الحمد لله ضمنت أول صوت انتخابي
nabilamedhat
الله يوفقك لما فيه الخير
ربنا معك
هانى المر
كل واحد من حقة يرشح نفسة وممكن تنجح وتعمل الى مقتدرش علية الرجالة
روقانجي
وماله لما ست ترشح نفسها للرياسه ...... بس يارب يكون نفسها حلو كده في الطبيخ
%u0632%u0627%u0626%u0631
وماله ياسيدى لما ترشح نفسها اهو برده كل يوم نشوفها بالسوارية وقميص النوم وتبقى حنينة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مدام زينب سعيد اول ربة منزل ترشح نفسها لرئاسة الجمهورية وتؤكد دعم الثوار لها !!
ترشح الفريق احمد شفيق لرئاسة الجمهورية
صور اول امرأة ترشح نفسها لرئاسة جمهورية مصر العربية